XXL Nutrition

In the zone - Alex Moonen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
Events 19-04

Toch nog even events gedaan. Niet te zwaar aangezien zaterdag de eerste wedstrijd van het jaar op het programma staat. Ook staat de Sterkste Limbo voor de deur en daar zijn ook niet zo veek trainingsmomenten voor!

Zak schouderen
5*3*100kg

Squat
5*60/100/130/160/190

SMTL Medley
Run 1: Farmers 105 2*10mtr (drop bij keerpunt), Yoke 240 2*10mtr (drop bij keerpunt) 3*360 tyre

Run 2: Farmers 115 2*10mtr (drop bij keerpunt), Yoke 280 2*10mtr (drop bij keerpunt) 3*360 tyre

Hand over hand (hyunday excel)
3*20mtr op snelheid:oen techniek

Armed and ready zie ik. Tot zaterdag!

• #1.343
Oke tot zaterdag man, spreek me gewoon aan want heb je nog niet ontmoet!

20-4 Cardio

30min crosstrainer - medium intensity

mooie verstandige sessies man...tot zaterdag incha allah;)

• #1.345
Dank je knuffelmarokkaan! Zaterdag wordt hoe dan ook een mooie dag. Zie je dan...

21-04 Cardio

30 min crosstrainer - low intensity.

Succes man.

Succes morgen dikke, ga helaas niet mee.

• #1.348
Verslagje Sterkste man van Walcheren:

1) Truckpull hand over hand: ookal was het maar 7,5 ton, de weg maakte het zeer lastig om het in beweging te krijgen. Dat zag ikm al toen Jan de spits mocht afbijten. Rick vd Torre mocht als 2e en kreeg er geen beweging in. Na vechten besloot ik dat halverwege het parcours het genoeg was geweest. Jan had toch een redelijke tijd waar ik niet aan zou komen en verwachtte, met alle respect voor de resterende boys, niet dat ze hem zouden trekken. Fout! Ferdinand lukte het toch. Dus 3e hierop

2) Overhead medley -Biervat 100, harpsluiting 110, axle 130kg en boom 140: 1ste hierop. De enige die alle voorwerpen boven het hoofd kreeg. geloof iets van 45sec.

3) Husafell variant 185kg: iets van 57 meter. Was echt stuk gaan met dit erg hete weer. Kon het gat in de grond van de afstand zien die Jan had gemaakt. Dus net een metertje verder ;) 1ste hierop

4) Hercules hold 150kg ph: dikke handvaten zonder knurling. En dat was ook wel aan de tijden te zien. Hierop 4e en punten laten liggen. Sowieso achilleshiel van me, maar deze keer had ik em los na 19sec. en dat is toch erg mager. Jan won makkelijk met 31sec

5) Cardeadlift (200kg gevoelsgewicht gok ik): jammer dat ik niet zoals gebruikelijk volgens het klassement aan het laatste onderdeel mocht beginnen. Heeft net wat voordeel. Mijn voorgangers hadden respectievelijk 0 en 11 hh (dacht ik). Ik had 2 minuten voor dit onderdeel, na 30 sec. had ik al 15 op de teller staan. Een minuutje rust gepakt en nog 5 herhalingen relatief eenvoudig eruit geperst. Dacht met 20 hh goed safe te zitten. Tja,.... Nooit denken maar gewoon doen. Niets aan het toeval over laten. Jan, mohammed en Rick gingen er nog even overheen. 4e op dit onderdeel dus. Weet dus wel dat ik mijn deadlift redelijk op niveau heb. Had overigens wel wat moeite met de jurering op dit onderdeel. Er mocht gebounced worden en lock-outs waren discutabel. Vond dat Jan de enige was die het echt netjes deed...

Algemeen: eerste wedstrijd weer en weet dat het kwa kracht en conditie best goed zit. Kan alleen niet tevreden zijn over de mindstate. En dat was alles behalve in orde. Veel te mellow en berekenend. Dat is nooit goed. Voor de rest was het een super georganiseerde wedstrijd. Richard chapeau! Jammer dat we met 6 man overbleven. Onderdelen goed op niveau en weer was killing. Goede instelling van Rick die tussen twee kwalificaties in gewoon erbij stond!

Uitslag:

1. Jan (26)
2. Alex (22)
3. Rick (21)
4. Ferdinand (15)
5. Mo (14)
6. Jules (6)

mooi gestreden Alex!

Big lexxus, die OH medley leken wel babytoys man..kl***zak..en die husafeld pff ( wsm afstanden vergis je niet) overall was je gewoon beastly bezig. en over die mindstate, we moeten onze minstate bijelkaar gooien..door 2en delen en allebei een tasje meenemen haha dan ben je semi depressief en semi mellw..gaat wel werken toch? :P.. oja ik haalde later nog een behoorlijke brok bloedprop uit mn neus..kan je trouwens dat moment nog ff toelichten..kon er wel om lachen, maar waar de fak kwam dat vandaan haha

Laatst bewerkt:
Jammer van die mindstate man maar toch een lekkere wedstrijd gedraaid, toch!

Tja stoppen met een hand over hand is nou niet echt bepaald een killer mentaliteit nee.
Qua kracht zit het wel goed dat is duidelijk. Wat een enorme husafell man, idd WSM afstanden.

• #1.353
Je hebt natuurlijk gelijk! Dat voorop, maar als je had gezien hoe ik het heuveltje over had gebuffeld en mezelf daar op had geblazen, met de gedachte nog 4 onderdelen te moeten, had je er meer symphatie voor gehad.

Voor jou heb ik altijd sympathie Alex.

berekend zijn is niet altijd slecht maar heeft dit keer niet goed genoeg voor je uit gepakt, echter de mannen die je gister hebt verslagen zijn ook niet de minsten en de events die je hebt afgerond al helemaal niet dus het is al een knappe prestatie, de echte beer bewaar je maar tot surhuisterveen

berekend zijn is niet altijd slecht maar heeft dit keer niet goed genoeg voor je uit gepakt, echter de mannen die je gister hebt verslagen zijn ook niet de minsten en de events die je hebt afgerond al helemaal niet dus het is al een knappe prestatie, de echte beer bewaar je maar tot surhuisterveen

Ik ben het een keer met je eens!

Ik ben nog altijd trots op je Leximus !

Sterk weer, op naar StmvNL

Was mooi om je bezig te zien man, zeer indrukwekkend.

Sterk!

• #1.360
Danke sehr, männer!

Terug
Naar boven