MuscleMeat

Introductie en foto's

• Topic Starter Topic Starter
Op goede foto's zijn aderen ook te zien :D

Als je het leuk vindt kunnen we wel een keer een paar mooie foto's maken.

Dat is zeker waar!

Op het moment ben ik bezig met een fotograaf die wacht op mijn wedstrijdvoorbereiding (lager Vetpercentage) dus nu zou dat nog niet gaan..

Misschien in de toekomst als mijn wedstrijd is geweest etc :)
Thanks!

Zeker nice fysiek, maar ehh waarom je sokken aan? ;)

Zeker nice fysiek, maar ehh waarom je sokken aan? ;)

Omdat tijdens het poseerlessen het midden in de winkel was en midden in de zaal van kneet's waar ook elke keer mensenin en uit liepen via de achterdeur..

Om sowieso te voorkomen dat ik kou vatte of ziek werd, toch maar sokken aangehouden. Mochten ook niet uit van mijn coaches :)
Zeker als je op 6.5% vet staat moet je daar wel mee uitkijken.

Eerdere foto's met sokken aan waren wel beetje dom idd, maar dat was in studio op school genomen met een vloer waar je je hond nog niet op laat liggen, dus dat :)
Maar het was geen photoshoot, echt poseerlessen dus dan mag het wel :P heh

benen & poseren zijn verbeteringspunten

Gaat lekker man! poseren blijft moeilijk,k heb er ook last van,zeker als je zo leeg bent.je staat tot 70kg toch of zwaarder?keep it up!

Gaat lekker man! poseren blijft moeilijk,k heb er ook last van,zeker als je zo leeg bent.je staat tot 70kg toch of zwaarder?keep it up!

Tot 80 KG als goed is :) Maar ze wegen me daar ook wel en zie wel waar ze me neerzetten :)

Thanks man :D

Is die trainingsmaat van je toevallig burnie?

Is die trainingsmaat van je toevallig burnie?

Burnie is een hele goede vriend van me geweest en heeft een groot gedeelte van mijn trainingen deel genomen.
Bernard is toen een jaar naar Amerika toe gegaan om te studeren en eenmaal terug gekomen was hij compleet veranderd! Naar mijn idee niet helemaal positief, maar Bernard blijft een zeer goede vriend van me, maar train niet meer met hem samen.

Wellicht in de toekomst!
Maar ja, dat klopt :)

Okee, ja hij is een collega van me ;)

Goed bezig kerel! Lekkere progressie. Veel succes met je wedstrijd :)!!

ben stiekem toch wel jaloers op jouw VP ...

Lookin good Mark

ben stiekem toch wel jaloers op jouw VP ...

Nou ja, vergis je niet hoor.. Een heel laag VP, zoals bij mij, ik moet echt enorm veel eten man dat is echt niet normaal meer..
Ik heb zoveel gegeten het laatste jaar dat de afsluiting van mijn slokdarm naar de maag uitgerekt is, en nu maagzuur makkelijk naar boven kan..

Ik brand letterlijk weg van binnen, voelt niet fijn.. (kan opzich geen kwaad maar het is niet zo prettig)
Dus ja, hoger VP is minder eten, en massa overhouden naarmate je misschien eventueel gaat cutten..

Er is allebei iets voor te zeggen :)

Nou ja, vergis je niet hoor.. Een heel laag VP, zoals bij mij, ik moet echt enorm veel eten man dat is echt niet normaal meer..
Ik heb zoveel gegeten het laatste jaar dat de afsluiting van mijn slokdarm naar de maag uitgerekt is, en nu maagzuur makkelijk naar boven kan..

Ik brand letterlijk weg van binnen, voelt niet fijn.. (kan opzich geen kwaad maar het is niet zo prettig)
Dus ja, hoger VP is minder eten, en massa overhouden naarmate je misschien eventueel gaat cutten..

Er is allebei iets voor te zeggen :)
True

heb je al gepost wat je stats zijn? Zo ja, excuus dat ik vraag.

heb je al gepost wat je stats zijn? Zo ja, excuus dat ik vraag.

Op dit moment:
1.74M
Tussen de 74/78KG lichaamsgewicht (Dit gaat op en neer vanwege dieet en voorbereiding voor Flex Cup)
Bodyfat laatst gemeten door marjolein Schilperoort: 4,8%

Measurements:
Bovenarmen 40CM (Dit verandert wel van 39/40 dus 39 minimaal)
Bovenbenen maar 56,2 CM (Jammer genoeg door blessures achterstand opgelopen, maar ben weer hard aan het bijtrekken!)
Schouders omvang 129CM (Lint om de schouders heen totale omvang)
Onderarmen 33CM
Kuiten 40 CM

Overige stats:
Bench 100KG op reps, 110KG 6x, 120KG 2x (uiterste max)
Deadlift weinig gedaan, laatste keer was 160KG minimaal, 6x
Leg press doe ik op high reps, 200KG 10 Wijd, 10 smal (Voet positie)
Squat 120KG max (weer vanwege de blessures)
Barbell bicep curl 55KG max op reps

Meer zou ik zo even niet weten, anders moet je maar vragen :)

Was dit was je bedoelde?
Overigens 100% naturel, nooit gebruikt. (Niets tegen gebruiken, maar ik vind het belangrijk)

Dat was meer dan ik bedoelde, lol. Zieke stats (voor naturel), en superdroog.
Ga je wel een kuurtje zonnebank doen, voor die wedstrijd? =D

Terug
Naar boven