Fitness Seller

In the zone - Alex Moonen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.243
Bench 18-03-2011

20 minuten low-intensity fietsen

Comment: vanochtend een pijnscheut in mijn hamstring vlak na het opstaan, hele dag wat last van gehad, dus even doorbloeden

Raw Bench
20*20
10*60/80/100
5*120/140
3*160/170/180
29*100 (repout: f*ckin laatste wilde er gewoon niet uit)

Push down
4*15* 1/2 block

Incline bicep curls (cable)
4*15* 1/2 block

Peck-deck
4*15* 1/2 block

haha 29x100kg psycho

• #1.245
Events 20-03-2011

Plunjezak-schouderen
5*3*100kg

Carry & Drag
2*110kg treinas + 12mtr 200kg sled
2*110kg treinas + 24mtr 250kg sled

Yoke
2*12mtr*220/280/320/350/380

Comment: terugweg 380 een drop moeten maken omdat ie van mijn rug gleed. Geen magnesium. Stom!

Tyre
1*5*360
3*10*360

Comment: dominique Janssen, thanks voor de stimulatie! Zonder jou was ik niet diep gegaan!

Lekkere training, ook goed conditie aangepakt!

Ik verbaas me echt altijd over jouw conditie big bear! die is echt zo dik in orde he ! Thnx voor het diep gaan xx

haha lex, mooi die tire dat je na 49 reps nog steeds hem snel omgooit:P naast je goede conditie merk ik ook dat je (zeker voor je postuur) heel erg explosief bent, dat zakschouderen leek alsof je ermee ging hooggooien:P

• #1.248
Voor mijn doen is conditie niet zoals het moet zijn. Alhoewel mijn volume vandaag aardig was moet je niet vergeten dat ik ook wat meer power in te brengen heb, wat het relatief eenvoudiger maakt een oefening uit te voeren. Explosiviteit heb ik gelukkig nog steeds vanuit de judo-heritage!

Thanks guys!!

mooi volume Big lexxxus, kvind de training van jou altijd ritmisch strict( duur/runs) en mooi ingericht..kenk wel wat van leren ,met chaotische gedoe van mij;P

en over dat afglijden yoke,, magnesium indd cruciaal en mischine een idee ,ik had dat namelijk ook regelmatig, kheb gemerkt ( na een tip van M.Wildauer) dat als je ellebogen zo ver mogelijk schuin omhoogdrukt dat je je veel minder zorgen hoofd te maken of de yoke blijft hangen en je veel vlotter kan doorlopen..kweetnie of je dat al doet, kdenk kzeg et ff, khad er namelijk echt baat bij..

• #1.250
Ja thanks voor de tip! Normaal gesproken heb ik gewoon magnesium op de schouders. En de truc van de ellebogen gaat bij onze yoke niet op, hij is te breed hiervoor.

of je rughaar wat harder laten groeien!

Wat wel nog eventueel te verbeteren is lex, ja daar komt de snot/wijsneus weer ! Je had je handen nu laag vast, die konden nog makkelijk 20cm omhoog, hierdoor krijg je sowieso al meer spanning op je rug waardoor die minder snel gaat rijden :kiss:

• #1.253
Techniek en het pakken van het yoke is geen probleem. Ik heb mijn handen zo een 10cm onder de bar vast. Zo ga ik het schommelen tegen en ligt ie stabiel in mijn nek. Hij kan iets stabieler liggen door iets hoger vast te pakken maar dan is het risico op schommelen groter. Zo kan ik geen risico's op het yoke nemen, zeker niet in wedstrijden

Ik heb hem ook zo beet Alex. Zeker met een gewicht van 360 of 380 moeten wij gewoon snelheid kunnen maken en dan wil je dat schommelen er vooral uit hebben. Als je magnesium gebruikt hoef je dan ook echt niet bang te zijn dat ie van de rug glijdt. Een echt breed yoke heb jer er wel meer last van. (dutch strongman cup bv laatste keer waarop ik gewoon moest remmen omdat ik hem anders er ook af had liggen)

en idd nu mooi volume gedraaid ook (je weet dat ik dat nog wel eens magertjes vind)
Vooral ook op de tire bv!

Techniek en het pakken van het yoke is geen probleem. Ik heb mijn handen zo een 10cm onder de bar vast. Zo ga ik het schommelen tegen en ligt ie stabiel in mijn nek. Hij kan iets stabieler liggen door iets hoger vast te pakken maar dan is het risico op schommelen groter. Zo kan ik geen risico's op het yoke nemen, zeker niet in wedstrijden

Daar heb je dan ook weer gelijk in :p

• #1.256
cardio 21-03

30 minuten crosstrainer - medium intensity

Leg extentions
6*10* 1/2 block

Leg curls
6*10*1/3 block

lekker doorbloed, had last van een beetje stijfheid in de benen. Morgen weer iets boven het hoofd!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.258
Press 22-03-2011

Axle push-press
5*32/32/52/52/72/72/92

Loglift
5*80/80/90
3*100/110
2*120
1*130
2*140 (2e rep omdat eerste echt slecht ging)
1*150/160
1*170 (fail lockout)
1*170 (fail, tja je weet wel tegen beter weten in ;)

Incline bench
10*50/80/100/110/120/130
15*110

Triceps extentions (rope)
6*10*1/2 block

Front raise
4*10*1/3 block

Comment: nu ik terug lees toch een behoorlijk volume gedraaid. Ik voel me dan ook aardig uitgeblust! Lekker, want voor de training had ik echt geen fut. Gelukkig kwam ik inspirator bij uitstek Maurice Janssen a.k.a. Philippe Funghi tegen om me uit de sleur te halen. Beetje balen van fails op 170, maar niet gek na zware presses op afgelopen vrijdag en pittige events op zondag. CZS echt niet zoals het zijn moet. De clean ging al buitengewoon moeilijk. Vanaf nu is het 5 weken afgelopen met singles, weer echte werksetjes maken. Tot 1-2 trainingen voor Sterkste Limburger. Kijken wat er dan in het vat zit!

flip paddo ???

Terug
Naar boven