AndroidHealthClinic

Aankondiging Inschrijven Powerlift contest 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk initiatief!

Niettemin kijk ik nu al uit naar gejank over

Diepte op squat
Duur paused bench
Softe lockouts bij deadlift

Ik stel mij al kandidaat als scheidsrechter anders krijgen de mods weer de volle laag
@lloydatoni had zich toch al kandidaat gesteld? Als ik me niet vergis is hij daadwerkelijk scheidsrechter bij de npb

Leuk! Ik ga meedoen. Was net met een PL schema begonnen maar had geen zin om te loggen. Nu wel een mooie motivatie.

Leuk initiatief. Ik ga volgen

Bonuspunten voor @dreamy1 als ie op Air Max wint.

@lloydatoni had zich toch al kandidaat gesteld? Als ik me niet vergis is hij daadwerkelijk scheidsrechter bij de npb

zou wel goed plan zijn, hij is een baas als scheidsrechter/commentator bij NPB, maar volgens mij deed hij zelf ook mee met deze wedstrijd.

Bench pauzes lijkt me het lastigst bij een dergelijke wedstrijd samen met het ontbreken van calibrated plates. Verder lijkt het mij wel goed te doen.
zou wel goed plan zijn, hij is een baas als scheidsrechter/commentator bij NPB, maar volgens mij deed hij zelf ook mee met deze
Even kijken hoe ik deze maand doorkom

• Like
Waarderingen: BB_
Ik heb er al zin in, hopelijk blijft mijn lat heel.

Ben al tevreden als ik geen nieuwe hartaanval krijg bij de flutgewichtjes die ik nu verplaats. Toen ik probeerde mijn sportschoolabonnement op te zeggen had ik me thuis en onderweg goed voorbereid om me niet te laten overtuigen om te blijven, maar het is ze toch gelukt.

Ben al tevreden als ik geen nieuwe hartaanval krijg bij de flutgewichtjes die ik nu verplaats. Toen ik probeerde mijn sportschoolabonnement op te zeggen had ik me thuis en onderweg goed voorbereid om me niet te laten overtuigen om te blijven, maar het is ze toch gelukt.
2 maanden na mijn nieuwe hartklep trok ik terug vrolijk 200kg :dunno:

2 maanden na mijn nieuwe hartklep trok ik terug vrolijk 200kg :dunno:
Ik heb veel schade aan mijn hartspier opgelopen door minstens 18 uur te wachten alvorens 112 te bellen. (De symptomen waren behoorlijk atypisch en ik hoopte nog de volgende dagen te gaan motorrijden in de Eiffel.) Bovendien heb ik nu Metoprolol als medicatie waardoor mijn hartslag superlaag blijft. Mijn kracht is gereduceerd tot de helft. Door de aanhoudende hartklachten wilde ik eigenlijk helemaal niet meer in een sportschool trainen. Bovenbovendien ben ik 20 jaar ouder dan jij.

Laatst bewerkt:
Denk niet dat ik meedoe. Deels vanwege mijn eigen planning maar ook vanwege de opzet.

Het is een hartstikke leuk initiatief maar imo moet je dit soort digitale meets veel vrijblijvender houden en sowieso zonder prijzen. Gewoon ongecompliceerd naar PR's toe werken op een bepaalde dag en elkaar een beetje opnaaien. Dan maakt t ook niet zoveel uit of je met of zonder calibrated plates lift, wie d'r wel of niet kuurt, of je wel op ipf-diepte squat, hoe lang je je bench pauzeert en of je je deadlift niet hitcht. Als er 500 euro aan waardebonnen op het spel staat ga je toch gedoe krijgen. Te veel variabelen die de boel beïnvloeden.

Niet bij stilgestaan, maar als calibrated plates een vereiste zijn, kan ik niet meedoen. Wij hebben alleen deze: 20201214_081657.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven