MuscleMeat

info creatine

sebatsiaan

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hoi ik ben hier net nieuw en ik wil graag wat info over creatine, een paar vrienden van me gebruiken het en ik wil graag weten of ik het ook kan gebruiken...., ik zit nu anderhalve maand op fitness en train elke week 4x.
en ik wil ook graag weten waarvoor creatine dient

sebas :cool:

gebruik de zoek functie !

• Topic Starter Topic Starter
Goeie sites,

dankje

na anderhalve maand creatine willen gebruiken.... sjonge jonge... ga eerst eens 2 jaar goed eten en hard trainen... daarna kun je supplementen gebruiken je gaat nu nog hard genoeg

• Topic Starter Topic Starter
na anderhalve maand creatine willen gebruiken.... sjonge jonge... ga eerst eens 2 jaar goed eten en hard trainen... daarna kun je supplementen gebruiken je gaat nu nog hard genoeg
is dat niet goed dan??, ik had al een keer van iemand gehoord dat je het pas moest gebruiken als je geen vooruitgang meer ziet ...

creatine is een supplement. om de optimale werking van een supplement te willen zien, moet je voedingsschemain orde zijn. als dat niet het geval is kan je beter eerst eten, voedingsschema tot in de puntjes opstellen en dan pas denken aan supplementen

anders is het nutteloos om dit te kopen, snappie ?

creatine is een supplement. om de optimale werking van een supplement te willen zien, moet je voedingsschemain orde zijn. als dat niet het geval is kan je beter eerst eten, voedingsschema tot in de puntjes opstellen en dan pas denken aan supplementen

anders is het nutteloos om dit te kopen, snappie ?

Onzin.

het klopt ongeveer.

het is daarom niet nutteloos, maar je kan hetzelfde resultaat bereiken met een goed schema. als je schema in orde is, en je hebt flink wat geknald, dan kan je gaan denken over de rest

Denk niet dat je weet wat de werking van Creatine is.

Whole food > supplementen period!

Supplement wont make up a bad diet. Dat het niets zou doen is inderdaad onzin maar een goed dieet is vele malen belangrijker dan enkele grammen creatine (of welk ander supplement dan ook) naar binnen te werken.

Ik zeg niet dat een goed dieet niet belangrijk is.maar heeft geen invloed op de werking van Creatine.

TS zal eerst duidelijk moeten hebben waarvoor het dient alvorens 'zomaar' een supplement te gaan gebruiken.

...en in theorie kan iedereen creatine gebruiken ;)

mijn vrienden gebruiken creatine dus nu wil ik het ook gebruiken om er bij te horen, ik weet alleen niet waar creatine voor is.

dit is wat ik van je startpost begrijp, ik hoop dat je nu zelf in ziet dat dit totale onzin is.

mijn vrienden gebruiken creatine dus nu wil ik het ook gebruiken om er bij te horen, ik weet alleen niet waar creatine voor is. QUOTE]

kerel, met bovenstaande doelstelling kom je er nooit en dan ook nooit
jij moet geen creatine gebruiken omdat je vriendjes dat ook doen

je kan wel gebruiken maar laat die zooi zitten en pak mammoth
kom je kilos mee bij en groei je als een beest qua massa

mijn vrienden gebruiken creatine dus nu wil ik het ook gebruiken om er bij te horen, ik weet alleen niet waar creatine voor is. QUOTE]

massa als in vet....

De eerste maande in je training groei je altijd heer hard! Vooral in kracht. Ik zou wachten tot het iets minder gaat na ongeveer 6-9 maanden trainen. Dan heb je er ook iets meer aan denk ik. En dan werkt het ook meer motiverend! :D

wat is mammith ???????

Terug
Naar boven