MuscleMeat

reis door hell - DNP

• Topic Starter Topic Starter
5 dagen na de dnp wordt het opnieuw opgemeten...
doe het niet tussendoor want dan wordt ik denk ik gek als het niet minder wordt:)
greetz

ooh leek me wel interessant of het linear gaat of niet.(ik ben stats geil) Maar het gaat uiteindelijk om het eind resultaat.

ja opzich zou dat idaad wel leuk/interessant zijn geweest...maar kheb zelf niet zon vet tangdingapparaat...greetz

ik kan niet slapen te warm...maar ff filmpie kijke...

Xtreme_BODY zei:
Zou je het naar al dit gedoe nog een keer over doen denk je?
tot nu toe valt het nog wel mee...alleen warm...dus als resultaten goed zijn zou ik het wel nog een keer doen....vanavond komt er weer uitgebreide update...greetz

dag 10 @ 400mg
Vandaag gewogen en gewicht is nu 101kg, dus 3kg ervan af. Vind het altijd erg moeilijk om bij mezelf te zien of er wat veranderd aan m'n lichaam, maar het lijkt toch echt dat er overal vet af gaat...armen zijn echt extreem droog aan het worden, borst en benen ook vrijdroog, buik alleen nog iets minder...Veel andere dnp gebruikers zeggen ook vaak dat ze vooral vocht vasthouden rond hun buik...ik hoop dan ook dat dit zo is:)

De bijwerkingen worden denk ik bij deze dosis niet erger. Het is vrij warm vooral snachts. Het is eigenlijk net alsof het vol zomer is en dat je savonds moeilijk kan slape van de hitte...zo voelt het precies aan.

ik zou dit in princiepe nog makkelijk 10 dagen kunnen uithouden, maar omdat dit mn eerste kuur is stop ik er na dag 14 mee...en op dag 19 laat ik dan mn vet opmeten....erg benieuwd of er na de dnp nog veel veranderd, want wat ik er zoal over heb gelezen is vocht verlies behoorlijk groot de dagen na dnp....

greetz

Gaat lekker zo te horen,kerel.

Wees blij dat je nog steeds niet geel zweet en je beddengoed elke dag kan verschonen.

Ben zeer benieuwd naar je BF over 2 weken.

hey klaasje,

in hoeverre is DNP catabool? of is hier niks over te zeggen.

Owrdt het doorgaans Only gebruikt of in combinatie met AS?

Gaat lekker! Benieuwt naar het eindresultaat!

klaas zei:
dag 10 @ 400mg
Vandaag gewogen en gewicht is nu 101kg, dus 3kg ervan af. Vind het altijd erg moeilijk om bij mezelf te zien of er wat veranderd aan m'n lichaam, maar het lijkt toch echt dat er overal vet af gaat...armen zijn echt extreem droog aan het worden, borst en benen ook vrijdroog, buik alleen nog iets minder...Veel andere dnp gebruikers zeggen ook vaak dat ze vooral vocht vasthouden rond hun buik...ik hoop dan ook dat dit zo is:)

De bijwerkingen worden denk ik bij deze dosis niet erger. Het is vrij warm vooral snachts. Het is eigenlijk net alsof het vol zomer is en dat je savonds moeilijk kan slape van de hitte...zo voelt het precies aan.

ik zou dit in princiepe nog makkelijk 10 dagen kunnen uithouden, maar omdat dit mn eerste kuur is stop ik er na dag 14 mee...en op dag 19 laat ik dan mn vet opmeten....erg benieuwd of er na de dnp nog veel veranderd, want wat ik er zoal over heb gelezen is vocht verlies behoorlijk groot de dagen na dnp....

greetz

yep schijnt anti-katabool te zijn...maar sommige ervaren toch wel spierverlies...dus wordt ook wel eens in kuur gedaan...greetz

Hey Klaas geef eens een update hoe het er nu mee staat. ben benieuwd :D

vandaag was de laatste dag op 400mg (dag14)...
De bijwerkingen zijn niet echt erger geworden, het is wel heel erg ongemakkelijk dat je al bij de kleinste hoeveelheid inspanning als een gek begint te zweten...
Tijdens het eten van een bakkie rijst druipt het zweet van mn voorhoofd, niet echt een smakelijk gezicht...

Vandaag woog ik 98kg, dus er is in totaal iets van 5kg eraf...Over 5 dagen wordt mijn ver% opnieuw opgemeten...Ik zie nu al aders die ik al een tijd niet meer heb gezien, dus dat is een goed teken...valt me trouwens wel op dat ik laatste 4 dagen wel wat vocht ben gaan vasthouden..

Laatste 3 dagen niet meer getraind vanwege pasen, maar ik kan je wel vertellen dat kracht iets achteruit is gegaan..nu maar hopen dat die 'anabolic-rebound-effect' bestaat:)...

greetz

ben benieuwd wat het verschil is over 5 dgn!!

Sow ben ook benieuwd, en natuurlijk ff wat pics plaatsen he bro! :thumbs:

zit nu op 97kg :o ...aankomende zaterdag wordt vet opgemeten en ben erg benieuwd wat eindresultaat gaat worden..
binnekort komen er ook pics...:)
greetz

7 kg in 14 dagen ziek!!! Erg benieuwt hoeveel je vet is gedaalt en of je veel vet vrije massa bent verloren.

mjaa ben zeker ook wat spieren verloren, kracht is ook flink achteruit gegaan....kan niet wachten totdat het zaterdag is...de spiegel zegt dat het wel ok is:)....greetz

Terug
Naar boven