Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat die hoge lats maar aan mij over.
Mag met 30mm materiaal ook? Als het nodig is kan ik ook de filmpjes maken bij 040 dan is het met bumper plates
20kg = 20kg, ongeacht de boring, imo.Mag met 30mm materiaal ook? Als het nodig is kan ik ook de filmpjes maken bij 040 dan is het met bumper plates
De boring maakt toch niet uit, hooguit de diameter van de schijven, maar die zijn ook bij veel 50mm schijven geen 45cm.20kg = 20kg, ongeacht de boring, imo.
Bij deadlift heeft 30mm zelfs een nadeel.
Gewoon doorgaan natuurlijkWat gaat er met deze contest gebeuren als we straks horen dat de Sportscholen dicht gaan tot tenminste 19 januari?
@wovano @Sanca Saxon

Doorgaan zie niet in waarom het moet stil gelegd worden.Wat gaat er met deze contest gebeuren als we straks horen dat de Sportscholen dicht gaan tot tenminste 19 januari?
@wovano @Sanca Saxon

Omdat niemand er nu echt voor kan trainen? Met enkele uitzonderingen danDoorgaan zie niet in waarom het moet stil gelegd worden.
Voor de eventuele Belgische deelnemers veranderd er niks. De sportscholen waren al dicht.
Moet uiteraard wel een behoorlijk aantal deelnemers zijn gezien de prijzen.Doorgaan zie niet in waarom het moet stil gelegd worden.
Voor de eventuele Belgische deelnemers veranderd er niks. De sportscholen waren al dicht.
Vanuit jullie punt snap ik het, maar ik denk dat ik (en iedereen met mij die een homegym heeft of bij iemand kan trainen) wel de datum en "contest" wil aanhouden. Die prijs win ik toch niet. Besides, als je thuis iets hebt, is het ook interessant om een maandje je shape enigszins te behouden en dan vanaf 19 januari weer te knallen in de gym (als gyms al dicht gaan?). Vier weken enkel netflix is voor niemand goed.Moet uiteraard wel een behoorlijk aantal deelnemers zijn gezien de prijzen.
Er is wel een verschil tussen shape houden en kracht houden, hoeveel mensen hebben er hier een olympische bar met 150+ kilo aan schijven? 3-4-5?Vanuit jullie punt snap ik het, maar ik denk dat ik (en iedereen met mij die een homegym heeft of bij iemand kan trainen) wel de datum en "contest" wil aanhouden. Die prijs win ik toch niet. Besides, als je thuis iets hebt, is het ook interessant om een maandje je shape enigszins te behouden en dan vanaf 19 januari weer te knallen in de gym (als gyms al dicht gaan?). Vier weken enkel netflix is voor niemand goed.
Er is wel een verschil tussen shape houden en kracht houden, hoeveel mensen hebben er hier een olympische bar met 150+ kilo aan schijven? 3-4-5?
Meer dan 300kg.Er is wel een verschil tussen shape houden en kracht houden, hoeveel mensen hebben er hier een olympische bar met 150+ kilo aan schijven? 3-4-5?
Als je naar het Homegym topic kijkt en helemaal sinds de eerste lockdown wel meer dan 5Er is wel een verschil tussen shape houden en kracht houden, hoeveel mensen hebben er hier een olympische bar met 150+ kilo aan schijven? 3-4-5?

In de 1e lockdown heb ik elke dag getraind, na die paar maanden trainen (ook nog altijd met paar schijven en kleine machines). Pak geëindigd op 160 voor reps in de gym ofzo en mocht terug starten met 140 met veel moeite. Duurde maaaanden tegen ik weer op oud niveau zatIk ook niet hoor. Maar je je kan wel proberen die maand met wat je wel hebt in shape te blijven zodat je minder ver terug valt en vanaf 19 januari weer kan knallen. In plaats van gewoon "f**k it, 4 weken niks"? Zeker voor de nattys onder ons (en nee, dit is niet om de discussie aan te gaan) zak je best ver weg. Als een contest op de planning (al wordt ie een paar weken verzet) extra motivatie geeft om jezelf met push ups, bw squats, lunges, db werk, etc. wel in shape te houden, dan is dat toch alleen maar chill?