Fitness Seller

Introductie en foto's

Als de resultaten niet naar wens waren heb je tenminste nog wat om na te streven :D

Het fysiek dat jij al hebt bereikt doe ik elke dag mijn best voor. Dat is ook een perspectief.

Tja, sommige mensen zijn born sexy :p

nice kerel, staat er zeker goed bij!

Zeer netjes. :thumbs: Hoe lang train je ook alweer?

• Topic Starter Topic Starter
Hey man, echt super toffe foto's... heb je er niet meer van?
Je staat er zeker wel netjes bij hoor!

Ik heb zeker wel meer foto's :) Op mijn facebook is ook genoeg te zien :D
http://facebook.com/MuscleM

Zal er later ook wel wat meer posten hier! :D

Als de resultaten niet naar wens waren heb je tenminste nog wat om na te streven :D

Het fysiek dat jij al hebt bereikt doe ik elke dag mijn best voor. Dat is ook een perspectief.

Opzich vind ik mijn fysiek wel redelijk, ik ben wel nog naturel dus wie weet hoe ver het ooit komt mocht ik er over nadenken te gaan kuren..
Maar voordat ik daar over nadenk wil ik tenminste 4 maanden met een top dieet stil blijven hangen zodat ik weet dat ik mijn max heb bereikt :) Anders vind ik het nog de moeite niet waard :D

Tja, sommige mensen zijn born sexy :p

Hahahah, Tja Killy :P kan er ook niets aan doen :P

nice kerel, staat er zeker goed bij!

Thank you! :) Als ik maar zelf in ieder geval weet waar het een en ander aan moet gebeuren :D

Zeer netjes. :thumbs: Hoe lang train je ook alweer?

Ik begon op mijn 17/18e, maar ben tussendoor veel gestopt en had nooit een goed dieet..
Vanaf vorig jaar Juli (Juli 2010) begon ik met een streng dieet en ben ik 14 KG aangekomen totaal (Tot aan nu dan) ondertussen door de wedstrijd wel weer 2 tot 3KG kwijt, maar zal wel de speling in vocht/vet zijn geweest :)

Dus als je het grofweg wilt zien, 1 jaar met goed dieet :) De rest shit.

Ziet er goed uit man!

Beter geef je je facebook hier niet zomaar, maar ziet er zeer goede fysiek uit !

Mooie foto's! je rug ziet er goed uit ook op oudere foto's. Goed bezig man, keep it up!

Goed man, heb je rondom de tijd dat je dat strenge dieet ging volgen en 14kg aankwam een coach in de armen genomen of heb je het allemaal zelf uit gevogeld? Ik ben wel benieuwt naar de hoofdlijnen van je voedings en trainingsschema als je die zou willen posten. Niet dat ik er direct wat aan heb maar ik vind het wel leerzaam.

Goed man, heb je rondom de tijd dat je dat strenge dieet ging volgen en 14kg aankwam een coach in de armen genomen of heb je het allemaal zelf uit gevogeld? Ik ben wel benieuwt naar de hoofdlijnen van je voedings en trainingsschema als je die zou willen posten. Niet dat ik er direct wat aan heb maar ik vind het wel leerzaam.
Kan je zien als je dit topic eens doorbladerd, als ik me goed herinner was dat met een vrouwelijke coach die ook nog zijn VP enzo bekeek.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 23:23 ----------

Hehe die link ken ik wel idd..
maar ja weet je die beroemdheden hebben er ook geen last van :P Sibil peeters bijvoorbeeld..

Maar guess you're right :P Was dan eenmalige post :)
Nuja zolang je maar geen e-hero hierop speelt zou er wel wat serieus moeten misgaan moesten ze je hier aanvallen :p

Mijn fb is ook bekend, nog geen bedreigingen of hackers gehad :p

Kan je zien als je dit topic eens doorbladerd, als ik me goed herinner was dat met een vrouwelijke coach die ook nog zijn VP enzo bekeek.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 23:23 ----------

Nuja zolang je maar geen e-hero hierop speelt zou er wel wat serieus moeten misgaan moesten ze je hier aanvallen :p

Mijn dieet van Juli vorig jaar tot aan de wedstrijd heb ik helemaal zelf geregeld :) En van opbouw naar wedstrijd toe en cutfase heb ik via marjolein schilperoort gedaan :) wat echt goed hielp!

Zeer netjes bezig hoor, zeker voor naturel! Respect. Wat is in grote lijnen je trainingsschema geweest dan om dit te bereiken?

Opzich vind ik mijn fysiek wel redelijk, ik ben wel nog naturel dus wie weet hoe ver het ooit komt mocht ik er over nadenken te gaan kuren..
Maar voordat ik daar over nadenk wil ik tenminste 4 maanden met een top dieet stil blijven hangen zodat ik weet dat ik mijn max heb bereikt :) Anders vind ik het nog de moeite niet waard :D
Het hangt er maar vanaf wat je streven is.

Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik vind mijzelf nog te jong om een kuur te doen en wij schelen 10 jaar. Niet voor mijn 40e, tenzij ik eerder het gevoel heb dat ik af begin te takelen.

En neem Killy nou: die juiced als een dolle en heeft nog steeds minder massa dan de meeste bikini models:p:trollface:

Zeer netjes bezig hoor, zeker voor naturel! Respect. Wat is in grote lijnen je trainingsschema geweest dan om dit te bereiken?

Daarnaast zou ik het interessant vinden om wat voorbeelden te horen wat je progressie in gewicht/sets/reps is geweest, in de periode dat je die 14 kilo bent aangekomen.

Laatst bewerkt:
In de periode dat ik 14KG aan kwam heb ik deze progressie gemaakt in kracht (Voor zover ik mij kan herinneren)

- Bankdrukken ultieme max van 80KG naar 120KG 2 reps. (let wel, dit is ECHT op een geluksdag, 100KG bank moet ik minimaal 4x kunnen nu :))
- Deadlift stond altijd op 170KG max, tijdje niet gedaan wegens rugproblemen, ga hier deze week weer mee beginnen.
- Leg press altijd licht gepakt (Is ook te zien op foto's etc. deze lopen iets achter) maar 220KG moet ik wel kunnen drukken.. (Misschien meer maar ben vandaag begonnen met opnieuw opbouwen)

Mijn armen zijn heel sterk geworden vergeleken eerst, ik kon eerst maar 30KG Barbell curlen, en zit nu aan de 55KG.
Triceps zijn ook vooruit gegaan, deze liepen achter dus pakte ik meer. (Gewicht is relatief bij deze, bij een pushdown apparaat waar je gewichten ophangt pak ik 220KG totaal (110KG los per hand) en bij cables druk ik hele blok, soms 80KG soms 100KG.. Verschilt per apparaat en blok dus gewicht betekent niets hierbij.

Rug is vooruit gegaan, een pulldown van 55KG naar ongeveer 100KG
Seated rows van 60KG naar 100KG
Dumbbell rows van 30KG naar 40KG per hand
Dumbbell press van 30 Per hand naar 46KG per hand (Deze is op rust nu, ben over gegaan op bank, deze gaat binnenkort weer terug als afwisseling dus zal wel weer op moeten bouwen)
Shoulder Barbell press (Zittend) van 40KG naar 80KG.

Mijn schema zag er ongeveer zo uit:
2 groepen per dag, 1 grote 1 kleine.
Liefst schouders 2x per week.

Nooit had ik vaste dagen voor mijn trainingen, ik verras mezelf altijd in de gym :)
Mijn combinaties:
Borst en triceps/ Rug en Biceps / Schouders en voorkant benen / AChterkant schouders en Achterkant benen / Nek en kuiten.

Tja verder kan ik weinig over mijn progressie zeggen, het was meerendeel mijn voeding die op 12 maaltijden per dag strak op rijst met kip stond, en de groei was het aan te zien..
Mijn trainingen waren altijd op max, en 5 tot 6 oefeningen op borst en rug, 4 tot 5 oefeningen voor armen en schouders etc.

Hier nog een oud posing video die net is geupload:

https://www.youtube.com/watch?v=z8J3JDag6jQ

Terug
Naar boven