XXL Nutrition

reis door hell - DNP

hey klaas... heel veel succes met het gebruik van je zware gear. Heb je wel een paar voor pics om straks te vergelijken of je het echt het leiden waard is..

je stats liegen er in ieder geval niet om! 5 % knap hoor..

keep us posted :D

Ik ben benieuwt, binnenkort ga ik er ook mee beginnen namelijk

Huh...ik dacht dat jij een bulkkuur ging doen met alles erop en eraan?

Ja in september, ben nu bijna klaar met mn kuur en dan die DNP

• Topic Starter Topic Starter
dag 6 @400mg
Hey iedereen trouwens bedankt voor jullie positieve reacties, had ik eigenlijk niet echt verwacht:)
De 'nightsweats' van dnp hebben die van tren al ver gepasseerd. Ben afgelopen nacht iets van vier keer wakker geworden omdat m'n kussen doorweekt was. Eigenlijk is dit alleen positief: als je dan wakker wordt kan je, vlug een halve liter water naar binnen gooien, ff pissen en je kussen een kwart slag draaien waar die dan nog droog is. Het slapen ging verder wel goed, ik kon wel echt slapen, dus niet dat je met wijdt open ogen in bed ligt.

Heb het globaal ff bekeken hoeveel vocht ik tot me neem op een dag en dit is echt minimaal 8 liter. Nadeel is dan natuurlijk wel dat je continu loopt te pissen.

Vandaag getraind en ging wel goed geen krachtverlies, wel iets sneller uitgeput. De kilo die er gister af was is er vandaag weer bij, maar dit zegt in princiepe nog niks.

Op het zweten na heb ik voor de rest geen bijwerkingen. Is echt heel goed te doen tot nu toe. Ik zit eigenlijk ook nog maar 3 dagen op 400mg dus ik verwacht wel dat het nog wat erger zal gaan worden.

greetz

Ik ben benieuwd wat het je op zal leveren. Maar wat me nog meer interesseert is waarom je het doet. Dat DNP gevaarlijk is lijkt me duidelijk en dat weet je gelukkig ook.
Doe je aan wedstrijden?

Hoe is je dieet trouwens?

nee geen wedstrijden... zit nu op 9+% wat opzich natuurlijk ook al mooi % is maar zou er net als vorig jaar weer bij willen lopen met 5%...waarom? tsja, waarom gebruiken veel van jullie roids als je al 110kg+ bent, je bent al huge maar toch wil je nog groter worden...je wilt je onderscheiden van de gemiddelde mens...hoeveel mensen lopen er nu bij met laag vet% en nog een aardige spiermassa?...weinig!!...en dat geeft toch een goed gevoel om er dan zo bij te lopen zoals je wilt...

Het heeft me vorig jaar iets van 10 weken gekost om naar de 5% te gaan en gebruikte daarbij aardig wat roids...was behoorlijk zwaar qua dieet, onder de 8% ging het echt mega langzaam...zou toch mooi zijn als je met een 2 weeks dnp kuurtje alwat dichter bij die 5% komt zonder al die roids en mega lang dieet (vanuitgaande dat spierverlies minimaal is)...

Moet je trouwens eens op AR.com kijken. Daar zitten mensen die vet zijn en dan aan die shit gaan (staan ook pics). Daar kan ik dus niet met mn verstand bij. Dnp helpt goed om die laatste paar % eraf te halen, maar zonder een goed dieet maakt het volgens mij geen drol uit.

greetz

Xtreme_BODY zei:
Voordat ik aan DNP begon zat ik rond de 2400cals pd...40/40/20...Dat dieet vind ik zelf super, blijf veel energie hebben en zit dan tussen 9-10%...

Je leest vaak dat je van die 'carb cravings' krijgt met dnp, maar ik heb eigenlijk pcies tegenovergestelde. Als ik 75g rijst eet breekt het zweet me echt heel erg uit, dus geen trek in koolh...zit nu ongeveer op 2000cals waarvan 50% eiwit 30% koolh en 20% vet...eet veel groentes dus grootste % van koolh komt daar vandaan...

valt mij tot nu toe nog mee in deze thread..:)

Als Europeman zijn schema laat zien voor na de zomer...net als aan mij vanmiddag ...krijgt ie wel gezeik....:D

Nou wordt ik dus heel benieuwd:D

Maar goed, iedereen en ook Europeman heeft zijn woordje wel gezegd, dus hopelijk wordt het gewoon een informatieve log. Juist die logs (van bv Europeman) zijn interressant en geen dertien uit een dozijn. ZOu relaxed zijn als hij de log post. Van de andere kant kan ik hem wel begrijpen.

dag 7 @ 400mg
vandaag was het heet. gewicht hetzelfde verder niks veranderd...morgen weer een uitgebreide verslag van de dag...vandaag niet zoveel zin..greetz

europeman zei:
Nee helaas, doe ik niet meer, krijg ik alleen maar gezeik :o

Omdat een paar van die kneuzen alles afkraken waar ze niet bijkunnen posten sommige mensen niet meer, omdat er alleen maar gezeikt wordt. Ze doen het voor mensen die het willen lezen en er meer van af willen weten niet voor zichzelf.
Elmo kan bijvoorbeeld goede adviezen geven, maar kan iemand ook de grond intrappen op niks af. Post dan niks. Toen jij niks van aas afwist dacht je waarschijnlijk ook dat er maar 1 soort was en dat je megagroot werd van 1 kuur.

Ouders van vrienden waarvan ik weet dat ze het ook hebben gekuurd op hun 18e, 19e jaar hebben geen last gehad van de bijwerkingen en leven nog steeds gelukkig met gezonde kinderen. Uiteraard is het slecht voor je om (voor je 21) te kuren. En dnp zal ook niet gezond voor je zijn. Maar toch handig als iemand het post om praktijk ervaringen te kunnen lezen.

dag 8 @ 400mg
Afgelopen nacht heb ik eigenlijk wel goed geslapen, werd wel een paar keer wakker omdat mn kussen doorweekt was maar voor de rest was het wel ok. Ik heb dan ook een ventilator op mn bed gericht.

Vandaag had ik echt totaal geen energie om ook maar wat te doen. Ik heb dus vandaag ook niet getraind:(. Ook al ben ik van plan om in de toekomst nog een keer DNP te gebruiken dan neem ik er zeker een goede eca stack bij ofzoiets dergelijks.

Vergeleken met gister is er 2 kg af. Valt me ook op dat er een paar aders over mn borst steeds duidelijker beginnen te worden. Ben wel benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren, want het spul begint nu wel goed inteslaan.

greetz

Keep us updated!
Meet je je vet % ook tussendoor of alleen begin en eind?

Terug
Naar boven