Fitness Seller

In the zone - Alex Moonen

was een mooie wedstrijd alex! gaaf.. heb al wat foto,s gezien mooi die lag op je gezicht met de log boven je hoofd haha. was een mooie dag.

Toch wel een keurige prestatie als ik het zo lees Alex!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.363
was een mooie wedstrijd alex! gaaf.. heb al wat foto,s gezien mooi die lag op je gezicht met de log boven je hoofd haha. was een mooie dag.

Hoi Dennis, wanneer je wat foto's hebt wil ik ze wel graag hebben. Misschien een cd-tje opsturen? Uiteraard tegen de gewenste vergoeding! Is altijd leuk voor de collectie!

• #1.364
Vandaag een mooie dag voor SMTL! We hebben vier goed PR momenten nog voor de wedstrijd binnen, bijbehorend papierwerk gefixed en een mooie loglift training met dominique, maurice en teun! Wat willen we nog meer! Vooral dominique had een heel erg easy 150 boom, moet zeggen dat ik hem zelf nog niet zo snel geduwd heb. Moet nu waarschijnlijk een 2e beurt op de boom duwen op de Limbo!:cool:

Loglift strictpress
5*80/90/100
3*110/120/130/140
2*150 (2e was een redelijk gevecht)
2*10*100

Comment: mochten mijn benen pap zijn of techniek gewoon eens niet kloppen dan kan ik altijd terugvallen op een redelijke strictpress.

Benchpress small grip (smith machine)
10*70/100/120/140/140/140

Frontraise
6*10*1/3 block

Was laatste keer serieus zwaar boven het hoofd van de Sterkste Limburger. Anderhalve week rust moet mijn schouders in optimale staat brengen. Had voor deze training bewust een stuk minder gegeten. Ik moet zeggen dat het enorm goed beviel, ik voelde me veel energieker!

zp leeg mogelijke maag tijdens trainen= win!

harde cijfers ook weer damn!

• #1.366
Tja mo, daar lijkt het idd op. Is mijn "buikje" niet gewend!

buikjes zijn win, lege magen voor trainen zijn win..de kunst is zoek de win's and make them yours!

2x150 strict logpress.:eek: Indrukwekkend!

haha waanzinnig Alex.

• #1.370
Benen en rug 27-04

RAW Squat
5*20/20/40/60/80/100/120/140/160/190/200

comment: ging niet echt lekker, kostte me redelijk wat moeite die laatste set. Wrs vermoeide core van de strict presses van gisteren.

RAW Stiflegged deadlift (staand op block)
3*180/210/230/230/230

Seated rows
1*10*5/6 block
5*10*full-block

Ondanks dat de training niet uitzonderlijk is in volume en gewicht zat ik er behoorlijk doorheen!

lex gaan we zondag eerst trainen voor het klussen?

wrs?? ik weet et wel zeker haha...wel goed doorgepakt na walcheren merk ik alweer...damn..is nie gek dat deze cijfers energie kosten vriend..ik was 3 dubbel kapot gegaan alsk al halverwege de squat niet inelkaar tiefde

• #1.373
lex gaan we zondag eerst trainen voor het klussen?

Ik wel! Normale tijd daar en om +/- 1430 uur aanvang klussen. Met zo een 6 man moeten we in 1 1/2 uur zeker klaar kunnen zijn!

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

wrs?? ik weet et wel zeker haha...wel goed doorgepakt na walcheren merk ik alweer...damn..is nie gek dat deze cijfers energie kosten vriend..ik was 3 dubbel kapot gegaan alsk al halverwege de squat niet inelkaar tiefde

Yep! Morgen en zondag nog events en dan welverdiende rust! (cardio)
Heb jij je al bedacht voor zondag? Ik ga helaas niet komen, want moet aan de slag om de onderdelen te pimpen voor de wedstrijd van de eeuw (naar limburgse begrippen ;)

wrijf et er maar in grmpf..en we in there like swimwear..kben nu gebrand voor rebound:fire:

• #1.375
wrijf et er maar in grmpf..en we in there like swimwear..kben nu gebrand voor rebound:fire:

Snap em niet Mo!

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Events 28-4

Lichaam doet behoorlijk pijn. Zal niet alleen het resultaat van gisteren zijn. Maar zware presstrainen en wedstrijd erbij. Verwachtte niet teveel, gewoon wat doorbloeden...

1. 5* Zakschouderen 100kg+20 mtr sprint

2. Carry&Drag medley: 2*100kg zak over 10 mtr en 2*10mtr 185kg duckwalk

Comment: terugweg duckwalk te erge pomp in rug, 2 maal neer moeten zetten.

Daarna nog 1*12 mtr duckwalk met 185kg

3. Stones: 3*105 op 1.70 en 3*120 op 1.60

Genoeg geweest merk dat mijn lichaam echt rust nodig heeft. Toch een n uttige training geweest want alles is wel doorbloed. Hopelijk sneller herstel zodat ik zondag nog een laatste keer kan beesten!

wrijf et er maar in= over die vette wedtsrijd van jullie hahaha!

we in there like swimwear= ja ik doe mee in soest!

ik ben gebrand voor een rebound= voor mn gevoel shit rechtzetten wat ik afgelopen zaterdag opfokte

snapde?

pak goed je rust big guy..niet he hard doorstuiteren!..walcheren+zo doorknallen is vragen om problemen in the long run..just lookin out for you dawg!

• #1.377
haha gewelidg man, mooi taaltje! Tja doorbikkelen. Het is bij mij vaak zo dat ik 2 weken voor een belangrijk wedstrijd nog even stuk ga. Dan 2 dagen aan de bulk, 2 dagen cardio en 1 dag fitness. Voor mij het beste recept dat mijn lichaam begrijpt om te presteren!

Ik kan helaas niet naar soest komen, ben dan de onderdelen voor de week erna in orde aan het maken. Succes en maak je niet te druk, komt goed makker!

jaah indd..zoals je het nu uitlegd zie ik het totaal plaatje ja..kd8 je ramt em zo door tot 3 a 4 dagen voor de wedtsrijd haha..ik denk dat et wel goed is ,hoe je het verteld

jah jammer..maar kben later ook bij die matches in borger en lopik..mischine is dat in d ebuurt en kan je dan tsjekke?..anyhow.. kan je nie beloven me niet druk te maken, want waarschijnlijk zal dat toch wel gebeuren hehe..maar ik heb iig wel een andere methodiek in mn hoofd, van hoe ik moet zijn gedurende de wedstrijd..kijken of dat goed uitpakt bij deze..en thnx! en je hoort et wel!

• #1.379
Events:

Carry & Drag
1run: 2 *100kg zakschouderen (met 10mtr sprint) + duckwalk 170kg 12mtr
2run: 2 *100kg zakschouderen (met 10mtr sprint) + duckwalk 200kg 12mtr

Yoke
2*12mtr*240
2*12mtr*270
2*12mtr*330

Timbers
55*48mtr
105kg: 4 sprints 10mtr
105kg: 2 sprints 10mtr

Lekker rustig, hebben daarna nog goed geklust. Onderdelen zien en picobello uit! Thanks guys

Prima training Alex al zou ik er bij jou graag wat explosieve tireflips inzien elke training.
Post je nog wat pics naar de onderdelen? Ben benieuwd

Terug
Naar boven