Fitness Seller

In the zone - Alex Moonen

khoop dat alles snel weer goed gaat lex:)

los daarvan: ik denk (maar dat is my humble opinion) dat hoe motiverend het voor ons ook is jou gewichten te zien, je er goed aan zou doen regelmatig naar jarno/jimmy etc. te gaan, want zeker qua max gewichten komt er niemand genoeg bij jou in de buurt om je tot het randje te drukken. Ja, Dominique M. op sommige events (met name oh) komt enigsinds in de buurt, Teun op deadlift en medleys, maar qua totaal plaatje loop je zover op iedereen voor... als ik bijvoorbeeld de wintercompetitie kijk, nu heb je wel 290 pr gesquat maar die log zat meer in (ondanks pr), dumbbell kon meer reps, medley kon sneller en veel zwaarder, stones idem etc.etc... ik bewonder je team spirit maar je moet ook aan jezelf denken, je past je veel aan ons aan terwijl wij ons eigenlijk aan jou zouden moeten aanpassen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
Dank je domie, daar heb je idd gelijk in. Niet dat ik niet de zware training op zoek in onze stal, Jarno en jimmy zijn sterker dan me en wordt dan natuurlijk meer uitgedaagd. Echter, het zal niet lang meer duren totdat iedereen in onze stal dat niveau heeft ;)

Is er een illegale apotheek geopend in de buurt?

bier en pindakaas

• #1.306
Nee hoor Gijs, zelfs Dominique Jansen is bekend met de "Formula Limbourgeois"!!!

Cardio 5-4

30 min crosstrainer medium intensity

4 setjes buikspieren ;)

Laatst bewerkt:
wat is 5-4/?

• #1.308
De datum ;)

hahah erg he..mo has goste ease down on the crackpipe..al beetje zin in walcheren big Lexxus

• #1.311
Moet zeggen dat ik er nog niets speciefiek voor heb gedaan. En aangezien ik over twee weken naar London ga, zal er misschien 1 training aan gewijd worden. Het zijn niet mijn beste onderdelen, daarom doe ik de wedstrijd. Kan er veel leren en vind de onderdelen gewoon echt bruut. Dus ja, ik heb er zin an!

jah joh..kbedoel er hangt niet heel veel aan die wedstrijd..we moeten gewoon goede show neerzetten..met de kanonnen die er zijn zald at zeker lukken..kheb ook nie heel veel specifiek gedaan..beetje gexperimenteerd met husafeld en timberdeadlifts..maar da moet wel goed komen joh..

• #1.313
Ik snap wat je bedoelt mo. Maar ik neem een wedstrijd altijd serieus en wil er eigenlijk niet verschijnen zomder een goede voorbereoding. Ook al dient deze wedstrijd een hoger doel, ik zal altijd voor de winst gaan!

Ik zou teleurgesteld zijn als dat niet zo was..kbracht et mischien wat te nonchalant,,maar it will be bloody eheheh

• #1.315
6-4 Back & Legs

Frontsquat (no belt)
5*20/20/40/40/70/70/90/110
5*3*130

RAW Deadlift (no belt)
5*105/155/195/225
1*245
10*245 (straps)

Comment: nog verrast over mijn conditie. Van de grond nog echt goed bij rep 10. Bovenin een lichte hitch bij rep 9 en 10. Daar moet het dus tersker worden. Die block pulls toch mar weer erin!

LPD
3*12*Full block
1*20*Full block

Seated Rows
4*12*5/6 block

2 pompsetjes pose curl en 3 pompsetjes tricep extention 20 hh 1/3 block. Omdat ik het moest van Mr. Biceps. Beetje gay, maar voelde wel lekker.

Comment: nog steeds niet lekker in mijn vel. Moet mezelf naar de sportschool dwingen. Over deze training heb ik dan ook 2 1/2 uur gedaan :( Ruben heeft me er toch een beetje doorheen gesleept (thanks for that).

Laatst bewerkt:
mooie deadlift toc h man

al ben je in topvorm ,dan is 10 x 245 nog steeds gewoon apart!

Goed dat herr Rubiceps je nog even aanpakt daar.

Een beetje gay zegt ie.

Mr. Moonen had wel eventjes 56cm in de armen na mijn uber-pumping arm routine!!!

Nice deads!

Terug
Naar boven