XXL Nutrition

In the zone - Alex Moonen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
Ben gisteren begonnen met creatine kuur. BW 's ochtends was 157,3 ben eens benieuwd wat het over 6 weken wat met me gedaan heeft. Heb altijd het idee dat het enorm aanzet bij me. Zal mijn eetstijl niet veranderen.

Korte update over mijn trainen en gezondheid. Het is aan de betere hand. Presskracht is al weer aardig terug maar zeker nog niet op oud niveau. Veel events gedaan maar op snelheid en explosiviteit. Echt zwaar nog niet gegaan. Heeft ook geen haast aangezien ik mijn seizoen opbouw rondom 1 wedstrijd.

Conditie en longen vallen wel tegen. Moet van verder terug komen dan verwacht. Gelukkig hebben de 3 maanden absentie veel goed gedaan voor mijn mindstate en drive

• #1.682
Krijg een kwartiertje geleden een telefoontje. Of ik mee wil doen op de FIBO morgen, hahaha. Moet niet gekker worden, maar ja, met een zware squattraining gisteren en een echt zware presstraining woensdag ga ik morgen knallen. Tenminste voor zover mogelijk. geen idee wat de onderdelen zijn hahahaha. Tot nog toe was de FIBO 2010 de mooiste wedstrijd die ik ooit heb gedaan!

Gr. Alex

Prachtig mate, succes !!!

Haha mooi man, succes!

Verdiend en proficiat!!

Succes, kerel!

Niets te verliezen, alles te winnen!!!!!!

altijd een buitenkansje! En wie weet, wellicht gaat het juist super om onvoorbereid mee te doen. Je bent in ieder geval niet ziek en opzicht goed fit.

Succes morgen!

Succes,

Haha dat ze zo laat nog competitors zoeken. Mooi man, kill 'em

• #1.691
Last minute afmeldingen zijn er vaak. En grote sponsoren hebben ieder een wedstrijd shirt, dan is het als organisator wel zo fijn dat....

Thanks mannen, ik ga alles geven. Ben nog niet zwaar gegaan met alles zo een beetje en nu wordt het ineens 100% plus. Maar goed, het is een ****ing eer om daar te staan

• #1.692
ben 6e geworden in een sterk deelnemersveld. eigenlijk mijn beste wedstrijd ooit gedraaid. hier en daar wat toppers een beetje pijn kunnen doen. verslag volgt zodra ik wakker ben!

heel mooi gepresteerd Alex! Jammer dat we de boom hebben gemist maar wel prachtig te kijken.

Ik had het van Enzo al gehoord netjes man !!

Je was top. Geen spanning vooraf doet je goed.

Heb je laatste 2 events kunnen meepikken, was erg sterk! Proficiat met je prestatie!

Hell yeah :bow:

nice man:D

Verrassend dat je er ineens stond. Ik wist van tevoren niet dat je mee deed. Erg goeie wedstrijd gedraaid. Heb helaas niet alles gezien. Die circus db press was erg sterk. Dat zag er zo makkelijk uit.

Terug
Naar boven