- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klaas zei:mjaa ben zeker ook wat spieren verloren, kracht is ook flink achteruit gegaan....kan niet wachten totdat het zaterdag is...de spiegel zegt dat het wel ok is....greetz
dus kom op met dat %DNP is grootste rotzooi die er bestaat, efedrine of clen is juist helemaal niet link, dnp wel.Cagri51 zei:Ik heb zelf al veel gelezen over DNP. Als je weet hoe je ermee moet omgaan is het minder link dan Efedrine en Clen.
Heeft het je veel moeite gekost om het spul te maken?![]()
klopt, maar kvind clen ook neit alles...Big_T zei:DNP is grootste rotzooi die er bestaat, efedrine of clen is juist helemaal niet link, dnp wel.
vnavond om uurtje of 9 wordt opgemetenpat21 zei:
...laat het vanavond wel wete...greetzklaas zei:net mn vet% laten opmeten en het is nu 6.3% op 97kg...dus ongeveer 3% eraf.....
over 2 weken komen er waarschijnlijk fotos...
was het de risico waar?? nee
ga ik het nog een keer doen?? waarschijnlijk wel![]()
klaas zei:was het de risico waar?? nee
ga ik het nog een keer doen?? waarschijnlijk wel![]()
lolmarcos zei:lol
goed bezig 6% is heel laag, dan zal je wss ook allerlei aders op je buik zien zitten nu.
...tijdens dnp was kracht wel stuk minder maar dit kom voornamelijk door koolhydraat tekort...na de dnp zat ik eigenlijk gelijk weer op oude niveau qua kracht...