Oke ik wil graag een voedingsschema, maar er is zoveel waar je op moet letten dat ik door de bomen het bos nie meer zie en dus niet weet hoe ik zon schema moet samenstellen.
Ik wil graag een bulkschema. Zodra ik een voedingsschema heb kies ik ook een definitief ( en beter ) trainingsschema. Ik wil een aantal kilo aankomen en kracht winnen. Ik ben geen echte bodybuilder, maar zit wil graag meer aan de kant van de powerlifters zitten ( niet helemaal graag ).
wat gegevens:
Leeftijd: 17
Lengte: 175 cm
Gewicht: 69 kg
Training: 4x per week
Probeer zoveel mogelijk normale alledaagse voedsel in het schema te stoppen, zodat mijn moeder geen gekke dingen hoeft te halen.
eettijden: ( doordeweekse dag als ik naar school ga )
1: ontbijt 7:30 - 9:30
2: schoolpauze 10:15
3: lunchpauze 13:00
4: schoolpauze of thuiskomst van school 15:00
5: warme maaltijd met familie 18:00
6: Verder op de avond 22:00
Hopelijk kan je hier wat mee. Ik eet iedere ochtend in ieder geval al havermouth en ik wil best beginnen aan kwark. ik vind het lekker, maar ik eet het nog niet
Als je reageert, doe het dan aub via een PM
Alvast bedankt
Ik wil graag een bulkschema. Zodra ik een voedingsschema heb kies ik ook een definitief ( en beter ) trainingsschema. Ik wil een aantal kilo aankomen en kracht winnen. Ik ben geen echte bodybuilder, maar zit wil graag meer aan de kant van de powerlifters zitten ( niet helemaal graag ).
wat gegevens:
Leeftijd: 17
Lengte: 175 cm
Gewicht: 69 kg
Training: 4x per week
Probeer zoveel mogelijk normale alledaagse voedsel in het schema te stoppen, zodat mijn moeder geen gekke dingen hoeft te halen.
eettijden: ( doordeweekse dag als ik naar school ga )
1: ontbijt 7:30 - 9:30
2: schoolpauze 10:15
3: lunchpauze 13:00
4: schoolpauze of thuiskomst van school 15:00
5: warme maaltijd met familie 18:00
6: Verder op de avond 22:00
Hopelijk kan je hier wat mee. Ik eet iedere ochtend in ieder geval al havermouth en ik wil best beginnen aan kwark. ik vind het lekker, maar ik eet het nog niet
Als je reageert, doe het dan aub via een PM
Alvast bedankt

) Ik ben er even uitgeweest door m'n gezondheid, maar wil het nu weer op gaan pakken om ca. 4x/wk te trainen. Daar komt straks ook nog 2 a 3x dansen bij (waaronder 1x/wk wedstrijd). (wedstrijden beginnen echter pas in oktober weer, dansen zelf eind augustus) Aantal cal...kom ik op 1958 cal, dat is nog zonder de 500 cal. eraf voor het droger worden...
ik weet dus ook niet of ik je erg van dienst kan zijn.