MuscleMeat

Aankondiging Inschrijven Powerlift contest 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch grappig om te zien zodra er prijzen in het spel komen er slapende leden ineens uit de dood op staan.

Verder doe ik niet mee, geen straps geen hitch aka shemale deadlifts

Gr!
Voor prijzen gaan lijkt me voor mezelf redelijk naïef en dat is dus ook niet de reden dat ik mee ga doen, wel de stok achter de deur en mezelf weer eens te gaan uitdagen.

• Like
Waarderingen: BB_
Hier zijn de gyms al 2 maanden dicht.

@wovano hoe moeten de lifts gefilmd worden? Welke regels hangen er aan vast?

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt mij wel leuk om mee te doen. Reden om ook eens een log te starten.

Btw. Flatbenchen kan ik niet ivm met schouder. Telt incline ook, dat kan ik namelijk wel.
Nee moet wel een echte flat bench press zijn.
@wovano :

- paused bench of touch and go
- squat: npb nazi diepte of degelijke squat diepte?
- deadlift: gewoon mooie pulls zonder hitch/thighride of echt super streng (no straps, etc.)

ik doe mee anyway hoor, maar dan weet ik hoe ik ervoor moet gaan trainen :)
Even geduld;)

c. Video (einde contest eerste week maart):
  1. Meer informatie volgt nog.
d. Regels m.b.t. de uitvoering:
Mooi initiatief mannen, op mijn laatste wedstrijd in 2020 zat ik op 600+ points dus mss kan ik met mijn 70kg bw paar van die natty/not natty big boys lastig maken, maar vind vooral leuk om weer iets te hebben om voor te trainen, want voorlopig zie ik geen officiële IPF wedstrijd georganiseerd worden tot medio 2021.
Leuk! Let wel even op de regels;)

1. Voorwaarden voor deelname en reglement

a. Algemeen:
  1. Minimumleeftijd: 14 jaar.
  2. Tenminste 3 maanden lidmaatschap bij dit forum (voor datum van deze aankondiging).
  3. Tenminste 100 posts geplaatst hebben waarvan tenminste 50 in 2020.
  4. Kandidaten die hebben deelgenomen aan een powerliftwedstrijd dienen minimaal 1 jaar lid te zijn en tenminste 200 posts geplaatst te hebben.
  5. Elke vorm van oneerlijkheid wordt bestraft met een onmiddellijke diskwalificatie en 5 strafpunten tot een verbanning van het forum voor onbepaalde duur.
@wovano hoe moeten de lifts gefilmd worden? Welke regels hangen er aan vast?
Even geduld;)

c. Video (einde contest eerste week maart):
d. Regels m.b.t. de uitvoering:

• Topic Starter Topic Starter
Leuk dat er weer aan iets van een challenge wordt gedaan.
Persoonlijk vond ik de oude challenge oefeningen met reps leuker, had meer verrassende elementen en kon iemand op reps winnen van iemand die op 1rm veel sterker was.

Toen werd er vaak geroepen om meer powerlift elementen met 1 rm max, die groep heeft nu dus z'n powerlift contest gekregen. Van de meesten weten we wel zo'n beetje wat ze kunnen. Benieuwd of er nog verrassingen gaan komen.

Waar moet je een topic aanmaken?😑

Leuk initiatief!

Niettemin kijk ik nu al uit naar gejank over

Diepte op squat
Duur paused bench
Softe lockouts bij deadlift

Ik stel mij al kandidaat als scheidsrechter anders krijgen de mods weer de volle laag

Gaaf initiatief! Ik ga even kijken of ik met mijn lage bw mee ga doen. Daar moet een leuke score mee te behalen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven