Fitness Seller

Introductie en foto's

Mooie traps!
Goed bezig knul.

Goed fysiek!

Enne.. Ik zie dat je de juiste mentaliteit hebt, jij komt er wel :)

• Topic Starter Topic Starter
Hierbij 2 nieuwe foto's...

Benen zie je dat ze wel bij moeten!
Poses zijn niet zo super en foto's waren overbelicht..

:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je maakte foto's van je kuiten en traps toen je nog niet eens trainde? :P

Ben je zeker van die 8%? Heb je geen abs pic?

Verder zeker netjes hoor!

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Ow sry , had pagina 2 niet gezien. Zal idd wel rond de 8% liggen, wel niet veel zichtbare abs. Voor de rest zeker netjes!

Ja ik ben heel zeker van de percentages, omdat ik me laat meten bij een bodybuilding stel.. Marjolein Schilperoort en Rob Gras..

De volgende meting zal ik ook wel posten dan :)
Deze percentages zijn op foto's niet zo goed te zien omdat ik echt een HEEL lichte huid heb..

Antwoord op foto's van kuiten en benen, Nee dat was ook terwijl ik trainde, maar zoals eerder gezegd, ik begon op mijn 17e/18e leeftijd en ben tussendoor vaak gestopt :) Dus de tijd dat ik nu echt bezig ben volgens het boekje is een stuk korter dan mijn totale traintijd :)

Thanks.

Je benen zijn wellicht wat uit verhouding, maar komen nog goed mee vind ik hoor.
Hoezo wil je niet hoger dan 120kg met squatten?

Jij komt er wel!

Oja, ik lees het nu, mijn fout. :)

En je had beter je sokken uit kunnen doen op die foto :P haha

Maar ziet er goed uit, en benen vallen wel mee ja!

ik vind het nog wel mee vallen hoe erg je benen achterlopen, "balen " dat je kuiten zo groot zijn in verhouding:p
Goed fysiek en goede instelling, succes!

Gewoon goed, weinig op aan te merken. Check m'n vorige opmerking.

Je benen zijn wellicht wat uit verhouding, maar komen nog goed mee vind ik hoor.
Hoezo wil je niet hoger dan 120kg met squatten?

Jij komt er wel!

Vanwege knieblessures zomervakantie.. stond in de gym niets te doen en ineens knakte ik door mijn knie.. hele vakantie op krukken gelopen! Vandaar...

Ik stuur later alle karmas zit op telefoon :)

Bedankt voor de reacties allemaal! En de sokken tja :p vieze vloer op school eh hehe... glr studio..

echt beest, er zit wel een klein verschilletje tussen je armen of neit?

Klopt! Heel goed opgemerkt! Het zit em in de piek van de biceps en die is links kleiner.. wel is de triceps links groter dus bij meten van armen zijn ze wonderbaarlijk precies even groot :)

Ziet er allemaal netjes uit hoor, vind ook je benen niet zo bar slecht als je zelf zegt.
In ieder geval netjes droog allemaal.

Dikke naturel fysiek man,als je dit echt naturel behaald hebt kan ik dat alleen maar toejuichen...Mooi droog ook,damn,jij komt er wel!;)

Ja ik ben heel zeker van de percentages, omdat ik me laat meten bij een bodybuilding stel.. Marjolein Schilperoort en Rob Gras..

De volgende meting zal ik ook wel posten dan :)
Deze percentages zijn op foto's niet zo goed te zien omdat ik echt een HEEL lichte huid heb..

Antwoord op foto's van kuiten en benen, Nee dat was ook terwijl ik trainde, maar zoals eerder gezegd, ik begon op mijn 17e/18e leeftijd en ben tussendoor vaak gestopt :) Dus de tijd dat ik nu echt bezig ben volgens het boekje is een stuk korter dan mijn totale traintijd :)

Thanks.

er zijn helaas geen nauwkeurige vetmetingen, het beste kun je gewoon op het uiterlijk afgaan en op die manier een schatting maken

wel nice verder hoor :)

Oh daar ben ik het opzich ook wel met je eens maar het is zeker niet boven de 8%.. alle aderen zie je lopen.. wellicht niet op foto maar wel int echt.. zonnebankje mag ook wel hehe :p

Thnx voor de reacties! Karma komt later :p

Heel netjes man! Schouders zien er ook echt uitstekend uit, Je rugpic vind ik persoonlijk t best.

Waarom draag je eigenlijk een belt bij pose curls?

Terug
Naar boven