AndroidHealthClinic

Inname DNP caps

krieltje

Monstrous Giant
Waardering
368
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
Ben toch benieuwd hoe jullie je caps inemen.

Ikzelf verdeelde dat over 6-8 uur. Later kwam ik met Boris erachter dat hij het in 1-2 giften innam.

Ben benieuwd hoe jullie dit doen.

Alleen gebruikers SVP geen mensen die iets kopieren van boards. Puur gebruikers ervaringen SVP.

Het toeval is dat de zgn lichte caps bij tegelijke iname dus ook goede resultaten laten zien.

Er zijn nu meer logs waar gebruikers toch warmte en cts registreren dan de eerste logs waarin voor sommige niets gebeurde.

Zou misschien met iname te maken hebben,ook al is de halfwaardetijd hoog.

Ben benieuwd.

Mijn inname is/was:

Bij 4 caps (4x100mg):

09u00 2
15u00 2

Vandaag 5 caps:

09u00 3
15u00 2

ALS ik naar 6 ga, 3 en 3 gewoon...

EDIT;

Bevindingen:

Vanaf 3 caps begon ik het de hele dag warm te krijgen.
Vanaf 4 was het meer in extreme vlagen, opeens heel warm, dan weer normaal, dan weer heel warm,...
Sinds de 2de dag op 4 caps werd ik snachts ook wakker van de warmte. Wat ik ervoor niet had.

Vandaag 5 caps, die 3 die ik voormiddag nam zorgen nu ervoor dat ik al enkele uurtjes SERIEUS warm heb, lijkt alsof het buiten 37° is.

Strax nog 2, dus dat beloofd!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ok maar beter zet je ook je bevinding van warmte erbij

dagen --- Aantal Caps

dag 1 - 1 geen effect

dag 2 - 1 geen effect

dag 3 - 2 allebei tegelijk --> geen effect

dag 4 - 2 allebei tegelijk --> geen effect

dag 5 - 3 alles tegelijk --> na ongeveer 4 uur voelde ik de warmte

dag 6 - 3 alles tegelijk --> hele dag klein warmte gevoel. na maatijd, zweet aanval.

dag 7 - 4 07:30 2 caps, 12:30 2 caps --> hele dag warm gevoel. na maatijd,
warmte aanval

dag 8 - 4 07:30 2 caps, 12:30 2 caps --> hele dag warm gevoel. na maatijd,
zweten. hier begon ik in de nacht ook echt zweet aanvallen te krijgen

dag 9 - 5 07:30 2 caps, 12:30 3 caps --> extreem warm de hele dag. ook zweet
aanvallen tussen de maaltijden door. ik de nacht helemaal doorweekt

dag 10 - 5 07:30 2 caps, 12:30 2 caps, 17:30 1 cap. wilde proberen of deze inname
de extreme warmte zou tegen gaan. NIET DUS. resultaat --> zelfde als dag 9

dag 11 - 5 07:30 2 caps, 12:30 2 caps, 17:30 1 cap. zelfde als dag 9 en 10

dag 12 - 5 is vandaag. inname zelfde als eerdere dagen. dag verloopt zelfde als 9,10,11

dag 13 - 5

dag 14 - 5

kijk das duidelijk thanx

ik start meestal vrij hoog, dan begint het de eerste dag al een beetje te werken. 2de dag werkt het al heel goed. Ik verdeel het over 4x inname, maar 3uur voor het slapen gaan neem ik geen meer.. anders doe ik geen oog dicht..

Neem altijd crystal versie (chinese), werkt veel beter voor me dan de poeder versie. Start meestal op 1050mg, en blijf dan doorgaan op 450mg max 600mg. Laatste keer was ik 6kg netto kwijt op 5dagen

ja das netjes

ik start meestal vrij hoog, dan begint het de eerste dag al een beetje te werken. 2de dag werkt het al heel goed. Ik verdeel het over 4x inname, maar 3uur voor het slapen gaan neem ik geen meer.. anders doe ik geen oog dicht..

Neem altijd crystal versie (chinese), werkt veel beter voor me dan de poeder versie. Start meestal op 1050mg, en blijf dan doorgaan op 450mg max 600mg. Laatste keer was ik 6kg netto kwijt op 5dagen

heb zelf deze 2kleurige crystals ook genomen in maart, en ze werkte echt goed!

Ik had op aanraden van iemand met veel ervaring met DNP een low-carb dieet gevolgd, en m'n schema van inname zag er verder als volgt uit:

Dag 1-3 4x200mg; telkens 4 uur tussen een cap; eind dag 3 warm maar geen zweetbuien.
Dag 4-10; Constant warm, maar enkel bij zware inspanning zweetbuien.

En nu wat iedereen natuurlijk wil weten, toch 6kg droger geworden (pas na dag 20 gemeten).

Ik had op aanraden van iemand met veel ervaring met DNP een low-carb dieet gevolgd, en m'n schema van inname zag er verder als volgt uit:

Dag 1-3 4x200mg; telkens 4 uur tussen een cap; eind dag 3 warm maar geen zweetbuien.
Dag 4-10; Constant warm, maar enkel bij zware inspanning zweetbuien.

En nu wat iedereen natuurlijk wil weten, toch 6kg droger geworden (pas na dag 20 gemeten).

Netjes!!!

Voelde pas echt voor het eerst wat bij 4 caps

5 caps nu;

s`ochtends 3 caps om een uur of 8.00 en s`middag om 1 uur 2 caps.

Het gekke is dat ik het vooral savonds warm heb en dan vooral s`nachts zweten in mijn bed als een malle. Ging vannacht wel redelijk(wel zweten maar minder) maar gisteren pfffffff een liter water opgedronken werd elke keer wakker met dorstig gevoel.

Ik wil niet beweren dat je niet veel moet drinken tijdens DNP, maar overmatig drinken resulteert ook in overmatig zweten. Ik heb DNP nog maar 1x 10dagen geprobeerd, maar wel low-carb. Ik kan dus niet vergelijken kwa effectiviteit met een high-carb cycle, maar ik vind 6kg op 10 dagen tijd niet gek. Ik heb haast geen last gehad van sides, geen zweetbuien + slaap problemen. Vraag me daarom toch af of de high-carb theorie niet eens ter discussie gesteld moet worden?

Ik wil niet beweren dat je niet veel moet drinken tijdens DNP, maar overmatig drinken resulteert ook in overmatig zweten. Ik heb DNP nog maar 1x 10dagen geprobeerd, maar wel low-carb. Ik kan dus niet vergelijken kwa effectiviteit met een high-carb cycle, maar ik vind 6kg op 10 dagen tijd niet gek. Ik heb haast geen last gehad van sides, geen zweetbuien + slaap problemen. Vraag me daarom toch af of de high-carb theorie niet eens ter discussie gesteld moet worden?

6 kg in 10 dagen is bizar goed!

Groot verschil?
Ik nam deze caps geloof ik eind maart zoals ik al zei, zat ervoor op keto dieet (2000kcal), toen tijdens de DNP at ik alles wat ik wilde!
7dagen Dnp genomen dacht ik en toen ging ik verder op 2400kcal vis+witte rijst!
Zag er toen enorm droog uit! maar mischien is dat ook te danken aan het vis+rijst dieet dat ik erna volgde!

Groot verschil?
Ik nam deze caps geloof ik eind maart zoals ik al zei, zat ervoor op keto dieet (2000kcal), toen tijdens de DNP at ik alles wat ik wilde!
7dagen Dnp genomen dacht ik en toen ging ik verder op 2400kcal vis+witte rijst!
Zag er toen enorm droog uit! maar mischien is dat ook te danken aan het vis+rijst dieet dat ik erna volgde!

merk wel een groot verschil.. werkt sneller, en je moet stuk minder nemen dan de poederversie..

poeder is cumulatief en in wat oogpunten veiliger, sodiumversie kickt direkt in,en is vrij snel uitgewerkt,en 25% minder krachtig.....voor beide is iets te zeggen

Ik was mss aan 't denken om DNP in m'n nakuur te gebruiken

1-4 Nolva op 20 mg

Nooit DNP gebruikt dus 10 dagen 1 cap ?
Mss 2 caps verhogen, maar ik wil eigenlijk eens 1 cap gebruiken om safe te spelen (maar velen voelde hier niets van ?)

Ik was mss aan 't denken om DNP in m'n nakuur te gebruiken

1-4 Nolva op 20 mg

Nooit DNP gebruikt dus 10 dagen 1 cap ?
Mss 2 caps verhogen, maar ik wil eigenlijk eens 1 cap gebruiken om safe te spelen (maar velen voelde hier niets van ?)

Ik zit op 1 cap sinds zaterdag en het gaat goed, gewoon warm en goed zweten, geen enkele andere side gemerkt. Stond vanochtend op 80 nuchter. Er gaat per 2 dagen 0.5kg af.

Ik doe wel 60 minuten cardio op nuchtere maag en soms na de KT ook nog wat.

Knikker:
Klinkt goed, hoeveel dagen doe je ?
Ik ben van plan om na KT gewoon 30 min cardio te doen, voeding blijft 'tzelfde alleen vetten wat omlaag

Knikker:
Klinkt goed, hoeveel dagen doe je ?
Ik ben van plan om na KT gewoon 30 min cardio te doen, voeding blijft 'tzelfde alleen vetten wat omlaag

Normaal gezien van zaterdag tot zondag dus dat zijn 8 caps en er zal 4 kilo in totaal af zijn tegen dan (hoop ik toch. begonnen op 83 nu al 80).

Die cardio kan je die in de ochtend doen? Na een krachttraining merk ik toch dat ik zeer veel energie kwijt ben en die cardio zeer moeilijk vol te houden is terwijl ik er in de ochtend makkelijk een uurtje kan doen.

Voor de rest een strak plan.

Terug
Naar boven