GoodGuy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 192
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey man, echt super toffe foto's... heb je er niet meer van?
Je staat er zeker wel netjes bij hoor!
Op mijn facebook is ook genoeg te zien
Als de resultaten niet naar wens waren heb je tenminste nog wat om na te streven
Het fysiek dat jij al hebt bereikt doe ik elke dag mijn best voor. Dat is ook een perspectief.
Anders vind ik het nog de moeite niet waard
kan er ook niets aan doen
Als ik maar zelf in ieder geval weet waar het een en ander aan moet gebeuren
De rest shit.Beter geef je je facebook hier niet zomaar, maar ziet er zeer goede fysiek uit !
Ik heb niet zoveel te verliezen via facebook

Welja weet nooit welke freaks er rond lopenOm rede?Ik heb niet zoveel te verliezen via facebook
![]()
Maar ben benieuwd wat de reden is![]()
En thanks![]()
Sibil peeters bijvoorbeeld..
Was dan eenmalige post 
Hehe die link ken ik wel idd..
maar ja weet je die beroemdheden hebben er ook geen last vanSibil peeters bijvoorbeeld..
Maar guess you're rightWas dan eenmalige post
![]()
Kan je zien als je dit topic eens doorbladerd, als ik me goed herinner was dat met een vrouwelijke coach die ook nog zijn VP enzo bekeek.Goed man, heb je rondom de tijd dat je dat strenge dieet ging volgen en 14kg aankwam een coach in de armen genomen of heb je het allemaal zelf uit gevogeld? Ik ben wel benieuwt naar de hoofdlijnen van je voedings en trainingsschema als je die zou willen posten. Niet dat ik er direct wat aan heb maar ik vind het wel leerzaam.
Nuja zolang je maar geen e-hero hierop speelt zou er wel wat serieus moeten misgaan moesten ze je hier aanvallenHehe die link ken ik wel idd..
maar ja weet je die beroemdheden hebben er ook geen last vanSibil peeters bijvoorbeeld..
Maar guess you're rightWas dan eenmalige post
![]()

Kan je zien als je dit topic eens doorbladerd, als ik me goed herinner was dat met een vrouwelijke coach die ook nog zijn VP enzo bekeek.
---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 23:23 ----------
Nuja zolang je maar geen e-hero hierop speelt zou er wel wat serieus moeten misgaan moesten ze je hier aanvallen![]()
En van opbouw naar wedstrijd toe en cutfase heb ik via marjolein schilperoort gedaan
wat echt goed hielp!Het hangt er maar vanaf wat je streven is.Opzich vind ik mijn fysiek wel redelijk, ik ben wel nog naturel dus wie weet hoe ver het ooit komt mocht ik er over nadenken te gaan kuren..
Maar voordat ik daar over nadenk wil ik tenminste 4 maanden met een top dieet stil blijven hangen zodat ik weet dat ik mijn max heb bereiktAnders vind ik het nog de moeite niet waard
![]()

Zeer netjes bezig hoor, zeker voor naturel! Respect. Wat is in grote lijnen je trainingsschema geweest dan om dit te bereiken?
)
In de periode dat ik 14KG aan kwam heb ik deze progressie gemaakt in kracht (Voor zover ik mij kan herinneren)