- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klaas zei:ik kan niet slapen te warm...maar ff filmpie kijke...
Ook al ben ik van plan om in de toekomst nog een keer DNP te gebruiken dan neem ik er zeker een goede eca stack bij ofzoiets dergelijks.

tot nu toe valt het nog wel mee...alleen warm...dus als resultaten goed zijn zou ik het wel nog een keer doen....vanavond komt er weer uitgebreide update...greetzXtreme_BODY zei:Zou je het naar al dit gedoe nog een keer over doen denk je?

klaas zei:dag 10 @ 400mg
Vandaag gewogen en gewicht is nu 101kg, dus 3kg ervan af. Vind het altijd erg moeilijk om bij mezelf te zien of er wat veranderd aan m'n lichaam, maar het lijkt toch echt dat er overal vet af gaat...armen zijn echt extreem droog aan het worden, borst en benen ook vrijdroog, buik alleen nog iets minder...Veel andere dnp gebruikers zeggen ook vaak dat ze vooral vocht vasthouden rond hun buik...ik hoop dan ook dat dit zo is
De bijwerkingen worden denk ik bij deze dosis niet erger. Het is vrij warm vooral snachts. Het is eigenlijk net alsof het vol zomer is en dat je savonds moeilijk kan slape van de hitte...zo voelt het precies aan.
ik zou dit in princiepe nog makkelijk 10 dagen kunnen uithouden, maar omdat dit mn eerste kuur is stop ik er na dag 14 mee...en op dag 19 laat ik dan mn vet opmeten....erg benieuwd of er na de dnp nog veel veranderd, want wat ik er zoal over heb gelezen is vocht verlies behoorlijk groot de dagen na dnp....
greetz
Pumpin' zei:hey klaasje,
in hoeverre is DNP catabool? of is hier niks over te zeggen.
Owrdt het doorgaans Only gebruikt of in combinatie met AS?
...