AndroidHealthClinic

Introductie en foto's

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier nog een foto gevonden van mijn kuiten.
41/42CM Omtrek, groter dan mijn bovenarmen.

Overbelicht en beetje rare hoek ik weet het! Heb vandaag foto's gemaakt maar die camera owner is zijn kabeltje kwijt.. anders had ik volledige benen foto gepost.. Helaas!

Note: Die foto is letterlijk 4 jaar oud, en had deze al zo groot VOOR ik ging trainen, en op die foto heb ik ze nog NOOIT getrained.. dit is puur met mijn groei meegekomen, zonder trainen.

En hier nog een hele oude traps foto, ook 4 jaar oud en traps nog NOOIT getrained voor ik die foto maakte!

Zijn toch aardige kuitjes die ik daar zie :D

• Topic Starter Topic Starter
Waarom draag je eigenlijk een belt bij pose curls?

Dit was een georganiseerde training bij Dhr. Willem Jonkman met een groep uit delen van NL om daar elkaar te ontmoeten en trainen en wat te leren.

Tijdens die training was het best druk vanwege dit, en daarom deed ik af en toe een oefening die niet geplant was in mijn training.
Normaal train ik altijd met een riem, niet bij de crosscable dan maar ik zou daar borst doen.

Als ik borst train draag ik een riem om mijn rug niet te hol/bol te maken.
Ook heb ik rugklachten '"GEHAD'' en de riem helpt mij dit zo te houden :)

Bedankt voor de reacties! :D

Update:
Ik heb hier een foto uit de laatste sessie van die studio..
Abs zijn redelijk te zien, let niet op de pose die gaat nergens over :P

wneer ga je nou eens trainen man! :p
Morgen trainen? Ik ben er samen met een maat van me om 14:00 igg.

Vin

Net fysiek!

Deadlift je trouwens? Riem omdoen tijdens borst training vind ik maar onzin, als je rug sterk genoeg is heb je dit totaal niet nodig. Sterke lats zorgen oa ook voor een sterkere bench.

Oh en volgens mij zorgt een riem niet ervoor dat je blessure vrij blijft, volgens mij is er zelfs een grotere kans op blessures met een riem aan. (Weet ik niet 100% zeker)

Als je nog niet deadlift. Gewoon 15 reps draaien op laag gewicht zonder belt, en alleen maar op techniek oefenen. Na paar weken/maanden stap je over op 8 reps en is je rug sterk genoeg om geen riem te gebruiken bij bench!

Mijn rug zat tegen een hernia aan en kon jarenlang niet normaal lopen of zitten.. sinds de riem heb ik nergens meer last van..

Ja deadlift doe ik ook hoor:) zat op 8x 180kg zonder straps juiste vorm maar merk dat 120kg meer effect heeft. :) de klachten zitten dieper dan spierniveau vandaar de riem ook.

Bij dumbelpress en incline zorgt de riem dat ik bij meer gewicht mijn rug niet ga inzetten. Bij bankdrukken doe ik em af. Gebruik de riem niet bij elke oefening :)

Mijn fysio raad de riem ook aan en zei dat ik dit moest doen.

Normaal 6x :) en bedankt
:)

Als jij op 6% staat, dan sta ik op 5 en dat klopt niet...
Het zal dan gemeten zijn door een pro, maar was dit na het trainen ofzo?
Ik hou het op min. 8%, maar lekker boeiend.
Verder prima fysiek!

Als jij op 6% staat, dan sta ik op 5 en dat klopt niet...
Het zal dan gemeten zijn door een pro, maar was dit na het trainen ofzo?
Ik hou het op min. 8%, maar lekker boeiend.
Verder prima fysiek!

Vet meting doe ik nooit na de training, maar die vetmeting is wel al een tijdje terug gebeurd dus zou goed kunnen dat op de foto's ik nu 8% sta..
Trouwens.. Ik mag hopen dat het op 8% sta :P Is toch een BEEETJE minder voeding wat ik dan naar binnen hoef te werken :P Ik wil liever op de 10% staan zodat ik lekker kan bulken..

Te weinig vet is ook niet alles :)

Ziet er goed uit , mooie rug en kuiten ben benieuwd naar de bovenbenen!

ah jah klopt:D , gemakzucht.

Ik vind zelf de benen wel meevallen natuurlijk zie jij het vanuit jezelf een stuk beter dan ik op een foto.

Maar erg netjes is het zeker:).!

Prima fysiek, succes met de benen bijtrekken. Zien er wel al goed gelijnd uit.

BEgin foto's zijn toch in Ardy zijn gym gemaakt @ denenburg?

Tis daar iig chiller dan bij kneet!
Succes ermee!

BEgin foto's zijn toch in Ardy zijn gym gemaakt @ denenburg?

Tis daar iig chiller dan bij kneet!
Succes ermee!

Ardy/ Steel Works mariahoeve.. Heet dat ook denenburg?
Maar denk dat je gelijk hebt :)

Was een training met willem Jonkman :)

Terug
Naar boven