- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Gelukkig kwam ik inspirator bij uitstek Maurice Janssen a.k.a. Philippe Funghi tegen om me uit de sleur te halen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig kwam ik inspirator bij uitstek Maurice Janssen a.k.a. Philippe Funghi tegen om me uit de sleur te halen.

De presentatrice had geen genade met me. Bv het laden van de 150 steen--> zugabe!! Bij de One Hand Dumbel; Alex je vertelde me dat dit op de wedstrijd op herhalingen en tijd gaat. K*t ik was van plan hem 1 maal boven mijn hoofd te duwen... haha, ben nu kapot. Gelukkig smaakt het broodje shoarma lekker met een halve liter Erdinger!Yes baby yes! Hoe is het met je rug? Denk je aan de zomertijd...

Maxje: Thanks voor het filmpje. Vind het toch mooi dat ie vast gelegd is!Ja vrij aardige prestaties............................. (dat zal de rest van de deelnemers ook wel vinden denk ik zo als je op alles 1e bent)

Die 290 SQ op dat filmpje zag wel heel erg easy uit...die 300kg+ zit er nu alreeds in...komt goed, zeker weten!![]()

goed bezig mr. Clarke !!1 Het leven van een artiest is niet altijd even gemakkelijk. Wanneer kunnen we weer een optreden van je aanschouwen?