Fitness Seller

Interview en liften met Jesse Norris

Bezoekers in dit topic

KapiteinKoolvis

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
22 mei 2015
Berichten
910
Waardering
608
Lengte
1m74
Massa
83kg
Vetpercentage
> 50%

Jesse vind ik een van de leipste lifters van deze planeet. Mark Bell trouwens ook, vandaar dat ik dit even post. Ik denk dat veel lifters dit een leuk filmpje zullen vinden
 
Buiten de filmpjes van zijn lifts om is de boel op zijn kanaal echt niet om aan te gluren helaas, hij moet toch wel de lifter met de saaiste, meest monotone stem ooit zijn denk ik
 
gvd idd. Viel bijna in slaap
 
Buiten de filmpjes van zijn lifts om is de boel op zijn kanaal echt niet om aan te gluren helaas, hij moet toch wel de lifter met de saaiste, meest monotone stem ooit zijn denk ik

Mwa ik vind dat wel mooi. Hij komt over als een luie lamzak maar weet met z'n openers eigenlijk altijd al de wedstrijd te winnen.
 
Had hij niet een motorongeluk gehad oid waardoor hij nu zo traag praat?

True natty ook trouwens.
 
Niet zo'n charismatisch persoon als Mark Bell en Silent Mike. Daarom is hij veel minder populair.
Dat moonface aan die leeftijd wil ook al wat zeggen...
 
Niet zo'n charismatisch persoon als Mark Bell en Silent Mike. Daarom is hij veel minder populair.
Dat moonface aan die leeftijd wil ook al wat zeggen...

Denk niet dat populair zijn z'n hoofddoel is. ;)
 
Denk niet dat populair zijn z'n hoofddoel is. ;)
Hij wil waarschijnlijk wel vereeuwigd worden als meest indrukwekkende PL'er aller tijden. En hij heeft er duidelijk alles voor over. Die jongen wordt niet oud.
 
Hij wil waarschijnlijk wel vereeuwigd worden als meest indrukwekkende PL'er aller tijden. En hij heeft er duidelijk alles voor over. Die jongen wordt niet oud.

Wat een haat ook weer. :rolleyes:
 
Wat een haat ook weer. :rolleyes:
Totaal geen haat hoor. Je kan niet anders dan jaloers zijn op zo'n lifts. Ik kijk gewoon veel liever naar andere lifters. Je kan ze niet allemaal volgen hé...
 
Niet zo'n charismatisch persoon als Mark Bell en Silent Mike. Daarom is hij veel minder populair.
Dat moonface aan die leeftijd wil ook al wat zeggen...

Wat is een moonface?

Hij wil waarschijnlijk wel vereeuwigd worden als meest indrukwekkende PL'er aller tijden. En hij heeft er duidelijk alles voor over. Die jongen wordt niet oud.

Waarom denk je dat? Hoezo zou hij volgens jou roiden?
 
Wat is een moonface?



Waarom denk je dat? Hoezo zou hij volgens jou roiden?
Nee hoor...
feotm-jesse-norris-3b.jpg


Moonface is een beetje zoals Mark Bell zijn gezicht. Kijk eens naar foto's van Jesse's gezicht van een paar jaar geleden in vergelijking met nu en je zal duidelijk zien wat ik bedoel met een moonface.
2213d1013828047-moonface-moonfaces.jpg


Ik heb er geen probleem mee dat hij iets gebruikt. Op dit niveau kan je bijna niet anders.
 
Laatst bewerkt:
Als ik een tijd srs over onderhoud eet en m'n kh hoog hou heb ik ook een dikke schedel. Maakt je niet per definitie een roider. Meestal een logisch gevolg als je vetter staat en/of veel spiermassa in verhouding draagt.

Waarmee ik niet wil bewijzen dat hij natural is. Maar zolang hij niet positief test heb je geen been om op te staan. Dan mogen die testen nog zo makkelijk te omzeilen zijn.
 
Nee hoor...
feotm-jesse-norris-3b.jpg


Moonface is een beetje zoals Mark Bell zijn gezicht. Kijk eens naar foto's van Jesse's gezicht van een paar jaar geleden in vergelijking met nu en je zal duidelijk zien wat ik bedoel met een moonface.
2213d1013828047-moonface-moonfaces.jpg


Ik heb er geen probleem mee dat hij iets gebruikt. Op dit niveau kan je bijna niet anders.

Je bedoelt gewoon zo'n dikke ronde kop terwijl ze helemaal geen hoog vetpercentage hebben?
 
Norris is gewoon een voorbeeld van de toekomst van pl imo. Dit zijn de wilksscores waar we in meerdere klasses naartoe en overheen kunnen gaan wanneer powerlifting populairder wordt en de genenpoel meer wordt benut. Kijk maar naar brett gibbs en hancott enzo, en een aantal russen. Zij zijn slechts het topje van de genetische ijsberg. Nu gaat dit soort gasten nog massaal naar american football toe of andere sporten in andere landen. Als pl meer gezien gaat worden als volwaardige sport krijg je veel meer van dit soort lui.
 
Back
Naar boven