AndroidHealthClinic

reis door hell - DNP

Kracht is logisch door die uitputting haha. Ben benieuwt naar de fotos!

klaas zei:
mjaa ben zeker ook wat spieren verloren, kracht is ook flink achteruit gegaan....kan niet wachten totdat het zaterdag is...de spiegel zegt dat het wel ok is:)....greetz

Het is vandaag zaterdag :D dus kom op met dat %

Ben benieuwd... :)

Cagri51 zei:
Ik heb zelf al veel gelezen over DNP. Als je weet hoe je ermee moet omgaan is het minder link dan Efedrine en Clen.

Heeft het je veel moeite gekost om het spul te maken? :D
DNP is grootste rotzooi die er bestaat, efedrine of clen is juist helemaal niet link, dnp wel.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
net mn vet% laten opmeten en het is nu 6.3% op 97kg...dus ongeveer 3% eraf.....
over 2 weken komen er waarschijnlijk fotos...

was het de risico waar?? nee
ga ik het nog een keer doen?? waarschijnlijk wel:)

Vet resultaat! :thumbs:

klaas zei:
net mn vet% laten opmeten en het is nu 6.3% op 97kg...dus ongeveer 3% eraf.....
over 2 weken komen er waarschijnlijk fotos...

was het de risico waar?? nee
ga ik het nog een keer doen?? waarschijnlijk wel:)

Netjes.

Je vindt het de risico's niet waard en toch ga je het waarschijnlijk weer doen? ???

hoe dan ook: mooi resultaat :) . Ik ben benieuwd naar je foto.

Mooi resultaat, mooie log met snelle antwoorden :thumbs:

zozo, zit toch te denken om er ook aan te beginnen binnekort, scheelt een hoop moeite, het enige wat me tegenhoudt is dat ik er waarschijnlijk als vuilnis uitziet tijdens de kuur, en het zweten, dat lijt tme erg lastig met school/werk

is BTW je spiermassa weer op het oude formaat??

is BTW je spiermassa weer op het oude formaat??

eesj...ja zweten is idaad klote...maar op school is het wel ok...je begint alleen te zweten als je beweegt...dus in college zaal ofzo is goed te doen...

vind altijd erg moeilijk om te zeggen of ik wel/geen spiermassa heb verloren...ik kijk dan ook meestal of ik in kracht ben achter uitgegaan en dit is niet het geval:)...tijdens dnp was kracht wel stuk minder maar dit kom voornamelijk door koolhydraat tekort...na de dnp zat ik eigenlijk gelijk weer op oude niveau qua kracht...

wilde afgelopen weekend nog een keer vet% opmeten, maar gaat komend weekend gebeuren..want ik krijg het idee dat ik nog stuk droger ben geworden sinds de eerste vet% opmeting...

greetz klaas

Sow nette resultaten. Dus knal die pics maar eens snel online! :)

Terug
Naar boven