Fitness Seller

Introductie en foto's

• Topic Starter Topic Starter
Dat was meer dan ik bedoelde, lol. Zieke stats (voor naturel), en superdroog.
Ga je wel een kuurtje zonnebank doen, voor die wedstrijd? =D

Zonnebank hard mee bezig :D
Ja qua kracht zit het altijd wel goed met mij, ik snap ook niet waar dat door komt..
En mijn vet percentage, mijn verbranding is zo enorm hoog niemand snapt er iets van (artsen/marjolein) maar ja goed, moet er wel enorm veel door eten maar ja no problem! :D

En bedankt voor de compliments! :D

goeie fysiek heb je al man :) zeker voor naturel. respect dat je gewoon die filmpjes enz op je FB heb staan. ik zou er niet aan durven beginnen >_<

goeie fysiek heb je al man :) zeker voor naturel. respect dat je gewoon die filmpjes enz op je FB heb staan. ik zou er niet aan durven beginnen >_<

Ah kwestie van schijt hebben aan de mensheid :P hehehe
Iedereen doet wel eens domme dingen, maar mijn vrienden interesseert het niets :)
En de vijanden zijn jaloers hehe (dat vertel ik mezelf dan :P)

ja diep van binnen zijn ze zwaar jelly, dat merk je gewoon door altijd dezelfde wannabe grappige opmerkingen van mensen. maar heb gewn geen zin dat mensen dan van die lame comments op fotos etc gaan zetten enzo dus ik post ze gewoon hier, weet je tenminste dat er mensen reageren die op dezelfde lijn als jou zitten hehe :)

ja diep van binnen zijn ze zwaar jelly, dat merk je gewoon door altijd dezelfde wannabe grappige opmerkingen van mensen. maar heb gewn geen zin dat mensen dan van die lame comments op fotos etc gaan zetten enzo dus ik post ze gewoon hier, weet je tenminste dat er mensen reageren die op dezelfde lijn als jou zitten hehe :)

True :) maar kijk als je ooit verder komt in de sport (dat is mijn eigen wens dan wel natuurlijk!) dan staan je foto's ook overal..
En mensen kennen je toch al van het door de straat lopen in de zomer in je hemd met je huge armen en fysiek...

Maakt het voor mij ook geen moer uit die foto's te posten, en bad comments te negeren :)
Knopje om en hoppa!

Word je beroemd moet je ook wel.. Gewoon vooruit denken :D
Maar ik snap jouw punt! Ik ben gewoon niet zo ingesteld, ik heb puur schijt hehehe

Abbo na obliques tropic hijack.

Goed bezig!

Mark,

is het nog gelukt met posen @marjo..
andere muziek gekozen?

grtz

Mark,

is het nog gelukt met posen @marjo..
andere muziek gekozen?

grtz

Poseren ging opzich oké maar bepaalde houding kan ik gewoon niet uitvoeren..
Andere muziek is idd gekozen, en heb gisteravond zelf een routine in elkaar zitten schrijven, dus vanaf nu keihard oefenen..

Vocht is ook te hoog nog, dus moet andere manieren vinden om dat weg te krijgen maar moet maandag naar marjolein voor schema's etc..
Dus komt opzich goed..

Wel enorm kortdag allemaal maar ja het zit me niet zo mee te laatste tijd :P

Ziet er allemaal goed uit! Mooie bicep peaks. Keep up the good work. Ik las dat je nogal last van maagzuur hebt, heb je wel eens omeprazol gehad daarvoor? Zit tegenwoordig ook in de vrije verkoop (dan in de sterkte van 10mg). Werkt goed en heel wat langer dan een rennie. Op de lange duur kan die reflux namelijk wel kwaad. Je kunt er op den duur een barrett-slokdarm mee ontwikkelen en dat kan op de nog langere termijn soms leiden tot kanker aan de slokdarm. Dus ik raad je wel aan om het niet aan te laten sudderen.

Goed, we hebben beiden een zonnebankje nodig. Ik dacht eerder eraan te kunnen ontsnappen door zelfbruinende bodylotions te gebruiken. Resultaat was dat m'n huid geel of zelfs oranje werd, maar een mooie bruine teint ho maar.

Ziet er allemaal goed uit! Mooie bicep peaks. Keep up the good work. Ik las dat je nogal last van maagzuur hebt, heb je wel eens omeprazol gehad daarvoor? Zit tegenwoordig ook in de vrije verkoop (dan in de sterkte van 10mg). Werkt goed en heel wat langer dan een rennie. Op de lange duur kan die reflux namelijk wel kwaad. Je kunt er op den duur een barrett-slokdarm mee ontwikkelen en dat kan op de nog langere termijn soms leiden tot kanker aan de slokdarm. Dus ik raad je wel aan om het niet aan te laten sudderen.

Goed, we hebben beiden een zonnebankje nodig. Ik dacht eerder eraan te kunnen ontsnappen door zelfbruinende bodylotions te gebruiken. Resultaat was dat m'n huid geel of zelfs oranje werd, maar een mooie bruine teint ho maar.

Hehe, Omeprazol heb ik eerder gehad inderdaad, als goed is moet ik nu een ander middel halen.. Vergeten te doen maar inderdaad die slokdarm kanker heb ik ook van gehoord..

Morgen meteen mijn medicijnen nemen!

En bedankt voor de complimenten! :)

Als je de begin pics (febr.) vergelijkt met de pics op pag. 8. Dan zie je zeker wel goede vooruitgang. Erg netjes. Benen zijn nog steeds een aandachtpuntje qua verhoudingen. Maar liever zo dan andersom :) Succes met je wedstrijd(en)!

Als je de begin pics (febr.) vergelijkt met de pics op pag. 8. Dan zie je zeker wel goede vooruitgang. Erg netjes. Benen zijn nog steeds een aandachtpuntje qua verhoudingen. Maar liever zo dan andersom :) Succes met je wedstrijd(en)!

Hey thanks!
Ja ik ben idd een stuk vooruit gegaan en benen ben ik zeker mee bezig!

Bedankt!

gebruik je ook whey of eet je ook noten? eet ze beide en krijg er ****ing veel acne ,heb jij er ook last van soms?

Foto's zien er goed uit, ik ben z'n beetje het zelfde als jou gespierd alleen dan alles wat minder denk ik..
Super dapper dat je je fotos hier plaatst en het commentaar van andere als positive feedback ziet ;)

Ps; je laat mooie fotos maken en laat zien hoe gespierd je bent.. maar je laat je sokken aan en je pet op? :hamer:

Mark,
In het obliques topic had je het over deep tissue massage en dry needling voor je borst. Doe je verder nog specifieke dingen wat betreft strechen, foam rolling e.d?

Mark,
In het obliques topic had je het over deep tissue massage en dry needling voor je borst. Doe je verder nog specifieke dingen wat betreft strechen, foam rolling e.d?

Nee, dat niet.. Ik heb zelf die dryneedling en tissuemassage genomen omdat het mij verstandig leek dat even voor mijn wedstrijd nog te doen :)

Symmetry etc.. En het werkt echt super goed!
Maar nee, die andere dingen niet veel mee gedaan!

Gaat goed man, 6x per week, pfoeee

gebruik je ook whey of eet je ook noten? eet ze beide en krijg er ****ing veel acne ,heb jij er ook last van soms?

Acne heb ik idd soms door eiwitten, niet onwijs veel hoor :)

Foto's zien er goed uit, ik ben z'n beetje het zelfde als jou gespierd alleen dan alles wat minder denk ik..
Super dapper dat je je fotos hier plaatst en het commentaar van andere als positive feedback ziet ;)

Ps; je laat mooie fotos maken en laat zien hoe gespierd je bent.. maar je laat je sokken aan en je pet op? :hamer:

Die fotos zijn meerendeel genomen in school studio met vieze vloer..
De overige posing fotos waren genomen tijdens poseerlessen, en sokken uitdoen is niet toegestaan volgens mijn coaches.. (winkeldeur open en dicht/tocht etc..)

Gaat goed man, 6x per week, pfoeee

Thanks! :) alles went hoor :D

Hier nog wat foto's, van flex cup 2011.

Ondanks niet de gewenste resultaten wel een paar coole foto's (Vind ik zelf :D)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatste vind ik het tofst :D

Verbeter punten: Borst en benen :)

Hey man, echt super toffe foto's... heb je er niet meer van?
Je staat er zeker wel netjes bij hoor!

Terug
Naar boven