Fitness Seller

In the zone - Alex Moonen

Lekkere training Lexie, conditie goed aangepakt zie ik.

Vet dat je die wedstrijd mag draaien, zie je toch dat je internationaal een goede indruk hebt achter gelaten.

See you @ the gym.

Jow, Cupcakes Schwanzen, zie ik je woensdag @the gym?

Yes, woensdag ben ik er. Weer wat spanning op mijn rug en benen zetten.

ai ai, Wednesday it is then.

Supervet Alex. Vet filmpje en vette uitnodiging!! Is het ook niet zo dat het organisaties ook gewoon vrij staat zelf te beslissen mensen uit te nodigen whatever hun rang/plaats op NK?

Het lijkt me sowieso waardevol wil je dit soort wedstrijden doen ook goede banden te hebben met lui die internationaal dit soort wedstrijden organiseren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.566
Yup thanks guys!

@Richard: ik snap niet dat je de vraag hier stelt. Denk dat je daarvoor bij iemand anders moet zijn. Als ik een aanbod krijg weiger ik natuurlijk niet. Kennelijk zijn er meerdere factoren die een rol spelen dan de NK alleen.

Veel succes en doe je best daar!!!

• #1.568
;)

Nice Alex! :D Volgens mij zijn de wedstrijden in het buitenland veel spannender! Lijkt mij een totaal andere sfeer of is dat niet zo?

Je hebt nog een maand om je voor te bereiden zie ik? Zet 'm op, ik ben benieuwd! :woot:

• #1.570
Hey Sanne,

internationaal is de sfeer bij de atleten onderling ook gewoon goed. Alleen kan ik persoonlijk altijd ietsie meer geven. Daar ben ik duidelijk de underdog, en dat is een lekkere positie om de wedstrijd mee in te gaan. En ja idd een maand trainen alsof ik een professional ben (vakantie), moet me wel goed doen ja!!

• #1.571
Vandaag met de ziel onder de arm naar de sportschool. Gekneusde pols, brachiallis niet in orde. Geen plan, zat me gewoon te vervelen thuis. Ach maar eens kijken wat de boom doet. Was op NK van plan wat leuks te laten zien en dat was niet gelukt, zeg maar...

Mijn broertje was gekomen, en met hem samen bomen is altijd wat extra stimulatie. Ook hij gaat niet helemaal lekker. Is t.o.v. van de Sterkste Limburger een kilo of 6 lichter (full-time werken in de vakantie en dus minder aandacht voor eten en sport) en dat merkt men wel.

Afgesproken om met 10kg omhoog te gaan. Hij 5jes en ik dubbels. Een dubbel 160 ging erg easy vandaag. Toch nog even de 170 een keertje proberen. Iets proberen op te fokken. Dat gaat bij mij in een training lastig omdat ik van nature meer de (marsh)mellow man ben. Met een beetje peper in de reet, een easy 170. Hij ging zelfs vlot omhoog. Het eerste wat ik dacht was, dit is zo een dag waar iedere krachtatleet op wacht. Een dag om te toppen! Dus die 180 erop en de motherfocker gewoon geduwd.

Nogmaals een duidelijk bewijs dat het lichaam tegen je liegt!!

Bah bah, daar drink ik me dadelijk een whiskey op...

Laatst bewerkt:
Onofficieel Nederlands Record!!! Erg nice Teddy. Met 180 ga je echt de serieuze kant op en zit je toch ook echt bij de top boompressers van de wereld. :bow:

Toch even één ding:

Hoe krijg je bij jou peper in je reet? En wie lukt dat?

Wanneer is het officieel, als het in een wedstrijd gebeurd? Of als je hem op film hebt staan?

SUPER trouwens.

Hahaha erg netjes snoepje, 180kg loglift is indd een whiskey waard. Als jij nou dit jaar nog 190kg duwt, beloof ik dat ik voor de 140kg ga.

jezuuuuus, wat heftig. gefeliciteerd

mooi man. gefeli.

Nice Alex. :D Gefeliciteerd! Daar moet op gedronken worden zeker? :p

Congratz lexi. xx

Terug
Naar boven