MuscleMeat

In the zone - Alex Moonen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Oke dan! ;)

Met die 170kg kwam je nog een heel eind, maar je lichaam was gewoon op gister. Even een paar weken weer goede werksets maken en die 170kg gaat een easy trippel worden.

Kus Philippi Funghi.

Radiogeniek ben je wel hoor ;)

• #1.265
Haha, ja vond je?

Rug 25-3-2011

Raw Deadlift (no belt, no straps)
5*75/75/125/125/175/175/225
4*275 (ben niet voor 5e rep gegaan, dat was geen mooie geworden)

Seated Row
6*15*1/2 block

Comment: vandaag maar een 50 minuten kunnen trainen. Ik verwachte een telefoontje van 3FM en moest om half zeven een demo verzorgen. Gelukkig mocht ik daar mijn training af maken voor ruim 300 man publiek:o De presentatrice had geen genade met me. Bv het laden van de 150 steen--> zugabe!! Bij de One Hand Dumbel; Alex je vertelde me dat dit op de wedstrijd op herhalingen en tijd gaat. K*t ik was van plan hem 1 maal boven mijn hoofd te duwen... haha, ben nu kapot. Gelukkig smaakt het broodje shoarma lekker met een halve liter Erdinger!

In ieder geval 3FM belde of ik als Sterkste Man aanwezig wilde zijn bij de wereldrecord poging Crowd Surfen door Giel Beelen maandag a.s. op het station in Hilversum 16:00 uur. Ze vroegen ook of er nog sterke mannen wilden komen helpen. Dus wie wilt...

Leuk man, breng strongman onder de aandacht!

Goed bezig Alex!

Zie je morgen ;) 12u toch?

• #1.268
haha damn goed dat ik hier nog even kijk in verband met die zomertijd...

• #1.271
Het is altijd goed hier te kijken G!!! ;)

easy rep 300 is coming soon!!!

• #1.274
;)Maxje: Thanks voor het filmpje. Vind het toch mooi dat ie vast gelegd is!

Rcp: ik hoop het is wel een meilpaal voor me. Een eindoel wat ik idd binnen bereik heb. Thanks mate

Verslagje wintercompetitie deel 2:

Loglift (rottige smalle boom met smal borstdeel)
131 1/2 -141 1/2 -161 1/2 (Pr op deze boom, deze ging prima, toch nog even een lekker gevoel na afgelopen maandag)

1ste hierop

Carry & Drag (treinas 110kg, plunjebaal 100kg + 250kg sledpull)
31.50 sec

1ste hierop

SMTL Giant Medley (120kg farmers/ 320 yoke/ 3*tyre 360)
35.09 sec.

1ste hierop

Raw Squat

220kg/260kg/290kg

1ste hierop

Comment: yeah! ik stoorde me enorm dat ik hem een paar weken terug op de powerliftdag failde terwijl ik wist dat ie er in zou moeten zitten. Even gepakt waar ik recht op had. Had nu met een squatstang gesquat en niet met en flexibele gewichthefstang. Dit vond ik een stuk fijner, geen schommelen van gewichten.

O.H.D.

10hh

1ste hierop

Comment: niet voluitgegaan omdat ik afgelopen vrijdag ook een aantal hehalingen had gedaan. Ik had een beetje last, dus niet te gek..

Stones

5 stenen in 43,41 sec.

Comment: eerste drie stenen vrij licht, laatste twee wel 150 en 165kg groot formaat. Ook weer rustig aan...

Afgelopen twee weken zijn achterlijk zwaar voor me geweest. Met een overvol programma op het werk, regelen van Sterkste Limburger, demo, stal, papierwerk en trainen stond ik zowat iedere om 0630uur op en ging ik non-stop door tot 23:30. Gisterenavond op de verjaardag van mijn vader zat ik constant in slaap te vallen, voelde me echt apathisch. Vandaag dan toch enigszins uitgesplapen. Liep dan ook totaal mellow rond op de wintercompetitie. Gelukkig kon ik toch nog wat aardige prestaties eruit persen. Wordt tijd dat ik me voornamelijk op het trainen kan concentreren. Na 8 mei komt er adempauze

Ja vrij aardige prestaties............................. (dat zal de rest van de deelnemers ook wel vinden denk ik zo als je op alles 1e bent)

Die 290 SQ op dat filmpje zag wel heel erg easy uit...die 300kg+ zit er nu alreeds in...komt goed, zeker weten! :)

Nette buig Alex.

sick alles weer..(Y)

goed bezig mr. Clarke !!1 Het leven van een artiest is niet altijd even gemakkelijk. Wanneer kunnen we weer een optreden van je aanschouwen?

• #1.280
Ja vrij aardige prestaties............................. (dat zal de rest van de deelnemers ook wel vinden denk ik zo als je op alles 1e bent)

Ik snap wat je bedoelt maat. Maar ik heb me geen 100 % kunnen geven. Ik wilde wel maar kwam er niet uit. Wilde weten waar ik nu echt sta door all out te gaan. Ben niets wijzer geworden dan wat ik al wist om het zo maar te zeggen. Toch zijn de gewichten ook mooi als wedstrijd gewichten. Van daar dus dat vrij aardig ;)

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Die 290 SQ op dat filmpje zag wel heel erg easy uit...die 300kg+ zit er nu alreeds in...komt goed, zeker weten! :)

Dank je René! 300 is mijn doel voor dit jaar en met wat extra efford moet dat wel lukken. Komende tijd staat veel deadlift op het programma dus ga ik er niet van uit dat ik snel die 10kg te pakken heb. Maar ja, misschien is er wel een carry-over. Wel komt de frontsquat weer meer terug. Bovenrug en voorkant benen...

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Thanks man!!

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Dat zegt wat als jij het zegt:D

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

goed bezig mr. Clarke !!1 Het leven van een artiest is niet altijd even gemakkelijk. Wanneer kunnen we weer een optreden van je aanschouwen?

Tja, hoe moet ik hier nu op reageren!?

Terug
Naar boven