- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Blijft een risico.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yep zodra ik weer begin zit er ook sth in het assortimentwat betreft die carbs laat in de avond dat boeit niet zoveel als het gaat om wel of niet kunnen slapen

is een gouden middenweg niet halverwege de training zetten? ik drink zowiezo een gram of 100+ carbs tijdens de training.. en kan evt na de inject direct 70g vitargo nemen
gaat meer om het op tijd naar bed gaan en niet 's morgens slin willen zetten.. is humalog trouwens wat ik zet dus na 4 uur is het als het goed is zo goed als helemaal uit mn systeem.. en oke oke ik geef het toe.. ik ben ook een heel klein beetje benieuwd naar die bijzondere pomp die wordt genoemd 
En besides, intraveneus kan ook. Werkt alleen nog sneller. Je gaat er iig niet dood aan (mits je direct je pwo shake naar binnen werkt).
dat zou ik dus echt nooit durven, bang voor lucht in mn bloed
Je hebt 10 ml lucht nodig rechtstreeks in je bloedbaan om er werkelijk dood aan te gaan las ik laatst eens.
Dus zo snel zal dat niet gebeuren denk ik.

ja dat zit wel goed qua voeding.. thanks again Mr. J, maakt het nog wat uit waar? vind het een beetje scary slin IM zetten.. subcutaan in de buik maak ik me niet druk om net ff per ongeluk in een adertje te zitten![]()
En besides, intraveneus kan ook. Werkt alleen nog sneller. Je gaat er iig niet dood aan (mits je direct je pwo shake naar binnen werkt).
Is het dan niet beter om EERST je PWO schake naar binnen te keeperen en dan pas je insuline injecteren. Zo heb je al zeker je carbs op tijd binnen en is het risico op hypo nog lager. Of ben ik er totaal naast?