XXL Nutrition

injectie quads voor trainen om pijn te verminderen/voorkomen?

Het was ook meer als een joke bedoelt @Ymir.

Ik doe altijd me research voor ik ergens aan begin
Wel lief dat je zo bezorgd ben :yes:

Maar komt goed my man.

Als het om AAS en injecteren gaat ben ik idd bezorgt om wat de nobrains er mee doen. Het lijkt wel of men hier echt alles bereid is om te doen omdat ze het ergens gehoord of gelezen hebben. Ik werk in de zorg en daar mag je echt niet zonder veel oefenen onder toezicht een injectie zetten als leerling. Laat staat 40mm in de glutes. Een griepprik IM in de triceps is al serieus onder supervisie.

Als het om AAS en injecteren gaat ben ik idd bezorgt om wat de nobrains er mee doen. Het lijkt wel of men hier echt alles bereid is om te doen omdat ze het ergens gehoord of gelezen hebben. Ik werk in de zorg en daar mag je echt niet zonder veel oefenen onder toezicht een injectie zetten als leerling. Laat staat 40mm in de glutes. Een griepprik IM in de triceps is al serieus onder supervisie.
Die zetten ze in je schouder toch?

De allerbelangrijkste zenuwbaan loop wel via ruggenmerg naar de benen. Die loopt via de binnenkant bil. Vandaar altijd bovenste buitenste bilkwadrant. Erin rammen zomaar ergens vind ik een heel dom advies!
Iedereen weet dat je de buitenkant moet pakken. Maat wat is gevolg mocht je die zenuwbaan raken?

Ik moet in mn been veel meer kracht zetten om de naald er in te krijgen dan in mn bil. Is dit normaal of ligt het aan mij?

Die zetten ze in je schouder toch?

Wordt beide gedaan. Studiebegeleider van mij vroeger vertelde me triceps en heb op haar mijn eerste IM injectie gezet (formeel dan want Ik had al tientallen keer AAS gezet) Daarna het vilans protocol gelezen en daar staat idd de schouder genoemd. Op mijn werk is het hoe het uitkomt, oude mensen hebben vaak nauwelijks spieren in de schouder maar iedereen heeft nog wel iets van een triceps.

• Like
Waarderingen: vntl
Wordt beide gedaan. Studiebegeleider van mij vroeger vertelde me triceps en heb op haar mijn eerste IM injectie gezet (formeel dan want Ik had al tientallen keer AAS gezet) Daarna het vilans protocol gelezen en daar staat idd de schouder genoemd. Op mijn werk is het hoe het uitkomt, oude mensen hebben vaak nauwelijks spieren in de schouder maar iedereen heeft nog wel iets van een triceps.
Ik prik zelf me triceps ook maar is het dan echt zn gevaarlijke spot?

Laatst ook geprobeerd, in cruise nu een beetje nieuwe spots proberen.
Was een verassende plek, helemaal geen pip of wat dan ook. Vind nog fijner dan in de schouder.
Was met oranje 16mm

• Like
Ik prik zelf me triceps ook maar is het dan echt zn gevaarlijke spot?
Nee juist niet. Ik prik roulatie schema en vaak triceps.

Voor mijn maat triceps zou 2,5cm te diep zijn. Maar iedereen heeft andere armen. De een zou met een cm genoeg hebben de ander 16mm en jij wellicht 25mm..........

• Like
Nee juist niet. Ik prik roulatie schema en vaak triceps.

Voor mijn maat triceps zou 2,5cm te diep zijn. Maar iedereen heeft andere armen. De een zou met een cm genoeg hebben de ander 16mm en jij wellicht 25mm..........
Ik prik me triceps 2x in de week en bevalt me prima .. beter als schouders iig

Vind aspireren geen doen in de tri. Of slaan jullie dat gewoon over?

Snap niet hoe jullie zo aan jullie triceps kunnen. Ben niet eens zo breed als jullie en zou er nooit deftig een spuit in kunnen steken :') Veel pijn omdat mijn triceps telkens opspant ja :p

Vandaag begonnen met cruise.
1ML test.

Voorheen alleen glute geinject.
Nu om 15:45 quad gepakt.
Daarna gaan trainen borst triceps.
Nog steeds nergens last van geen stijdheid niks.
Ben benieuwd hoe ik me morgen voel ( wakker word)

Denk dat quad best relaxt is eigenlijk.

Vandaag begonnen met cruise.
1ML test.

Voorheen alleen glute geinject.
Nu om 15:45 quad gepakt.
Daarna gaan trainen borst triceps.
Nog steeds nergens last van geen stijdheid niks.
Ben benieuwd hoe ik me morgen voel ( wakker word)

Denk dat quad best relaxt is eigenlijk.

Vind quad de makkelijkste spot die er is.

Terug
Naar boven