MuscleMeat

Aankondiging Interesse grip wedstrijden

Peiling Peiling Ik wil dit jaar deelnemen aan de Sterkste Hand van Nederland

• Totaal stemmers
    9
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet nu dat mijn axle max in elk geval <220 kg is :)

Hoe weet je dat zo precies?
Trouwens wat is dat nou voor instelling. 220kg moet haalbaar zijn!

Had een harde grip fail op 220 vandaag bij Fit for Free, aangezien ik nooit faal op grip en zeker niet met een submaximaal gewicht +de manier waarop (hij rolde aan een kant uit mijn handen) dacht ik al dat er iets mis was met de bar. Dat klopte dus ook, de lagers van de sleeves waren vastgeroest dus draaide niet mee en was het dus een soort mini axle geworden. Met een echte axle gaat 220 dus zeker niet lukken :janken:
Eind juni (na het WK) kom ik weer in Dordrecht trainen en kijken wat ik dan wel kan.

PM gestuurd @UnCompress

Ik snap die Axle met wielen niet helemaal, is het de bedoeling dat @Mr. Baardje hier met zijn armen op leunt en dat ik hem aan zijn benen voortduw? :D

• Topic Starter Topic Starter
:lol:

Data wedstrijd. Eerste weekend van september.

En is het dan op zaterdag of is er een kans dat je het op zondag doet?

Beide kan, ligt aan animo.

Het zou mooi zijn op zondag maar als het wel op zaterdag is dan wil ik dat wel zo snel mogelijk weten want dan kan ik proberen vrij te krijgen!

Nice, datum komt mij goed uit vooralsnog :D.

Heb hier nog een mooie suggestie voor een extra onderdeel, aan het einde lukt het een random guy om de goudstaaf eruit te krijgen :

Als niemand tegen de zondag is wil ik de wedstrijd op 3 september organiseren. Als ik deze week geen negatieve reacties ontvang dan is dat de wedstrijd datum.
Zoals ik eerder aangaf ga ik het dit jaar sober organiseren (geen shirts en prijzengeld). Wel vind ik dat er een prijs (bekers/bord) voor de top 3 moet worden uitgereikt.
Om de inschrijving officieel te maken vraag ik aan alle deelnemers €5,- inschrijfgeld.

Als niemand tegen de zondag is wil ik de wedstrijd op 3 september organiseren. Als ik deze week geen negatieve reacties ontvang dan is dat de wedstrijd datum.
Zoals ik eerder aangaf ga ik het dit jaar sober organiseren (geen shirts en prijzengeld). Wel vind ik dat er een prijs (bekers/bord) voor de top 3 moet worden uitgereikt.
Om de inschrijving officieel te maken vraag ik aan alle deelnemers €5,- inschrijfgeld.

Zondag is prima, wat mij betreft. Momenteel vreemde blessure aan mijn rechterhand, maar ga ervan uit dat ik in september wel weer fit ben. :flex:

Bij inschrijfgeld verwacht ik wel op z'n minst een shirt :o

Ik ga geen shirts en bekers vinden voor 5,-. De shirts van vorig jaar waren 15,- per stuk excl verzenskosten. En de bekers samen rond 50,-.

Ik d8 we houden het simpel dit jaar. Omdat erop werd aangedrongen dit jaar toch nog een wedstrijd te organiseren.

Vinden jullie een shirt zo belangrijk dan?

Ik heb geen sponsors dus als jullie shirts willen dan zal de inschrijving weer naar €20,- moeten. Geef maar aan wat jullie willen.

Als ik grip op een hoger platform kan brengen dan kan dat interessant zijn.
Ik hou het nu op €5,- en zie het als een kleine commitment van deelnemers naar de wedstrijd toe. Ik kan dan in elk geval wel prijzen bestellen voor de top 3.

Er mag trouwens een slot op dit topic komen. De wedstrijd is via het wedstrijd topic aangekondigd en anders hebben we straks twee topics die langs elkaar lopen.
:slotje:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven