bengelbengel
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 27%
fantastisch getraind!! eerst uur cardio en daarna uur bodypump voor het eerst.. ging heel goed..
was supergezellig met die vriendin en met bodypump ( 1e keer voor mij ) moest ik steeds zwaarder van de trainer nemen, op het eind had ik het meeste gewicht van iedereen.. hahahah dat was wel cool... ik voelde wel al mijn spieren, nog van gisteren en dan deze training erbij.. ik denk dat ik morgen stijf ben hahaha maar lekker gewerkt. Ik ga zeker vaker bodypumpen.
was supergezellig met die vriendin en met bodypump ( 1e keer voor mij ) moest ik steeds zwaarder van de trainer nemen, op het eind had ik het meeste gewicht van iedereen.. hahahah dat was wel cool... ik voelde wel al mijn spieren, nog van gisteren en dan deze training erbij.. ik denk dat ik morgen stijf ben hahaha maar lekker gewerkt. Ik ga zeker vaker bodypumpen.

...Is toch juist leuk, om die foto's te zien!
ik niet hoor.. heb z'n last van astma.. pff gisteren tijdens de training bijna 2 keer onderuitgegaan door de warmte. Vandaag ga ik ook niet trainen. Pas maandag komt het er weer van. Wordt niets met deze wedstrijd 

En helaas heeft dit niets met mijn faalangst te maken maar echt met mijn gezondheid.