MuscleMeat

In the zone - Alex Moonen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Ben ik er bewust eens een dagje tussenuit en niet online/ in de gym. Gebeuren er allemaal mooi dingen in de sportschool! Overhead begint echt het handelsmerk van ons te worden. Nu de rug en de benen nog ;)

Kreeg vandaag de onderdelen van CL Zuid afrika te horen. Over het algemeen mag ik niet klagen, de onderdelen liggen me wel.
-Truckpull
-Boom op max
-Tyre
-Medley/ laadrace

Waar ik hopelijk klaar voor ben:
-Deadlift op hh (meestal met een gewicht wat mijn max is)
-Hooggooien (geen idee wat ik er van bak)

Morgenvroeg nog een presstraining, Zondag events, maandag cleans en conditie, Dinsdag squats en lifts, woensdagmiddag een beetje cardio en dan het vliegtuig het 's avonds. Heb er zin in!

Snap ik...leuke bestemming. Succes!

Echt gaaf dat je zoiets kunt doen Alex. Geniet ervan! :)

Wow echt tof. Idd goede onderdelen voor je, dat hooggooien net als ik maar eens in het trainingsprogramma opnemen Alex.

• #1.485
26-5 Cardio: 20 minuten high intensity

28-5 Press

Bench
10*60/80/100/120/140
8*160
20*100

Incline Dumbbell flies
5*12*20

• #1.486
Ben vandaag bij Jimmy gaan trainen. En aangezien ik alleen reed had ik een heleboel tijd om eens na te denken. Ik stond er even bij stil waarom ik op dit forum log. Ik leer er nog zelden over bij en dat ik enorm de drang heb om alles met jullie te delen kan ik ook niet zeggen. Dus vanaf nu zal ik stoppen met het vermelden van alle training arbeid. Een wedstrijd verslag, een vraag of een flmpje blijft ik wel nog posten. Misschien over een tijdje weer als ik er weer zin in heb

Jammer, ik vond het altijd inspirerend om je trainingen te lezen. Maar niemand kan je verplichten om te loggen en je hebt in feite wel gelijk.
En nu was ik net heel benieuwd of jij en Jimmy elkaar wat hadden kunnen opjutten :D

Ben vandaag bij Jimmy gaan trainen. En aangezien ik alleen reed had ik een heleboel tijd om eens na te denken. Ik stond er even bij stil waarom ik op dit forum log. Ik leer er nog zelden over bij en dat ik enorm de drang heb om alles met jullie te delen kan ik ook niet zeggen. Dus vanaf nu zal ik stoppen met het vermelden van alle training arbeid. Een wedstrijd verslag, een vraag of een flmpje blijft ik wel nog posten. Misschien over een tijdje weer als ik er weer zin in heb

Jammer man je kunt nog zoveel leren van me...:(

• #1.489
Jammer, ik vond het altijd inspirerend om je trainingen te lezen. Maar niemand kan je verplichten om te loggen en je hebt in feite wel gelijk.
En nu was ik net heel benieuwd of jij en Jimmy elkaar wat hadden kunnen opjutten :D

Ik zal je proberen te inspireren met af een toe een filmpje van me! Thanks mate. Ben vandaag mijn eigen gang gegaan bij Jimmy. De Belgsche broeders waren specifiek met de Sterkste man van België bezig, en dat waren net de andere onderdelen die ik nodig had

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Jammer man je kunt nog zoveel leren van me...:(

Daarom lees ik jouw log!

jammer dat je alleen het (eventuele) lerende effect als motivatie hebt / had voor het loggen. Daarbij heb je, in mijn ogen, het lerend effect ook zelf een beetje in de hand door zelf discussies/suggesties over je trainingen te opperen.

Maar niet iedereen vind het loggen even leuk. Je blijft wel een beetje plakken hier?

ksnap je wel, je kan in die tijd beter gaan vreten of zo...

Noooooooo :sad:

jammer maar je mag af en toe wel in mijn log kijken hoor!

veel plezier op de CL man!

• #1.496
@ Sharkie: zoals ik al zei vragen zal ik blijven stellen. Discussie zal ik voeren. Heb er alleen de zin niet meer in om iedere training te posten. Naast lerend was mijn motivatie in eerste instantie ook om structuur af te dwingen door het op te schrijven.

dhr. A. Moonen,

Tot mijn grote spijt heb ik vernomen dat u niet meer actief als logger deel zal nemen aan dit forum. Dit vind ik dan ook een minder leuke gebeurtenis gezien het feit dat ikzelf en meerderen van mijn ijzeren broeders veel leerden van uw trainingen. Ikzelf heb echter het geluk u wanneer het u uitkomt u te mogen ontmoeten in onze stal waardoor ik de mogelijkheid heb u te vragen naar uw trainingen. De vraag rest alleen waarom u stopt met loggen; door tijdsgebrek of door het niet door willen spelen van informatie aan concurrentie. In dat laatste geval, is er geen mogelijkheid ergens "privé" te loggen zodat wij, trouwe volgelingen, uw prestaties (vanuit uw bunker in Berlijn) kunnen volgen?

mvg, Dominique Janssen, Matroos der Limburgse Strongman Strijdkrachten

• #1.498
dhr. A. Moonen,

Tot mijn grote spijt heb ik vernomen dat u niet meer actief als logger deel zal nemen aan dit forum. Dit vind ik dan ook een minder leuke gebeurtenis gezien het feit dat ikzelf en meerderen van mijn ijzeren broeders veel leerden van uw trainingen. Ikzelf heb echter het geluk u wanneer het u uitkomt u te mogen ontmoeten in onze stal waardoor ik de mogelijkheid heb u te vragen naar uw trainingen. De vraag rest alleen waarom u stopt met loggen; door tijdsgebrek of door het niet door willen spelen van informatie aan concurrentie. In dat laatste geval, is er geen mogelijkheid ergens "privé" te loggen zodat wij, trouwe volgelingen, uw prestaties (vanuit uw bunker in Berlijn) kunnen volgen?

mvg, Dominique Janssen, Matroos der Limburgse Strongman Strijdkrachten

Doe normaal en ga ijzer tillen!;)

Lex, begrijp wat je bedoelt, maar jammer is het zeker. Maar ik heb het geluk je live in actie te zien en dat vind ik eigenlijk ook wel weer voldoende.

Terug
Naar boven