XXL Nutrition

miss beachproof 2009: bengelbengel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gaat goed bij de dames zo te zien!
 
Ryu reageer niet zo opgewonden man.
Zoals ik al eerder in mijn bericht zei 'Jij hebt gelijk'
maar als je naar de meeste reacties van de dames kijkt dan ben ik schijnbaar niet de enige die er zo over denkt.
Zover ik weet is een moraalrideer iemand die exact volgens de regels leeft en dat doe jij eerder door zo te reageren (het is mijn wedstrijd dus ik bepaal de regels)
Kijk dat wij geen vrienden zijn dat heb jij nou wel duidelijk gemaakt en eerlijk gezegt kan dat mij ook geen reet schelen.
Als we dan toch over voetbal kletsen, jij bent de scheidrechter en een goede scheidsrechter geeft soms een gele kaart terwijl de regels zeggen dat het een rode moet zijn.
Denk dat je daar meer respect mee krijgt dan strikt de regels hanteren.
Dus fijn dus dat je dit keer niet de rode kaart getrokken hebt.
 
Laatst bewerkt:
Waarom zie ik geen maantje als logo bij je foto's?

de foto met logo was enigzins mislukt en wilde ik niet ophet internet knallen. Overigens ben ik niet goed in photoshop anders had ik er een logo opgeplakt.
 
en nu weet ik nog niet of ik wel weer mee doe of niet..
In ieder geval excuses voor het gedoe.
 
de foto met logo was enigzins mislukt en wilde ik niet ophet internet knallen. Overigens ben ik niet goed in photoshop anders had ik er een logo opgeplakt.

Mail die foto dan even naar Ryu.
Hij wordt niet online geplaatst.
Is puur ter controle dat Ryu die foto ziet, dat jij dat papiertje met je naam en getekend maantje vast houdt, net als de rest van de dames.
Maantjes in foto's photoshoppen is juist niet de bedoeling. ;)
 
Mail die foto dan even naar Ryu.
Hij wordt niet online geplaatst.
Is puur ter controle dat Ryu die foto ziet, dat jij dat papiertje met je naam en getekend maantje vast houdt, net als de rest van de dames.
Maantjes in foto's photoshoppen is juist niet de bedoeling. ;)

duidelijk :D
 
Okee ik ga nu twee dingen zeggen. Het eerste stukje zeg ik namens mijzelf:

Man, wees toch niet zo f*cking moraalridder. We weten nou wel dat je altijd aan de goede kant van elke dame hier wil blijven.


Ik zie het al helemaal voor me. De nieuwste rage van elke wedstrijd. De deelneemsters zelf laten bepalen hoe het spel gespeeld wordt. Ajax mag voortaan zelf bepalen wanneer hij een strafschop krijgt en Rossi hoeft nooit meer een grandprix te rijden, want hij mag zelf bepalen waar hij staat op de lijst. :roflol:


Wie zit hier nu alles in elkaar te fixen en uren van zijn tijd in te steken?

Dit zeg ik als organisator:

Een grens is een grens, zoals masters al zegt. Ik heb nu twee punten naar voren gebracht welke ik aan het begin van de contest al heb gezegd. Foto's opsturen MET LOGO. Niet opgestuurd, geen logo..

Er doen er nog zat dames mee en dat zijn de dames waar ik mij op wil focussen. Bengel ligt er niet uit, maar de regels zijn er voor een reden.

en nu weet ik nog niet of ik wel weer mee doe of niet..
In ieder geval excuses voor het gedoe.

Echt serieus? Hoe moeilijk kan het zijn om een post goed te lezen? :scratch:
 
Ryu reageer niet zo opgewonden man.
Zoals ik al eerder in mijn bericht zei 'Jij hebt gelijk'
maar als je naar de meeste reacties van de dames kijkt dan ben ik schijnbaar niet de enige die er zo over denkt.
Zover ik weet is een moraalrideer iemand die exact volgens de regels leeft en dat doe jij eerder door zo te reageren (het is mijn wedstrijd dus ik bepaal de regels)
Kijk dat wij geen vrienden zijn dat heb jij nou wel duidelijk gemaakt en eerlijk gezegt kan dat mij ook geen reet schelen.
Als we dan toch over voetbal kletsen, jij bent de scheidrechter en een goede scheidsrechter geeft soms een gele kaart terwijl de regels zeggen dat het een rode moet zijn.
Denk dat je daar meer respect mee krijgt dan strikt de regels hanteren.
Dus fijn dus dat je dit keer niet de rode kaart getrokken hebt.

Bla bla........regels zijn regels. Zoals ik al aanhaalde. 1keer oke. 2 keer gaat imo te ver. Dan kan je er gif op in nemen dat straks de helft van de dames 2 weken later nog de eind foto's in gaat zitten leveren, met smoesjes als: oh moesten we nu al in leveren, ik dacht pas 10 augustus......:cool:

Goed bezig ryu!!! :thumb:
 
Echt serieus? Hoe moeilijk kan het zijn om een post goed te lezen? :scratch:

ja heel moeilijk .. zo stiekum tussen mijn werk door..
 
plan van aanpak komende week.. dit wordt een moeilijke voor mij.. maar ik ga mijn zuivel laten staan. Voor de rest veel vanhetzelfde qua training. Dinsdag ga ik met een vriendin mee bodypumpen, voor de gezelligheid en afwisseling.

Afgelopen week veel geslapen,en weinig gesport, ik kan wel zeggen dat ik de week ervoor zwaar over mijn eigen grens ben gegaan. maar nu weer enigszins bijgeslapen, bloedarmoede is ook weer terug, daar wordt met ijzertabletten aan gewerkt dus ik ben weer op de goede weg. Maar de cardio 's ochtens doe ik niet meer, dat is te zwaar gebleken bij mijn baan en andere trainingen. Duidelijk eengrens overschreden van de week.
 
Te veel arbeid is niet goed (goede beslissing dus)
Onthoud altijd dat je lichaam groeit in rust
Dus geen rust geen groei
Te veel rust is te veel groei (mmar dan van vet :) )
Als je je koppie er bij houd en je blijft in contact met je lichaam (wat voel ik, wat kan ik) dan gaat het zeker goed komen.
 
Klein stapje terug en je gaat weer als een trein! :)
 
Succes de laatste weekjes en idd de rust niet vergeten ;)
 
Gisteren enorm lekker getraind, ook weer ontzettend gelachen..
Zaterdag heb ik waarschijnlijk nogal veel trappen gelopen want ik heb al 2 dagen spierpijn in mijn bovenbenen, wat gaan we gisteren doen op de training.. squats.. ouch! Dus die benen voel ik de rest van de week nog wel.
Vanmiddag ga ik met een vriendin mee naar de sportschool, eerst een uur cardio en dan een uur bodypump, niet geheel mijn volgorde maar ik ga met haar mee dus heb weinig in te brengen :-)
Dit voor de broodnodige variatie en ook voor de gezelligheid. Ik heb nog nooit gebodypumpt, dus ben heel benieuwd of ik er iets van bak.. Waarschijnlijk sta ik ontzettend te stuntelen.
Woensdag gaat een collega van mij mee naar kickboxs training, dus ik heb deze week genoeg aanspraak en gezelligheid tijdens mijn trainingen 
Qua eten.. gaat nog steeds niet goed, in die zin dat ik meer moet eten, maar het is zo hectisch op het werk dat ik mijn 10 uur en 3 uur hapje helemaal vergeet.. :-( Moet waarschijnlijk net als in het begin ( paar jaar geleden ) mijn alarm gaan zetten zodat ik het niet meer vergeet.
 
hihi, ja dat alarm is wel slim! Als ik druk ben, vergeet ik het ook. Goed dat je naar lijf luisterd, het is ook zoeken naar wat voor jou werkt, en waar de grens ligt. Succes met die laatste loodjes!
 
wel done, en goed dat je niet opgeeft, je bent de beste :heart:
 
29hc8o.jpg
qyiufp.jpg


nice!
 
Gaat goed hier zie ik wel..nog ff doorzetten meid ;)
 
Back
Naar boven