AndroidHealthClinic

insuline en late training

• Topic Starter Topic Starter
yep zodra ik weer begin zit er ook sth in het assortiment ;) wat betreft die carbs laat in de avond dat boeit niet zoveel als het gaat om wel of niet kunnen slapen

pre is echt super die pomp+ dat het piekt exact na de training,

yep zodra ik weer begin zit er ook sth in het assortiment ;) wat betreft die carbs laat in de avond dat boeit niet zoveel als het gaat om wel of niet kunnen slapen

Dan gewoon PWO houden of eerder gaan trainen.

Geen moeilijke truucjes proberen maar op zeker spelen,gab.;)

is een gouden middenweg niet halverwege de training zetten? ik drink zowiezo een gram of 100+ carbs tijdens de training.. en kan evt na de inject direct 70g vitargo nemen

is een gouden middenweg niet halverwege de training zetten? ik drink zowiezo een gram of 100+ carbs tijdens de training.. en kan evt na de inject direct 70g vitargo nemen

Tijdens je training zou ik niet doen aangezien je een eventuele hypo niet goed genoeg zal voelen aankomen.

Maybe beter om dan slin iets te minderen als je perse je igf en je slin pwo wilt zetten?

igf is nog niet ter sprake :) gaat meer om het op tijd naar bed gaan en niet 's morgens slin willen zetten.. is humalog trouwens wat ik zet dus na 4 uur is het als het goed is zo goed als helemaal uit mn systeem.. en oke oke ik geef het toe.. ik ben ook een heel klein beetje benieuwd naar die bijzondere pomp die wordt genoemd ;)

Ik zou persoonlijk niet slin tijdens of voor je wo zetten. Pomp of niet, een hypo voel je niet op tijd aan vrees ik.

Als je humalog pwo IM zet, kan je na 3 uur wel slapen hoor (wel een goede maaltijd met complexe carbs voor slapen nemen).

ja dat zit wel goed qua voeding.. thanks again Mr. J, maakt het nog wat uit waar? vind het een beetje scary slin IM zetten.. subcutaan in de buik maak ik me niet druk om net ff per ongeluk in een adertje te zitten ;)

Hoe vaak zit je met je normale AAS injecties in een ader? Ik denk per 50 injecties 1x ofzo. :)

En besides, intraveneus kan ook. Werkt alleen nog sneller. Je gaat er iig niet dood aan (mits je direct je pwo shake naar binnen werkt).

ja maar die 50 injecties gaan best snel :P dit is iig erg nuttige informatie, bedankt kerel !

Ja he? Zelfs jij maakt zo'n fout niet.:p

ja dat zit wel goed qua voeding.. thanks again Mr. J, maakt het nog wat uit waar? vind het een beetje scary slin IM zetten.. subcutaan in de buik maak ik me niet druk om net ff per ongeluk in een adertje te zitten ;)

zou in jouwgeval zowiezo het IM gaan zetten..opname is dan toch stukje sneller..niet zo heel veel maar alle beetjes helpen..

En besides, intraveneus kan ook. Werkt alleen nog sneller. Je gaat er iig niet dood aan (mits je direct je pwo shake naar binnen werkt).

Is het dan niet beter om EERST je PWO schake naar binnen te keeperen en dan pas je insuline injecteren. Zo heb je al zeker je carbs op tijd binnen en is het risico op hypo nog lager. Of ben ik er totaal naast?

Als je Humalog zet is de werking ca 2,5uur.. dus voor die tijd zeker niet gaan maffen.. Koop voor de zekerheid even een bloedglucose meter dan ben je wat meer zeker van je zaak en kan je de boel controleren..

Is het dan niet beter om EERST je PWO schake naar binnen te keeperen en dan pas je insuline injecteren. Zo heb je al zeker je carbs op tijd binnen en is het risico op hypo nog lager. Of ben ik er totaal naast?

Scheelt maar 1,5 minuut ofzo. :)

dank u allen :) vandaag voor het eerst 10IU gezet.. houd mijn log in de gaten.. ik zal spoedig een update doen :)

Terug
Naar boven