XXL Nutrition

In the zone - Alex Moonen

Je komt toch zeker wel kijken volgende week Gijs ? ! ? ! ?

Wanneer is het. Ik wil zelf natuurlijk ook nog trainen he, er hangt nog steeds veel vanaf voor mij nu.

En natuurlijk weet je dat ik het altijd prachtig vind om bij jullie te komen kijken!

Volgende week zondag mate :kiss:

PS: De volgende kwalificatie kwalificeer je je!

Oh zondag is altijd mooi om te komen kijken dan kan ik zaterdag trainen. Even kijken wie er mee gaan dat scheelt dan weer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.385
Press 2 mei

Bench
10*20/60/80/100/120/140
5*160
3*170/180

Floorpress close grip (halverwege r.o.m.)
5*100/140
3*3*180

Shoulderpress
3*15*70kg

Peck-deck
4*15*3/4 block

Rope tricep extention
4*15*full block

Comment: hoop dat de press-power zondag ook zo is!!

• #1.387
5-5 Rug & Benen

Frontsquat: Raw geen belt
5*20/40/40/60/80/100/100/100

Comment: niet te zwaar (Sterkste Limburg a.s. Zondag)maar wel explosief

Squat: Raw geen belt
2*100/120/150/180/200
1*200/220/240 paused

Comment: had geen lekker gevoel over gehouden van mijn squat training vorige week. Wilde dus een paar singles maken waar ik uit op kon maken dat de power er nog wel degelijk is. En dat ging gelukkig prima!

18inch deadlift
3*125/155/185/ 225/265

Wilde nog 2 setjes verzwaren. Toen kwam mijn vriendin me halen. Over een half uur hadden we een eet afspraak bij vrienden.... Ik vergeten natuurlijk. Niet dat ik gehaast was, vond het vervelender mijn setjes niet af e kunnen maken. Maar ach er staat nu een goede spanning op rug en benen voor de wedstrijd. Vandaag nog wat bewegen/ doorbloeden and it should be just fine...

Succes man zondag!

I like Your pressing power!
Succes zondag.

• #1.390
Thanks guys! Hoop dat er een pr in zit zondag. Heb daar toch wel de accenten in de training gelegd en het zou er in moeten zitten

Vanochtend de boel even doorbloed met wat pompsetjes 4*10:
-Bicep curls (machine), Shoulder press (machine), LPD behind neck, Front raise (maar 1 setje), Seated row, Legpress, calves op leg press, Abs, loglift (2*5*80), back extention en twister.

Dadelijk nog naar de schuur om de finishing touch te geven aan de onderdelen. De goody bags van de atleten vullen en dan ben ik klaar voor de wedstrijd. Tja, er volgt wel eerst nog een dag met chocomelk, franse kwark, chips, koekjes en heroische films.... (vind ik het leukst aan de wedstrijdvoorbereiding ;))

300!

Spartaaa ahuuu!

Terminator, Predator, Rambo!!!!

Yeaah!!!!

fast and furious 5, yeah :D

Die ga ik morgen in de bios kijken met een flinke bak popcorn! Yeah!

Ik vanavond, met op het programma : een zak chips. 2 liter cola, een zak m&m's en een bak popcorn... misschien nog een watertje om het gezond te houden xD

Proficiat Alex met je 1e plek bij de SM van Limburg! :thumbs: :clap: :bow:
Kun je een wedstrijd nog overtuigender winnen door liefst alle onderdelen te winnen? Ik had overigens het idee dat je bij menig onderdeel niet alles hebt hoeven te geven (het zag er namelijk allemaal vrij easy uit).
Dat beloofd wat voor de SM van NL!
Ook leuk dat je broer net zo overtuigend 2e werd!

Ik vond het een zeer sportieve en heel goed georganiseerde wedstrijd! :)

• #1.397
Thanks Hugs!

Zo nu pas tijd om aan mij logje te werken. Heb de uitslagen van de Limburger gedigitaliseerd, verslag geschreven en naar Jan Haring opgestuurd. Dus hou RDP in de gaten. Want uitslagen hier posten ging niet fatsoenlijk.

De Sterkste Limburger was voor mijn gevoel een succes. Ik ben sinds Oktober afgelopen jaar met deze wedstrijd bezig geweest. Deze keer was het niet zo gemakkelijk als voorgaande jaren. Nu kwam er meer bij kijken. Naast veel papierwerk, sponsorwerving en reklame vind ik het ook belangrijk om voor de atleet goed te verzorgen. Zo was er bv een goody-bag met een mouwloos-shirt, een gewoon shirt, broekje, balsem, magnesium en benodigd eten en drinken. Gewoon de kleine dingen die je als atleet kan waarderen.

Voor mij was het veel belangrijker om een super wedstrijd te organiseren en reklame te maken voor de sport, niet te vergeten de trainingsmaten een moment of fame te geven, dan zelf een super wedstrijd te draaien. Natuurlijk heb je voor je thuiswedstrijd wel wat in gedachte maar daar kon ik tot 10 minuten voor de wedstrijd niet mee bezig zijn. Ook allemaal niet erg, maar goed, top van je kunnen haal je dan niet.

Loglift

155-165-175F

Van de training weet ik dat ie er in moet zitten. Voelde ook goed op de borst. Bij deze gewichten moet er steeds meer gaan kloppen en dan is mentale staat en vorm van de dag net datgene wat je nodig hebt.

Carry & Drag

twee postzakken voor mijn doen goed kunnen laden. merkte wel dat de postzakken te licht waren om en verschil te kunnen maken tegen de lichtere en snellere jongens. Duckwalk 200kg ging prima over 20 meter terug. Totaal tijd 35 sec.

SMTL Giant Medley

Zon + vorige onderdeel waren killing. Dat zag ik al bij mij voorgangers. Teun, normaal best aardig op de medley ging voor zijn doen te langzaam. Dus was eens benieuwd hoe het voor mij aanvoelde. Farmers 125kg over 20 meter evenals het 325kg zware yoke gingen goed rap en foutloos. Bij de band aangekomen merkte ik wel sporen van vermoeidheid. Explosiviteit was er ver uit. Band kon sneller maar 47 sec totaaltijd was 20 sec sneller dan de nummer twee.

Squat

Veilige beurten neergezet. 240-260-280 netjes, rustig en probleemloos. Ik weet dat de 300kg dit jaar de lucht in moet, dat had vandaag al gekund, maar zoals met de boom was de mindstate er niet naar.

One Hand Dumbbell

70kg is voor mij met alle respect een cardio oefening, de dumbbell is gewoon te licht. Na deze oefening heb ik altijd last van mijn schouder omdat ik hem bij een soort push-jerk hard lock. Dominique maakt het me hier toch weer wat lastiger door hem 10 keer te drukken. Moest dus wel even in de conditie reserves tasten.

Stones

Hier had ik dus echt zin in. Toch mijn favorite onderdeel kwa strongman plezier. Een tijd vooraan in de 20 seconde moest realiseren zijn. in 19 sec eerste 4 er op. Laatste steen, een behoorlijke omvang, was nog door niemand serieus beroerd. Bij het oppakken gleden mijn handen helemaal weg van het zand dat er op zat (ondergrond matten waren afkomsten uit een zandbak/glijbaan). Even re-grippen en 41 sec was het resultaat

Tevreden gevoel en zeker een constante wedstrijd gedraaid. Alle zes onderdeen met overmacht gewonnen. Voel dat ik aardig in vorm begin te komen...

Ik vond het geweldig Lex ! Ik waardeer het enorm wat er allemaal gerealiseerd is!

Bam, heersen.

Sterke prestatie man! En die 175 kg komt wel!

Terug
Naar boven