AndroidHealthClinic

Aankondiging Inschrijven Powerlift contest 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet bij stilgestaan, maar als calibrated plates een vereiste zijn, kan ik niet meedoen. Wij hebben alleen deze: 20201214_081657.jpg
Ik moet ook nog ergens zoeken waar ik mn lifts kan gaan doen.

Laatst bewerkt:
Wat gaat er met deze contest gebeuren als we straks horen dat de Sportscholen dicht gaan tot tenminste 19 januari?
@wovano @Sanca Saxon

Ik wil graag mee doen aan de powerlifting contest. Maar volgende week ga ik naar week 10 van mijn schema. En in week 13 is het normaal maxen... Das dus nog 4 weken.
En de max week in contest is de eerste week van maart. Das nog 10 weken.

Gezien ik nu al veel Rep prs gezet heb, zou ik het opzich niet zo erg vinden om mijn maxes nu af te blazen. 1,2 weken rustiger aan doen en dan nieuwe peak cycle starten naar maart toe?

Of hebben jullie tips en tricks hiervoor? Hulp is welkom :)

• Topic Starter Topic Starter
Moet uiteraard wel een behoorlijk aantal deelnemers zijn gezien de prijzen.
Vanuit jullie punt snap ik het, maar ik denk dat ik (en iedereen met mij die een homegym heeft of bij iemand kan trainen) wel de datum en "contest" wil aanhouden. Die prijs win ik toch niet. Besides, als je thuis iets hebt, is het ook interessant om een maandje je shape enigszins te behouden en dan vanaf 19 januari weer te knallen in de gym (als gyms al dicht gaan?). Vier weken enkel netflix is voor niemand goed.

Vanuit jullie punt snap ik het, maar ik denk dat ik (en iedereen met mij die een homegym heeft of bij iemand kan trainen) wel de datum en "contest" wil aanhouden. Die prijs win ik toch niet. Besides, als je thuis iets hebt, is het ook interessant om een maandje je shape enigszins te behouden en dan vanaf 19 januari weer te knallen in de gym (als gyms al dicht gaan?). Vier weken enkel netflix is voor niemand goed.
Er is wel een verschil tussen shape houden en kracht houden, hoeveel mensen hebben er hier een olympische bar met 150+ kilo aan schijven? 3-4-5?

Er is wel een verschil tussen shape houden en kracht houden, hoeveel mensen hebben er hier een olympische bar met 150+ kilo aan schijven? 3-4-5?

Ik ook niet hoor. Maar je je kan wel proberen die maand met wat je wel hebt in shape te blijven zodat je minder ver terug valt en vanaf 19 januari weer kan knallen. In plaats van gewoon "f**k it, 4 weken niks"? Zeker voor de nattys onder ons (en nee, dit is niet om de discussie aan te gaan) zak je best ver weg. Als een contest op de planning (al wordt ie een paar weken verzet) extra motivatie geeft om jezelf met push ups, bw squats, lunges, db werk, etc. wel in shape te houden, dan is dat toch alleen maar chill?

Als je naar het Homegym topic kijkt en helemaal sinds de eerste lockdown wel meer dan 5 :)

Ik ook niet hoor. Maar je je kan wel proberen die maand met wat je wel hebt in shape te blijven zodat je minder ver terug valt en vanaf 19 januari weer kan knallen. In plaats van gewoon "f**k it, 4 weken niks"? Zeker voor de nattys onder ons (en nee, dit is niet om de discussie aan te gaan) zak je best ver weg. Als een contest op de planning (al wordt ie een paar weken verzet) extra motivatie geeft om jezelf met push ups, bw squats, lunges, db werk, etc. wel in shape te houden, dan is dat toch alleen maar chill?
In de 1e lockdown heb ik elke dag getraind, na die paar maanden trainen (ook nog altijd met paar schijven en kleine machines). Pak geëindigd op 160 voor reps in de gym ofzo en mocht terug starten met 140 met veel moeite. Duurde maaaanden tegen ik weer op oud niveau zat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven