MuscleMeat

In the zone - Alex Moonen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Cardio 9-4
Crosstrainer 30 minuten high intensity (+80 RPM)

Events 10-4

Zak-schouderen (100kg)
5*3 (easy en explosief)

Squat
5*70/120/160
3*200
2*220
1*250 (riem om)
1*270

Comment: Leon smeets akkoord, over de hele lijn bij de jongens tevreden. Maatstaf vastgesteld!

Hand over hand
Run 1: 20 mtr geen klik op handrem (DJ: bedankt dat je toch je voet van het rempedaal wilde halen)
Run 2: 20 mtr 3 klik op handrem
Run 3: 20 mtr 4 klik op handrem

Stones (150kg over en weer tegen mijn broertje)
15 *150 op 115cm (stuk gegaan)

Wheelflip (360kg vs Maurice Janssen)
20*360 (helemaal stuk, alle power eruit)

Heerlijke training, zeker op conditie en karakter. Eindelijk ook mijn thoughts weer straight!!

hehe aardig gek man die stones

haha ja sorry lex:P

• #1.324
Cardio 11-4

30 minuten crosstrainer: voor het eerst een soort van slome interval gedaan 2 minuten 70rpm en 2minuten 80 rpm. Bij 20 minuten hartslag op gaan bouwen naar 170+ en dit 3 1/2 minuut volgehouden. Snel herstel want kleine 2 minuten na sprint weer normale hartslag +/- 135 te pakken, Conditie gaat de goede kant op, hopen dat explosiviteit ook langzaam weer wat beter wordt!

Super goede eventtraining Alex. Kracht zit goed ik vind altijd dat je vooral op explosiviteit moet trainen en spierconditie. Deze training is very nice!

• #1.326
Dank je Gijs! Ben de laatste tijd de rauwe power steeds meer om aan het zetten in spierconditie en techniek op onderdelen. Ik ben niet ontevreden daarover. Maar de echte tests moeten nog komen. Merk wel dat ik minder explsoief ben op de statische onderdelen. Neem bv mijn deadlift, stones en wheelflip het gaat allemaal goed vooruit en komt ook makkelijk los, maar het tempo is mij te traag. BAM en rechtstaan is het nooit bij mij. Maar ik weet wat te doen...

12-4 Cardio

Crosstrainer 30 minuten low/medium intensity

Dat is ook wat ik bedoel. Ga zo door!

• #1.328
13-4 Full-body light workout

Laatste training van mijn herstel periode. Over twee uur drie dagen naar London, een dagje FIBO en dan twee weken bikkelen! Dan heb ik ook mijn schouders drie weken niet zwaar aangepakt. Ze hebben dan hun verdiende rust gehad. Leek me wel verstandig na een winter doortrainen, zeker met het oog op het nieuwe seizoen

Bicep curl
4*20*1/2 block p/h

LPD
4*15*2/3 block

Shoulder press hammer strength
4*20*60

Leg extention
4*20*1/2 block

Leg Curl
4*15*1/4 block

Cable flies
4*20*1/3 block

Pose Curls
4*15*1/3 block

Chest press hammer strength
4*20*60

B.O.R.
3*10*95

Veel plezier in London bro.. xxx Zie je zondag :kiss:

• #1.330
Press 18-04

Vandaag eerste training weer in een dikke week en eerste keer press in 3 weken.

M.P.
10*40/60/90

Loglift
3*80/90/100/110/120/130/140/150/160

Comment: rust heeft mijn schouders duidelijk goed gedaan. Had niet verwacht zo ver te komen met triples.

Close grip Floorpress lockouts
5*80/130/170/200/200/200

Comment: eerste keer deze oefening. Had geen zin om block-stellage voor floorpress met boom op te bouwen. Fijne oefening deze, ga hem afwwisselen met floorpress log. Vanwege toch net iets andere grip en diepere startpositie richting borst

jezus gristus

Ik vond het prachtig vandaag Lex :D

Woot wtf!!!
Dikke press training, ben benieuwd wanner je aanval plaats vind op NL's record boom :)

indd ; Issa op zn arabisch..maja de schrik dwong me om et er op deze manier uit te typen hehe

Ik was aan het trainen bij wout afgelopn zaterdag...we wouden wel gaan, maar vond zelf een training doen toch importantener..die mawfakkas daar zijn al sterk..en er naar kijken word je niet sterker van hehe ( plus kwas behoorlijk flatbroke hehe)

Incha Allah, nice presses!

• #1.337
Woot wtf!!!
Dikke press training, ben benieuwd wanner je aanval plaats vind op NL's record boom :)

Ben ik niet echt mee bzig, is natuurlijk wel leuk maar goed. Ik zag afgelopen week ene Arno Jams in actie met een aardige 170 en dat met een paar weken goede training. Bij mij zit de 180 er nog niet in. Een ding ga ik van uit. Het Nederlands Record gaat er dit jaar aan. In friesland scheint ook nog een krullebol te zitten met aardige schouderpower:D

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Thanks pirate! Hoe gaat het met jou (rug)? Hoop dat er vooruitgang is man!

Yaaaaahr, is nog niet 100% maar wel al beter, thanks man!!!

Keep going lex ! :cool:

Terug
Naar boven