XXL Nutrition

In the zone - Alex Moonen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Dank je mannen. En Mo je moet niet zeiken met 350 deadlift!

Absoluut meer res[ect voor dominique. Ik zit met 15kg boven lichaamsgewicht boven mijn hoofd. Dominique met 57. Nu weet ik dat dit verband niet lineair is (zoals ook bij het gewichtheffen). Maar meer dan de helft BW boven je hoofd vind ik echt uitzonderlijke klasse. Daarnaast is Dominique ook nog gebruiksvrij om het zo maar te zeggen. Weet dat veel mensen daar aan twijfelen als ze zijn fysiek zien...

Geweldig, diep onder de indruk. Je broertje ook. Beide is het gewoon sick, jij bent ook gebruiksvrij en dan wordt de wet van de verminderde meeropbrengst op een gegeven moment ook lastig. Een 180 log duwen binnenkort betekend gewoon dat je bij de sterksten ter wereld behoord op log. (de 180-200 categorie, 200+ is in mijn ogen de buitencategorie).

Van dominique is ook gewoon sick maar we weten dat jullie gebouwd zijn voor de presses. Ik denk dat er bij hem ook wel een 160-170 inzit uiteindelijk. Te bizar voor woorden maar er zijn er nu meer in de -105 klasse internationaal die dat duwen. Ik ben nog een beetje een watje op de boom (vorige week 142,5).

Wel bizar veel motivatie gekregen van het filmpje jongens.

• #1.423
Gijs, mooi te horen dat we je hebben extra motivatie geven. Kan dat dan nog?

Gaaf man dat jullie elkaar met z'n drieën opfokken, denk ook zeker dat het voor je broertjes helpt om een sterke broer te hebben.

echt te gek, trainen jullie vaker met z'n drieën ?

Echt ****ing sterk,

Nice filmpje :) en lekker die boom in je nek :p

350 DL is niks!..175 Log = legend.

• #1.429
Events trainen we samen. In de sportschool wanneer we elkaar toevallig tegenkomen. Niet te combineren omdat we alle 3 verschillende werktijden hebben.

Mo niet te bescheiden he makker! 350 is niets, hoe moet ik me dan voelen met mijn 340?!?

kijk hoe ik die 350 trek??als een randdebiel..als jij morgen als een randdebiel gaat trekken, 380 easy..

ik bene cht benieuwd wat je over paar weken laat zien op NK..kdenk dat het NL record word verpulverd en niet alleen door jarno;)

Geweldig, diep onder de indruk. Je broertje ook. Beide is het gewoon sick, jij bent ook gebruiksvrij en dan wordt de wet van de verminderde meeropbrengst op een gegeven moment ook lastig. Een 180 log duwen binnenkort betekend gewoon dat je bij de sterksten ter wereld behoord op log. (de 180-200 categorie, 200+ is in mijn ogen de buitencategorie).

Van dominique is ook gewoon sick maar we weten dat jullie gebouwd zijn voor de presses. Ik denk dat er bij hem ook wel een 160-170 inzit uiteindelijk. Te bizar voor woorden maar er zijn er nu meer in de -105 klasse internationaal die dat duwen. Ik ben nog een beetje een watje op de boom (vorige week 142,5).

Wel bizar veel motivatie gekregen van het filmpje jongens.[/QUOTE]

en trouwens +1

Laatst bewerkt:
Frickin' bizar!1! :thumbup:

Absurde prestatie op die log Alex! Helemaal dat gemak waarmee je 'm lijkt te pressen.

En Mo, je doet jezelf tekort. 350 deadlift is ziek veel. Dat doen je er geen 10 na in dit land.

damn, ****ing nice. sterk van de hele familie trouwens.

• #1.435
Thanks mannen!

Als er al een log in zit op de NK! Overhead is 1 van de onderdelen waar er een beetje te varieren valt! De rest staat natuurlijk min of meer vast. Truck, stones, laadrace, medley en farmers/ hercules hold. Maar goed, moet wel eens revanche nemen op de log van Jarno. Ik heb maar twee wedstrijden gehad waar mijn log slecht ging en dat was NK 2009 en 2010!

Mo, we gaan binnenkort eens deadliften samen, dan zul je zien dat jij jezelf te kort doet.

Lex, ik weet gewoon zeker dat je dit jaar nog best 185 a 190 kan halen op de loglift. Wellicht in de toekomst misschien nog wel meer. Je duwt zoveel uit pure kracht met schouders en triceps en maakt nog vrij weinig gebruik van de beentjes. Als jij die beschuitbussen eens gaat gebruiken, dan gaan we nog leuke dingen van jou zien.

my 2 cents.

xje Dikkie Dik

• #1.437
Haha, beetje te optimistisch. Maar zal je niet ontmoedigen. Natuurlijk valt er op techniek wat te halen. Maar denk dat het een beetje overschat wordt. De meeste grote pressers heb ongeveer de techniek die ik ook heb. Denk dat er wel nog wat uit te halen is door de core sterker en explosiever te maken. Ook een oefening zoals de vikingpress zal me op deze oefening sterker maken. Daar kan meer gewicht op en bootst voor mijn gevoel goed de press vanaf de borst na. De sterkste man van nederland doet het volgens mij ook op deze manier. Maar dan moet ik Teun eerst eens lief aankijken om er 1 in elkaar te lassen!

jezus, prachtig filmpje van die loglifts

Haha, beetje te optimistisch. Maar zal je niet ontmoedigen. Natuurlijk valt er op techniek wat te halen. Maar denk dat het een beetje overschat wordt. De meeste grote pressers heb ongeveer de techniek die ik ook heb. Denk dat er wel nog wat uit te halen is door de core sterker en explosiever te maken. Ook een oefening zoals de vikingpress zal me op deze oefening sterker maken. Daar kan meer gewicht op en bootst voor mijn gevoel goed de press vanaf de borst na. De sterkste man van nederland doet het volgens mij ook op deze manier. Maar dan moet ik Teun eerst eens lief aankijken om er 1 in elkaar te lassen!

Wij hebben er binnenkort 1 bij RPB Alex. Doen hem op de yoke, mss ook een idee voor bij jullie.

• #1.440
yes, ken het idee van Jimmy. RPB zal ik in de nabije toekomst een bezoekje brengen! Promise!!!

Terug
Naar boven