- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee, weet niet eens of dat een jaarlijks terugkerend iets was?

Hoe bedoel je? Dit was een initiatief van Ryu en B&F, ik heb daar eigenlijk niets mee te maken, buiten dat ik hen de toestemming gaf om het te doen. Van mij mag ie het weer doen, zelf heb ik genoeg om handen.
Hm, moet je echt 80 posts hebben? Lijkt me wel interessant om mee te doen, maar ik post hier zo goed als nooit, terwijl ik toch het forum lees... Zou toch ook zinloos zijn als ik nu in elk topic wat nutteloze zever zou gaan vertellen, om toch aan die 80 posts te raken...

Hm, moet je echt 80 posts hebben? Lijkt me wel interessant om mee te doen, maar ik post hier zo goed als nooit, terwijl ik toch dagelijks het forum lees... Zou toch ook zinloos zijn als ik nu in elk topic wat nutteloze zever zou gaan vertellen, om toch aan die 80 posts te raken...
)dus als je nog geen amateurwedstrijd hebt meegedaan mag jeje niet inschrijven?

whoeeepss"hebben aan maximaal één amateur wedstrijd deelgenomen."
Maximaal, niet minimaal![]()

15 inschrijvingen en 20 logs, hier klopt iets niet. Degenen die hun naam niet zien staan in dit topic zijn dus nog niet ingeschreven, hou er rekening mee dat je nog steeds moet inschrijven via mail of pm voor 1 mei!
Bump! Inschrijving is pas legitiem bij officiële mail of pm.15 inschrijvingen en 20 logs, hier klopt iets niet. Degenen die hun naam niet zien staan in dit topic zijn dus nog niet ingeschreven, hou er rekening mee dat je nog steeds moet inschrijven via mail of pm voor 1 mei!