- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Te verduidleijking dat ik niet echt lekker ging: had ongeveer dezelfde tijd als gringo loco die toch een dikke 50kg lichter dan me is...

Ik begrijp dat je geen "excuses" wil aanvoeren en dat siert je...maar op een SM van NL doet je vorm op dat moment er natuurlijk wel degelijk aan toe.
Op een regionaal wedstrijdje zou je het op halve kracht nog wel halen, maar op een NK moet zelfs zo'n krachtmens als jij 100% kunnen geven om 1e te kunnen worden.
Ik vind dat je karakter getoond hebt door - ondanks dat het tegenzat - niet de handdoek in de ring gegooid hebt en alsnog een podiumplek hebt weten te behalen. Zeker weten dat er nog genoeg kansen komen...je kunt nog wel ruim 10 jaar vooruit op dit niveau in de wetenschap dat je nog niet op je top zult zijn! En ik heb er zoals reeds gezegd alle vertrouwen in dat je die titel alsnog zult weten te behalen!![]()

Flinke training chef, ook lekker zwaar weer idd! 400 yoke sprint ziet er ook nice uit.
Maarre.. hebben we nu ook een 170 stone? Of is dat de 165?

Het is idd de 166, maar denk altijd in gewichten van jarno stones. Vandaar het foutje!
Heb net te horen gekregen naar Giants Live te mogen in Oekraine. Dit kwam nogal als een verrassing na het resultaat van afgelopen week. Jan kon niet want was nog op vakantie. Jammer voor hem, hij krijgt nog genoeg kansen zich te bewijzen. Ben er dus niet minder rouwig om.
Onderdelen pittig als gewoonlijk:
-Truckpull
-Farmers
-Stones (200/235 op hh)
-Squat
-Dumbbell 95kg
-Conan's Wheel
Wel mooi want kan er nu een maand naar toe trainen. Heb nogal een lange vakantie. Maar ach, wat moet je anders![]()