MuscleMeat

* Inschrijvingen Foto Contest 2010 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl , Bodylab.nl & Fitness-Seller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
komt er ook nog een miss beachproof contest?

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee, weet niet eens of dat een jaarlijks terugkerend iets was?

Hm, moet je echt 80 posts hebben? Lijkt me wel interessant om mee te doen, maar ik post hier zo goed als nooit, terwijl ik toch dagelijks het forum lees... Zou toch ook zinloos zijn als ik nu in elk topic wat nutteloze zever zou gaan vertellen, om toch aan die 80 posts te raken...

Laatst bewerkt:
Hm, moet je echt 80 posts hebben? Lijkt me wel interessant om mee te doen, maar ik post hier zo goed als nooit, terwijl ik toch het forum lees... Zou toch ook zinloos zijn als ik nu in elk topic wat nutteloze zever zou gaan vertellen, om toch aan die 80 posts te raken...

Er zijn genoeg mensen met vragen over voeding, training en supplementen. Geef hen jouw mening. Zo doe je toch iets nuttig met je posts ;)

Hm, moet je echt 80 posts hebben? Lijkt me wel interessant om mee te doen, maar ik post hier zo goed als nooit, terwijl ik toch dagelijks het forum lees... Zou toch ook zinloos zijn als ik nu in elk topic wat nutteloze zever zou gaan vertellen, om toch aan die 80 posts te raken...

Een post kan toch ook zinvol worden?
Je beoordeeld mensen bijvoorbeeld die een foto posten hier op het forum, of je discuseerd wat mee over oefeningen.

Dat heeft toch niks met zever te maken allemaal? Net of dat de mensen die hier posten allemaal zever neerkwatsen (uitzonderingen daargelaten natuurlijk ;))

Vraag eens aan Mascherano of hij ook meedoet man.

prive dingen, moet je maar aan hem zelf vragen.

Yupyup...

Al kan ik mijn fysiek voor 1 Augustus mss nog wel flink bijtrekken. Ga vanaf maandag weer fatsoenlijk eten en trainen. Beslis daarna wel. Maar voor 99,9999999% zekerheid dat ik niet meedoe.

Ik denk dat ik met mn 15 jaar 80kg en 11% vet veel kans heb om helemaal achteraan te belanden :D zal voor volgend jaar zijn xp

dus als je nog geen amateurwedstrijd hebt meegedaan mag jeje niet inschrijven?

tot wanneer kan er in geschreven worden, kan dat niet echt terug halen?

Tot 1 mei, vanaf dan moet er ook een log gestart zijn.

Erg leuk dit! mooi prijzen zijn er ook te winnen! Als dit er volgend jaar weer is en ik 100kg bw heb bereikt, wil ik ook zeker mee doen!

Aan iedereen die meedoet, veel succes!

:eyebrow: dat is cashen

15 inschrijvingen en 20 logs, hier klopt iets niet. Degenen die hun naam niet zien staan in dit topic zijn dus nog niet ingeschreven, hou er rekening mee dat je nog steeds moet inschrijven via mail of pm voor 1 mei!

15 inschrijvingen en 20 logs, hier klopt iets niet. Degenen die hun naam niet zien staan in dit topic zijn dus nog niet ingeschreven, hou er rekening mee dat je nog steeds moet inschrijven via mail of pm voor 1 mei!

Cool, vorig jaar was het omgekeerd.

Super dat er zoveel leden meedoen , en ik denk dat er nog wel een tiental zullen bijkomen de laatste dagen :D

Bump! Inschrijving is pas legitiem bij officiële mail of pm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven