Fitness Seller

info creatine

Somatotype

Ondanks dat er talloze soorten lichaamstypen bestaan hebben autoriteiten geconcludeerd dat er drie direct identificeerbare typen zich het meest voordoen. Dr. W.H. Sheldon categoriseerde de lichaamstype aan de hand van de hoedanigheid waarin de drie typen zich toonde. Hij noemde dit somatotyping.
-Endomorfie: refereert naar de de neiging voor ronde zachte contouren. Een typische endomorf heeft een rond torso, dikke nek en korte vette armen en benen.
-Mesomorfie: Refereert naar de neiging voor een gespierder fysiek. Een mesomorf heeft een sterke vierkante bouw, brede schouders, sterke borstkast en ledematen en draag weinig lichaamsvet met zich mee.
-Ectomorfie: refereert naar de neiging voor een lineair en slank uiterlijk. Ectomorfen zijn vaak lang en altijd dun in de torso en ledematen. Ze bezitten weinig lichaamsvet en spiermassa.

Er zijn de laatste tijd veel topics over creatine:P zo lijkt het net een wondermiddel.

mammoth 2500

Ik zie mezelf als een ecto (1,72 en 54,5 kilo)

Ik gebruik ook mammoth, ik vind het niet super lekker maar het moet op.

Sinds 2 weken ben ik weer serieus gaan eten met mammoth 2500 als aanvulling.

Ik ben nu ongeveer 59 kilo, de goede kant op.

Mammoth is een goede aanvulling, maar ik zou eerder gewoon goed en hard eten!

Ik gebruik het 1 of 2x per dag

is dat niet goed dan??, ik had al een keer van iemand gehoord dat je het pas moest gebruiken als je geen vooruitgang meer ziet ...

idd, ik zou het pas gebruiken als je voelt dat je al een tijd geen vooruitgang meer maakt om je daardoor te helpen, maar na slechts een maand en half trainen zal je nog snel genoeg vooruitgang boeken zonder creatine.

Zorg inderdaad eerst dat je voeding, training en rust in orde zijn.

Terug
Naar boven