MuscleMeat

Internetwinkel

Getinthecar

Advanced Bodybuilder
Waardering
117
Lengte
1m84
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Supplementen zijn prijzig dat weten we allemaal. Zeker als je ze in Nederlandse winkels koopt. Op internet is het al een stuk goedkoper.
Bestellen op bodybuilding.com scheelt al gauw tientallen euro's.

Kennen jullie naast bodybuilding.com, andere internetwinkels die minder hoge prijzen vragen, en misschien zelfs goedkoper zijn. Het liefst met paypal betaalmogelijkheid.

Sorry als dit al 80 keer eerder behandeld is.

www.sportfood.nl :)

Amerikaanse prijzen zijn over het algemeen onmogelijk om tegen te concurreren vanwege importeurskosten, importkosten en natuurlijk het Nederlandse belastingstelsel.

Wijzelf en wat ik ook kan zien bij de andere boardsponsoren, werken met de kleinst mogelijke marges die nog net interessant zijn voor alle partijen.

Ben je opzoek naar een internetwinkel in Nederland of in het buitenland?
Als alternatief voor Amerika kun je eventueel ook in Engeland bestellen.

welke sites uit Engeland als ik vragen mag?

extremesupplements.co.uk of cheapuksupplements.com

Body en fitshop. :D

Ik bestelde eerst altijd in Amerika bij 1fast400. Erg scherpe prijzen. Maar op een gegeven moment kregen we elke keer naheffingen waardoor het niet meer zo efficient werd. Nu bestel ik gewoon in NL bij xxlnuttion.nl en daar ben ik erg over te speken, zowel de prijs als de kwaliteit. Andere boardsponsorts heb ik eerlijk gezegt nog nooit geprobeert dus kan er niet over oordelen, maar die zullen ongetwijfeld ook scherpe prijzen hebben.

bij www.jumbo.nl bestellen is wel slecht voor de tanden hoor

Op www.bulkpowders.co.uk betaal je 41€ voor 5 kg whey, naturel smaak.
Ben er nog steeds tevreden voor.
Voorwaarde is wel dat je met credit card kan betalen!

Ik heb meerdere keer www.myprotein.co.uk gebruikt en ze hebben heel goede prijsen en produkten. Bulk powders en andere vitaminen, mineralen enz. Ook de shipping is snel. De laatste keer duurde het 3 dagen :D

Cheers,
FF

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor the replies iedereen. Ik heb alle sites bekeken. Sommige vallen af omdat ik geen creditcard heb. Ik heb uiteindelijk gekozen voor powersupplements.nl

Terug
Naar boven