AndroidHealthClinic

In the zone - Alex Moonen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Squat & Lifts 16-3-2011

RAW Squat
5*20/20/50/50/80/110/140
3*170/200

riem om
2*220/240/250/260/270

RAW Front squat (beltless)
5*5*110

Comment: voor de eerste keer weer. Nu wekelijks terug komen. Best pittig naar reguliere squats

Stifflegged deadlift
3*120/170/220
1*245/245/245/255

Comment: opper-de-pop

Had vandaag de hele dag verheugd op vanavond. Heerlijk een groep van 7 man en met z'n allen knallen. Heerlijk gewoon. De sfeer is super en dat merk je ook aan de prestaties. Dit zijn de lekkere trainingen. Als ik een Marcel Hendriks (56 jaar) 3*240 kg zie squatten, Maurice Janssen 240kg zie squatten mijn broertje Dominique 4hh met 210kg zie en de andere jongens ook respectabele gewichten trotseren voel ik me de koning te rijk.
Iets mindere ervaring was mijn PR op de WC! 5 beurten onder parallel waren het gevolg van een bord stevige mama's soep, NO-Explode (moet er denk ik nog aan wennen) en in één keer door vanuit werk!
Morgen een dagje ertussen uit. St. Patricks day vieren in de lokale Irish Pub!!

Snake bite :fire:

• #1.223
Yes!! Alhoewel dat niet mannelijk is.... GUINNESS FOR REAL MEN!!

zuipze!

Yes!! Alhoewel dat niet mannelijk is.... GUINNESS FOR REAL MEN!!

shut up :P Snake bite is geweldig... Daar heb je mij bier mee leren drinken mate ! Dat is nostalgie...

ik weet het nog goed, 3 jaar terug ongeveer toen hebben we met zijn 2en een hele heerlijke roze kwarktaart opgegeten onder het genot van een snake bite die ik verplicht van je moest drinken aangezien we een week later erdinger op het programma hadden staan !

snakebite is nice :) (maar niet echt iers)

Yeahh Guiness it will be!!!!

Lekkere squattraining, 2x270 zag er nog krachtig uit. De magische 300kg grens gaat dit jaar verpletterd worden door jou, mark my words.

• #1.230
shut up :P Snake bite is geweldig... Daar heb je mij bier mee leren drinken mate ! Dat is nostalgie...

ik weet het nog goed, 3 jaar terug ongeveer toen hebben we met zijn 2en een hele heerlijke roze kwarktaart opgegeten onder het genot van een snake bite die ik verplicht van je moest drinken aangezien we een week later erdinger op het programma hadden staan !

Ik neem je nog wel in de leer maxje. Tijdens het pokeren 1 erdinger en niet fatsoenlijk in kunnen schudden is natuurlijk niet acceptabel. Weer een punt om te passeren richting je lifetime membership bij de SMTL GOLD CARD ELITE!!!

:D;)

haha als ik niet met de auto ben de volgende keer zal ik beter me best doen... Maar gij zijt gewaarschuwd... het ''record'' wat ik toen in heerlen hebben gezet ( 6 erdingen ofzo? ) heb ik nooit meer kunnen evenaren, na 4 stuks ben ik LAM. Maar voor een lekkere erdinger ben ik zeker in ! misschien dat we als de klok vooruit is en temperatuur weer richting de 15 a 20 graden savonds is dat we ons nogges met onze dikke billen bij de kroniek neer droppen.

Elite membership komt eraan !

• #1.232
Mooi affiche, daar hou ik je aan! Mijn PR staat op zo een 13 grote jongens en 8 zonder te hoeven pissen ;)

5 keer schijten? I feel your pain.

Wel lekker squatwerk Alex.

Erdinger is goed, maar kan echt niet tippen aan een witte paulaner!

nog nooit gehad dus kan er niet over oordelen :P ben sowieso geen drinker... enige wat mijn maag ooit heeft bereikt is alfa, erdinger, snake bite ouzo en tequila :P

haha toen ik nog vol aan de zuivel was was 5 het minimum maat.

• #1.238
graag gedaan, als je nog wat wil weten roep je maar :thumbs:
anders kom je nooit bij die 170kg natuurlijk

Hmmm, 170 mooi gewicht:o Laten we het maar niet doen. Denk dat mijn doel binnenkort toch sterker en lichter worden moet zijn! Maar blijf natuurlijk een bourgondiër!

Alex krijgt weer een smal kupske
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ho shit :D

Terug
Naar boven