AndroidHealthClinic

Injecteren quads

• Topic Starter Topic Starter
Heb ook erg last van mijn quads gehad toen ik daarin injecteerde. Het enige wat bij mij hielp het zo snel mogelijk over te laten gaan was wat ibu en fietsen. Eerst je quat heel rustig een beetje oprekken zodat je hem in ieder geval weer kan buigen en dan dus fietsen. Eerst gaat het bijna niet, maar na een x aantal meters gaat het vanzelf wat beter. Op een gegeven moment worden je spieren warm en gaat het vanzelf soepeler.

In ieder geval zoveel mogelijk bewegen.
Is het zelfde als met rugklachten. Als je dan alleen maar op bed gaat liggen, wordt het alleen maar erger. Zoveel mogelijk bewegen, dat bevorderd de doorbloeding en daarmee de afvoer van gifstoffen en het herstel.

Goed idee als het morgen beetje beter gaat zal ik ff proberen te cardioen en daarna gelijk sauna er achter aan.

Had je zelf geen last meer na 1 x maal zetten in elke quad i.v.m. gewennig?
Of bleef je er last mee hebben?

1e keer veel last van gehad.Spierpijn dagen erna, kon moeilijk lopen. Ik prik nu wat hoger en iets van ofzij. minuutje masseren erna. Geen enkel pijntje meer gehad. De eerste keer kreeg ik ook spiertrekkingen(zenuw geraakt?) Dat ontwijk ik nu door rustig de naald erin brengen, als ik wat voel gelijk andere plek. Maar heb dat niet eerder weer gehad.

Warme douche van te voren en daarna masseren. En max 2ml per been zetten. 4ml is te veel.

Welke naald gebruiken julie doorgaans voor de quads ik heb 0.8 x 40 de groene gebruikt.

Ik gebruik die ook. Nooit last echter. Maarja, ik zet wel maar 1 a 2ml.

Spier wel ontspannen houden en vanboven injecteren. Zijkant quad is die naald te lang imo.
Ik span mijn quad op, kijk waar de spier ligt, laat ontspannen en injecteer daar waar hem dan ligt.
In het midden ongeveer van de hoogte van je been, beetje aan de kant. Niet te dicht op je knie gaan.

Laatst bewerkt:
Goed idee als het morgen beetje beter gaat zal ik ff proberen te cardioen en daarna gelijk sauna er achter aan.

Had je zelf geen last meer na 1 x maal zetten in elke quad i.v.m. gewennig?
Of bleef je er last mee hebben?

Ik heb maar 1x in iedere quad gezet, dus weet niet of het na verloop van tijd over zou zijn gegaan. Was wel ultra sust. Dat schijnt sowieso pijnlijk te zijn, dus denk niet dat het over zou zijn gegaan.

Ik heb maar 1x in iedere quad gezet, dus weet niet of het na verloop van tijd over zou zijn gegaan. Was wel ultra sust. Dat schijnt sowieso pijnlijk te zijn, dus denk niet dat het over zou zijn gegaan.

Jah ultra is altijd pijnlijker i.v.m. korte esthers en meer werkzame stof per ml.

---------- Toegevoegd om 10:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

Ik gebruik die ook. Nooit last echter. Maarja, ik zet wel maar 1 a 2ml.

Spier wel ontspannen houden en vanboven injecteren. Zijkant quad is die naald te lang imo.
Ik span mijn quad op, kijk waar de spier ligt, laat ontspannen en injecteer daar waar hem dan ligt.
In het midden ongeveer van de hoogte van je been, beetje aan de kant. Niet te dicht op je knie gaan.

Mmm me benen zijn op de zijkant gelukkig wel aardig dik dus dat scheelt dan wel weer,heb verder tijdens het zetten ook niets gevoelt van zenuwbanen o.i.d.

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

Warme douche van te voren en daarna masseren. En max 2ml per been zetten. 4ml is te veel.

Zal i.i.g. nooit meer 4 ml gaan injecteren ik dacht dat het wel mogelijk was maar helaas ik zat ernaast.
Nu moet ik het op de harde manier leren.

Aanstaande zondag probeer ik 1.5 ml tren e te injecteren in me linker quad hopelijk gaat het nu wel goed dan.
De test e 4ml gaat gewoon netjes in de glute!

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

Nou gasten de pijn is nog steeds niet weg verre van zelfs ben nog steed kreupel.
heb dus ook nog niet kunnen trainen en daar baal ik ongelofelijk van.

Ook heb ik nog steeds last van flinke vocht ophoping,gelukkig is de spier niet rood uitgeslagen dus ik denk dat het geen bactieriele infectie betreft.

Dus vandaag weer flink aan de ibus en hopen dat ik straks mssh toch nog fatsoenlijk kan lopen zodat ik ff kan gaan proberen te gaan cardioen.

Tips voor het voor verspoedigen van herstel zijn welkom!

M.v.g.Ironeather

Laatst bewerkt:
Klote hoor..
Ik ga over enkele weken beginnen en weet ook nog niet precies waar ik ga injecteren..
Hoop dat ik er niet teveel last van ga krijgen, maar we zien het binnenkort wel.

Enne 4ml in je glute.. Dat is 1000mg ?
Ik ga 500mg per week, wat zou jij doen, glute of quad?

En sorry heb geen tips voor het herstel, wens je wel een snel herstel toe ;)

Klote hoor..
Ik ga over enkele weken beginnen en weet ook nog niet precies waar ik ga injecteren..
Hoop dat ik er niet teveel last van ga krijgen, maar we zien het binnenkort wel.

Enne 4ml in je glute.. Dat is 1000mg ?
Ik ga 500mg per week, wat zou jij doen, glute of quad?

En sorry heb geen tips voor het herstel, wens je wel een snel herstel toe ;)

Hahaha toch bedankt Moonen!

Kijk ligt er een beetje aan of je tussen glute of quad gaat kiezen.

Is dit je 1e of 2 e kuur dan gaat de glute prima en dat zou ik dan ook doen.Je hebt gewoon het minste risico op complicaties dit i.v.m. zenuwbanen en bloedbaan transport.

Ik kies nu zelf voor de quads i.c.m. glute omdat me reet toch al flink op zen donder heefd gehad omdat ik al tijdje op trt heb gezeten.En de huid op sommige plaatsen wat litteken weefsel heefd gevormd.

:rolleyes:

T's me 1e (injectie) kuur dus ik zal wel voor de glute gaan dan
Thx voor de tip en nogmaals succes, lees hier wel hoe het verder gaat...

Sow mannen kleine update.

De pijn is weg kan me rechter quad alweer aanspannen alleen het vocht is nog niet helemaal verdwenen dus definitie is 0,0.
Heb vandaag 1.5 ml tren in me linker quad geinjecteerd en eigenlijk nog geen centje pijn dus dat is mooi.
En 4ml test e in de billekes en zoals altijd daar ook geen pijn.

Ik wil iedereen bedanken voor de nuttige info en als je nog iets kwijt wil betreft topic onderwerp zie ik het graag tegemoet.

M.v.g.Ironeather

Ik ben geadviseerd om in me quads te injecteren, maar als ik het zo zie is de meerderheid voor de glute..
Maar nu komt de (waarschijnlijk) domme vraag: Hoe kan je jezelf in je glute injecteren...
Dat gaat toch haast niet..

Ik ben geadviseerd om in me quads te injecteren, maar als ik het zo zie is de meerderheid voor de glute..
Maar nu komt de (waarschijnlijk) domme vraag: Hoe kan je jezelf in je glute injecteren...

Kleine spiegel achter je. Je weet wel, wat vrouwen gebruiken voor hun make-up :p En ja, het vergt een beetje handigheid..

Hahaha, ik ben er ook te stijf voor ...

Wordt nog wat dat injecteren dus..
Ach heb 4 weken om me druk te maken, dan gaat het van start..

Misschien is het niet zo verstandig om het de 1e keer zelf te doen..
Helaas zit ik nog niet bij een sportschool waar je met dat soort problemen aan kan komen...

Zo heb ik het ook gedaan maar ben nu gewoon invalide bekant.

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Welke naald gebruiken julie doorgaans voor de quads ik heb 0.8 x 40 de groene gebruikt.

Voor je Quads moet je toch 0.6 x 25 gebruiken?? Voor je reet gebruik je toch de 0.8 x 40? Tenminste zo heb ik het altijd gelezen? Wellicht heb je gewoon echt te diep gezeten met je 0.8 x 40?
Maar goed ben zelf onervaren en vermeld hier alleen wat ik heb gelezen en gehoord.

Gr

Voor je Quads moet je toch 0.6 x 25 gebruiken?? Voor je reet gebruik je toch de 0.8 x 40? Tenminste zo heb ik het altijd gelezen? Wellicht heb je gewoon echt te diep gezeten met je 0.8 x 40?
Maar goed ben zelf onervaren en vermeld hier alleen wat ik heb gelezen en gehoord.

Gr
0.8x40 kan prima helemaal in je quads en ik heb geen monster benen

ik zelf gebruik 0.6x30 maar 0.8x40 kan ook.

Terug
Naar boven