MuscleMeat

Inktpatronen

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Waar kopen jullie altijd jullie inktpatronen voor printers? Mijn inkt is op, maar ik vind ze toch best prijzig.

Ik moet van HP nummer 15, 78, 56 en 57 hebben.

Bij www.hardwaretotaal.nl kwam ik op het volgende uit:

Nummer 15: €22,55 (25ml inhoud)
Nummer 78: €25,94
Nummer 56: €15,58
Nummer 57: €25,62

Is dit een beetje goedkoop of niet? Het zijn originele inktpatronen van HP, dus geen imitatie. Wat zijn jullie ervaringen met imitatie inktpatronen, merken zoals Compatible enzo? Dat is een stuk goedkoper, maar ik weet niet of het goed is?

The Rock zei:
Waar kopen jullie altijd jullie inktpatronen voor printers? Mijn inkt is op, maar ik vind ze toch best prijzig.

Ik moet van HP nummer 15, 78, 56 en 57 hebben.

Bij www.hardwaretotaal.nl kwam ik op het volgende uit:

Nummer 15: €22,55 (25ml inhoud)
Nummer 78: €25,94
Nummer 56: €15,58
Nummer 57: €25,62

Is dit een beetje goedkoop of niet? Het zijn originele inktpatronen van HP, dus geen imitatie. Wat zijn jullie ervaringen met imitatie inktpatronen, merken zoals Compatible enzo? Dat is een stuk goedkoper, maar ik weet niet of het goed is?
gewoon bij www.gistron.com weghalen of bij [Link niet meer beschikbaar] imitatie zit geen verschil in vind ik

Sinds een tijdje laat ik mijn inkt altijd vullen door een klein zaakje hier in de stad. Scheelt echt bakken geld, want die dingen zijn origineel gewoon aso duur. En de kwaliteit is gewoon prima.

• Topic Starter Topic Starter
Mr.Mike zei:
Sinds een tijdje laat ik mijn inkt altijd vullen door een klein zaakje hier in de stad. Scheelt echt bakken geld, want die dingen zijn origineel gewoon aso duur. En de kwaliteit is gewoon prima.

Dat heb ik dus 1 keer gedaan, bij zo'n zaakje hiero. Doe ik nooit meer, rood was bruin, blauw deed het bijna niet, en na 3 plaatjes printen was hij alweer leeg.

Ik haal ook altijd van die imitatie dingen, kosten echt een euro of 10. Misschien kwalitatief wel iets minder, maar scheelt wel een hoop geld. En dat er dan soms een mindere tussenzit neem ik dan maar voor lief.

Oke, want www.inkt-op.nl is echt onwijs goedkoop, maar blijft altijd een risico imo. Misschien toch maar eens een paar proberen.

Mr.Mike zei:

Werkt perfect inderdaad. Wel een goeie uitzoeken :D

Nooit bijvullen, gaat misschien 99 keer goed en 1 keer fout maar als het dan fout gaat is het ook goed fout.

Op m'n stage kwamen dagelijks verstopte printers binnen, zodra je die openmaakte zat je onder de inkt, dingen lekken als de t*ring.

Imitatie heb ik het ook niet zo op, kwaliteit is vaak stukken minder.

Die patronen zijn idd schandalig duur want zo verhalen de producenten de lage kostprijzen van de printers.

Ik haal mijn patronen nu gewoon in een grootwarenhuis maar als ik nog meer zal moeten printen dan zal ik wel eens kijken voor een goedkoper alternatief.

The Rock zei:
Dat heb ik dus 1 keer gedaan, bij zo'n zaakje hiero. Doe ik nooit meer, rood was bruin, blauw deed het bijna niet, en na 3 plaatjes printen was hij alweer leeg.

heb ik dus ook us gedaan, wat kleur moest zijn was grijs ???

Tnx voor de reacties mensen. Ik ga even kijken!

Terug
Naar boven