XXL Nutrition

Contest Log (v) miss beachproof 2009: bengelbengel

• Topic Starter Topic Starter
fantastisch getraind!! eerst uur cardio en daarna uur bodypump voor het eerst.. ging heel goed..
was supergezellig met die vriendin en met bodypump ( 1e keer voor mij ) moest ik steeds zwaarder van de trainer nemen, op het eind had ik het meeste gewicht van iedereen.. hahahah dat was wel cool... ik voelde wel al mijn spieren, nog van gisteren en dan deze training erbij.. ik denk dat ik morgen stijf ben hahaha maar lekker gewerkt. Ik ga zeker vaker bodypumpen.

Fijn meid
en nu lekker rusten ;)

nieuwe pics ?

moet dat?? pas over 2 weken toch??

update: vandaag geen martial arts.. is te warm en airco in zaal is kapot.. grrr

mijn armen beginnen mooi te tekenen, mijn buik ook.. alleen mijn benen en heupen niet. Nog genoeg vet op mijn heupen.....:mad:
Als er iemand een goede tip heeft hiervoor dan hoor ik het graag.

oh,.. en ik heb zo enorm last van faalangst dat ik niet bij de anderen durf te kijken naar hun resultaat... hoe erg is dat!

moet dat?? pas over 2 weken toch??

Vrijdag 10 juli moeten ze uiterlijk binnen zijn. :)

Faalangst is niet iets om licht over te denken, maar als ik je 1 tip mag geven:

Vergelijk jezelf niet teveel met anderen.

Iedereen hier heeft een verschillende bouw, trainingservaring, achtergrond, trainingstijd en aanpak.
Jezelf met anderen willen meten kan gezond zijn, maar tot op zekere hoogte.

Al maken de anderen veel betere / snellere progressie dan ik, zolang ik tevreden ben over de progressie die ikzelf boek kan ik me daar niet slecht over voelen. ;)

Dus vooral lekker naar jezelf kijken en je niet zo druk maken om anderen. :)

Iedereen hier heeft een verschillende bouw, trainingservaring, achtergrond, trainingstijd en aanpak.

Al maken de anderen veel betere / snellere progressie dan ik, zolang ik tevreden ben over de progressie die ikzelf boek kan ik me daar niet slecht over voelen. ;)

+1 Helemaal mee eens!!! Heb heel veel bewondering voor de progressie van anderen, maar ga inderdaad ook niet vergelijken, precies om wat Loca zegt. En je mag er van uitgaan dat anderen ook op die manier naar jou en anderen kijken, dus puur naar de progressie van de persoon op zich. En als anderen niet op die manier kunnen kijken, dan snappen ze het idee van de contest niet. Vertrouw op je eigen progressie meid!

nog 10 dagen, dan moet de foto uiterlijk binnen zijn, cool hoor!

Doen jullie nog wat met dit warme weer??? ik niet hoor.. heb z'n last van astma.. pff gisteren tijdens de training bijna 2 keer onderuitgegaan door de warmte. Vandaag ga ik ook niet trainen. Pas maandag komt het er weer van. Wordt niets met deze wedstrijd :no:
Volgende week probeer ik nog even te knallen..

Zo lang je gewoon netjes blijft eten,dan is er toch niet zoveel aan de hand?En het is inderdaad akelig warm!

ik zit wel te klagen de laatste weken zeg! poeh!!!! vanaf nu verbetering daar in.. hahah

Astma hoeft geen probleem te zijn toch? Ik gebruik met hitte (en met mist) gewoon extra medicatie.
Verder op de hitte na alles goed?

+1! (hele post, maar vooral dikgedrukte stukje!)

Er doen meiden mee aan deze contest die het misschien wel 10x beter dan mij doen, maar dat betekent nog niet dat je aan het eind van deze 2 maanden ploeteren niet heel erg tevreden kan zijn met wat jijzelf bereikt hebt!
Zolang je je best doet en er alles uithaalt wat er voor jou inzit, dan gaat het toch supergoed.
Nog ff doorzetten hoor, die laatste daagjes!

Doen jullie nog wat met dit warme weer??? ik niet hoor.. heb z'n last van astma.. pff gisteren tijdens de training bijna 2 keer onderuitgegaan door de warmte. Vandaag ga ik ook niet trainen. Pas maandag komt het er weer van. Wordt niets met deze wedstrijd :no:
Volgende week probeer ik nog even te knallen..

Ja, tis niet bepaald leuk, maar ondanks dit weer doe ik wel nog wat.
Maar als het voor jou niet te doen is in deze hitte, als je bijna flauwvalt dan kan je toch gewoon beter niet trainen. Betekent zeker niet dat het voor jou meteen niks meer wordt met deze contest hoor!
Lees je logje nog maar eens door, je hebt nu al een paar echte fans hoor, die heb je niet voor niks ;)

ik zit wel te klagen de laatste weken zeg! poeh!!!! vanaf nu verbetering daar in.. hahah

Hmmm, niks lekkerders dan af en toe ff flink miepen en klagen :roflol:

Hoe gaat het hier??? :clap::wave2::thumbs::clap::wave2::thumbs:

slecht.. ben nu officieel oververmoeid verklaard. Nog 2 weken en dan gelukkig vakantie.
Ik sport alleen nog maar op de maandag en woensdag en vrijdag. De rest van de week zorg ik dat ik wat rust krijg. Helaas voor deze wedstrijd betekend dit minder progressie dan ik wilden, maar mijn gezondheid staat voorop. na de zomer hou ik sowieso op met elke dag trainen. Ik merk echt dat mijn lichaam het niet meer aan kan.
Jammer maar helaas, had graag wat lager in vet% willen komen maar ja, het zit er nu niet in:huilen::janken: En helaas heeft dit niets met mijn faalangst te maken maar echt met mijn gezondheid.

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Ik baal echt als een stekker dat mik mijn doel niet gehaald heb.. morgen en overmorgen cursus en dan is het alweer vrijdag - foto dag!

Kop op meid, je figuurtje staat er toch al heel goed voor?! :)

Je moet je gezondheid ook bovenaan zetten! Maar met 3 keer effectief trainen in de week, en een goed voedingsschema, bereik je ook veel hoor! Misschien even een weekje rust pakken, en met frisse moed weer verder. En misschien heb je voor je gevoel niet dat bereikt wat je had willen bereiken deze week, maar je hebt wel progressie gemaakt.

Hoe is het hier? Is het nog gelukt met je foto? :)

Terug
Naar boven