AndroidHealthClinic

In the zone - Alex Moonen

10x60 incline dumbbell press... In wat voor wereld leef jij? :P
Altijd een genot om dit log even door te kijken, Alex. Zet je weer een beetje terug op aarde...
Bij de 8ste herhaling ging het mis man, dus het valt best mee... :rolleyes:
:jk:
Ik zou die dingen niet eens tot op mijn schouders kunnen clean'en denk ik...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.462
Haha, voor dat cleanen had ik 2 sportbuddies!

Nee dat vind ik er te link uit zien. Zulke gewichten even te ver doorschieten naar achteren en het is kermis!

21-5 Cardio

30 minuten high intensity. Laatste 20 minuten ruim boven 75rpm, voor mij pittig. Goed stuk gegaan.

22-5 Events

Truckpull:
3*20 mtr

Pittige opwarmer

Yoke
2*12mtr*160/240/300/350/400

eerste keer weer echt zwaar en het ging prima!

Stones
5*120/150/165

hier best diep moeten gaan. Rug was echt waardeloos vandaag. Desondanks behoorlijke gewichten kunnen verplaatsen!

Trots op: Enzo 20 jaar en 5 mtr met 400kg yoke na 24mtr 350kg Yoke :eek:
Trots op: Maurice 4* 165kg stone geladen:eek:

so de klere..das behoorlijk allemaal weer!

nice train lex, maurice en enzo zijn helden natuurlijk

Goede training Alex.

sterke yoke! en wat eten jullie daar man! sterkste provincie van NL?

• #1.467
Overbodige vraag, toch Prince ;)

Press 23-5

M.P.
10*20/45/65/85
5*105
2*115/125/135/145

Bij de doubles toch een duidelijke betere 2e rep. Waarschijnlijk zal een clean ipv uitpakken vanuit rack een betere eerste beurt geven. Iets met dynamiek te maken...

Floorpress lockouts (vanuit 10cm van borst/ vanaf 1/3 r.o.m.)
5*65/105/125/145/165/185/185

echte tricep killer, ongeveer de hoogte van laten we zeggen het break punt falen/ doorpressen in de r.o.m. bij loglift

Peck-deck machine
4*15*3/4 block

Front raise
4*20* 1/4 block

• #1.468
Beetje stijve bovenrug van zware yoke en M.P. zo achter elkaar. Vandaag in het teken van doorbloeden. 30 minuten medium intensity cardio. Hopen dat het voldoende is want morgen staan weer zware deads op het programma.

2x145 kg mp... I want my mamie!

god damn

• #1.470
Rug & Benen RAW

Front squat (no belt)
5*25/45/65/85/105/125/145

Deadlifts (no belt, no straps)
3*75/125/175/225/275
3*305/305 (straps om, was bang om mijn grip te verliezen bij laatste hh)

Seated rows
6*15*3/4 block (onderrug oprekken, flinke pomp)

LPD (behind neck)
4*12*3/4 block

Legpress
6*10*140 (zonder gewicht platform)

Calves (op legpress)
6*40*140kg

Lekker om 1 oefening goed zwaar aan te pakken en de andere met relatief licht gewicht hh te maken. Geeft een volledig gevoel van de training. Pak ik benen en rug zwaar op één dag dan weet ik dat de events later die week niet best zijn. Schijnbaar een langzaam herstel ondanks de conditie toch behoorlijk begint te worden.

de bizarness is getting back, 2x3x305 na die FSQ is BIZAR!..nice going lexosaurus

Lekker om 1 oefening goed zwaar aan te pakken en de andere met relatief licht gewicht hh te maken. Geeft een volledig gevoel van de training. Pak ik benen en rug zwaar op één dag dan weet ik dat de events later die week niet best zijn. Schijnbaar een langzaam herstel ondanks de conditie toch behoorlijk begint te worden.

Doe wij nu ook een aantal maanden en training gaat goed + mijn rug blijft vooralsnog heel. Dus voor mij is het the way to go :)
Sterk alleen vaag van je grip man ...

Nette deadlifts Alex!

• #1.475
Doe wij nu ook een aantal maanden en training gaat goed + mijn rug blijft vooralsnog heel. Dus voor mij is het the way to go :)
Sterk alleen vaag van je grip man ...

Yup precies, heel blijven is uiteindelijk de beste manier om over de hele linie sterk te worden. En helemaal stuk te gaan is niet altijd de weg, zeker nu de nadruk op events moet liggen. Grip op deads is i.t.t. farmers en hercules hold stukken beter. Had alleen echt pijnlijk eelt en was bang dat ik een derde lift eventueel niet af kon maken/ de focus te zeer op de grip zou zijn. En dat gaat het doel voorbij: DIE RUG AANPAKKEN! Wrs had mijn grip dit wel aan gekunt

ah ok ik schrok al :P

nice deads alex!

zeer nette deads van jou vandaag beertje. Zit nog meer in, dat weet je. Maar alles op zn tijd.

• #1.480
Nog vergeten te vermelden. Voor mezelf was het wel belangrijk als opmerkelijk. Na het lostrekken van de deadlift, wat als gewoonlijk explosiever mag, blijf ik na een cm of 3 even op een doodpunt hangen. Soms zak ik zelfs iets naar beneden en trek hem daarna relatief hard door. Kan zijn dat deze gewichten voor mij zonder riem te zwaar zijn om een goede spanning te zetten met buikspieren. Kan ook zijn dat de spanning op de benen niet goed was (trek namelijk eerste stuk behoorlijk met benen) en mijn rug het daarna als het ware weer over nam. Waarschijnlijk een combi:)

Terug
Naar boven