Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je hebt een goeie rug, hoe ziet een rugworkout van jou eruit als ik zo vrij mag zijn?![]()

man, ik lees dat je armen 'maar' 38cm zijn nu? kzou ze een stuk groter geven, eerder een goede 40cm

in 2 weken ofzo dus muscle memory doet nog wel zijn taak 
Goeie fysiekLichte huidskleur hebben zuigt soms hé! Zonnebank of airbush tanning doen. Gay of niet heeft je fysiek een meerwaarde.
En men guns draaien ook altijd rond de 40-41. Je bent maar 1m74 ook hé, is prima.
want als ik ga zonnebanken/zonnen voor de zomer en wat bijtrain lijk ik ineens super groot terwijl ik er niets voor heb gedaan dan liggen op een zonnebank
Hehe
hahaha! ik vroeg om een schema en ik krijg een heel prentenboek!tzijn close grip pulldown en fixed pulldown zitten nu ook in men schema
samen met bent over BB row en T bar Row, doe je die wel is?
)
Ja soms weet ik niet precies de benaming en dan zoek ik er ff een plaatje bij zodat zeker is dat ik de goede heb 
Vanwege vetmeting opmerkingen op DBB had ik gedacht dat mijn vet op niet 6,0% stond maar eerder 8% of 10%, vandaag na 2,5 maand sinds vorige meting en foto's nieuwe meting gehad bij Marjolein Schilperoort.
Deze meting staat sinds 3 Maart 15:00 dus op 6,2% bij een lichaamsgewicht van 72,3KG.
Vorige meting was 6.2% bij een lichaamsgewicht van 71,7KG.
Beetje afgevallen vanwege ma int ziekenhuis en ziekte eerste week in januari.. Duidelijk stress op het lichaam dus kan weinig eten, krijg het gewoon niet weg.. Maar goed toch aangekomen!
Dacht post het even voor nieuwsgierigen onder ons![]()
Bedankt!
Groetjes.

Maar lage vet is niet altijd lekker hoor je voelt je niet altijd even goed en je moet veel meer eten om aan te komen...gaat het nu weer beter? want je moet wel goed blijven eten![]()
Nu echt eindelijk weer een week goed kunnen eten, gaat eigenlijk wel super
Ben nog aangekomen sinds vorige meting dus zo slecht gaat het niet

Heb ook een zeer hoge verbranding en kom 1k800 bij waarvan 500gr vet.Heel hoge verbranding hebbenMaar lage vet is niet altijd lekker hoor je voelt je niet altijd even goed en je moet veel meer eten om aan te komen...
Heb ook een zeer hoge verbranding en kom 1k800 bij waarvan 500gr vet.
Kan je jou voeding eens posten? :d
Laatste tijd gaat het iets minder, maar komt wel weer goed
Pieken en dalen zullen we maar zeggen.

is inderdaad zeer veel en niet zo gevarieerdIn principe heb ik nog niet echt een vast voedings schema, maar dit is ongeveer wat ik echt at toen ik wel een schema hadLaatste tijd gaat het iets minder, maar komt wel weer goed
Pieken en dalen zullen we maar zeggen.
Maaltijd 1: 8 Bruine boterhammen met pindakaas, een dikke shake met weightgainer (5 scheppen totaal) van 1L.
Maaltijd 2: 500 Gram Rijst met Kip, glas water en sperziebonen.
Maaltijd 3: 250 Gram Rijst met Kip, glas water en Sperziebonen.
Maaltijd 4: 3 Boterhammen met gebakken EI, Dikke shake maar dit keer geen Liter vanwege teveel vocht anders, 5 scheppen in minder water.
(Gebruik nooit melk)
Maaltijd 5: Rijst met Kip of Pasta met Gehakt (grote borden altijd!)
Maaltijd 6: Rijst met Kip of Pasta met Gehakt (grote borden altijd!)
Maaltijd 7: Rijst met Kip of Pasta met Gehakt (grote borden altijd!)
Maaltijd 8: Rijst met Kip of Pasta met Gehakt (grote borden altijd!)
Enz.
Avond eten wat de pot schaft, Aardappelen en groente, 1 tot 2 borden.
Ik eet altijd schoon, vetloos behalve pindas en pindakaas..
Voor het trainen altijd even een hele kleine shake, na het trainen genoeg suikers binnen krijgen (NOX vaak van Olimp 5 schepjes in een beker en mengen met water)
De Kip die ik maak is helemaal vetloos, snijd zelfs de randen en pezen eruit, zelfs de bloedvlekken![]()
Zelf weet ik dat mijn eetschema TOTAAL niet gevarieerd is, maar dit in verbrand met het tijdsgebrek van het bakken en koken.. Daarom maak ik gewoon 1 grote dikke pan kip met rijst en sperziebonen en leech die gedurende de dag leeg.
De Shakes die ik neem is alleen in de ochtend, na de training een kleine en voor het slapen gaan een grote.
Ik eet geen kwark want daar ga ik ongelooflijk van aan de (*%^*^&%, lactose intolerant.
Soms eet ik vette vis, maar omdat ik lui ben niet vaak genoeg eerlijk gezegd.
Ondanks dat het BETER kan en ik ervoor kan zorgen dat ik meer groei door gewoon iets beter te eten, Groei ik wel als een malle als ik op die manier eet.
Op dit moment eet ik wat minder goed en dat is ook wel te merken, maar niet alleen aan het eten te wijten
Let op: Bij shakes voeg ik vaak of havermout of brinta toe, dus dit is ook nog extra.
EN de vette vis is een hele makreel op een dag, als ik die neem.
Ben me ervan bewust dat het voedingsschema anders moet, zodra ik het iets makkelijker heb zelf verander ik dit ook ZSM![]()