MuscleMeat

Lees dit eerst Introductie en Regels

Inderdaad.

Hierom heb ik mezelf uit de records laten verwijderen.
Ik deed alles RAW, maar anderen niet- gaf vertekend beeld.

Op deze wijze houd je het eerlijker denk ik.
Zou een mooie lijst worden dan.

Ik vind dat jij lager hoort te staan dan iemand die zelfde aantal kg doet maar dan RAW.
Jij hebt een pak aan en weet ik veel nog meer aan 'voordelen'(;)) ten opzichte van RAW.

Dat klopt, in die zin is niemand gelijk. de ene is 140kg de ander 80, niet diep buigen wel diep buigen en wel of niet op de film.
tja de verschillen zijn altijd anders.
Maar ik zal de volgende keer RAW mijn beurten laten zien op Film. Dan hoeft niemand meer zenuwachtig te worden. Ook Champ niet.

Dat klopt, in die zin is niemand gelijk. de ene is 140kg de ander 80, niet diep buigen wel diep buigen en wel of niet op de film.
tja de verschillen zijn altijd anders.
Maar ik zal de volgende keer RAW mijn beurten laten zien op Film. Dan hoeft niemand meer zenuwachtig te worden. Ook Champ niet.

Je kan wel met impo verder gaan discuseren, maar ik ben de discussie begonnen!
En mijn vraag wat je bedoelt met dat mensen zenuwachtig zouden worden is nog niet beantwoord..

Is dat omdat je zelf niet bewust bent van wat je ermee bedoelde?
dan heb ik er namelijk geen problemen mee.. kan me namelijk voorstellen dat je je eigen angsten op andere projecteerd!!

Verder spreek je jezelf hierboven tegen! Ook Champ niet?
waarom zou een Champ zenuwachtig worden?

ik was de persoon die er gewoon is! en niet wegloopt! of niet komt opdagen omdat toevallig bepaalde instanties opdagen!

Ik ben de enige die juist niet zenuwachtig was en ben!

Dus post gewoon je miezerige RAW bench en laat ons alle lachen

Gelukkig heb ik al mijn maxxes op film staan :P

ik heb ook nog een leuk filmpje van een shirt BP van mij.. hehe.. daar is die max BP van het forum niets bij :P :P

Er staat niet voor niets bij voorkeur raw. Dat wil zeggen dat je raw stats moet posten tenzij je alleen maar geared stats hebt... Dit omdat er een aantal pl'ers waren die al tijden niet meer raw gemaxed hadden. Maar het dus in principe wel toegestaan je geared stats te posten.

In het verleden zette ik gewoon achter de naam tussen haakjes of die gene gear had gebruikt, maar later bleek ook dat maar de helft dat aangaf dus heb ik het helemaal maar weggehaald. Kun je toch niet controleren.

Ik wil best de regels veranderen als veel mensen dat willen, maar bedenk wel dat het toch niet te controleren is, evenals mensen die hitchen of wat dan ook. De een post een filmpje en krijgt kritiek omdat ie aan het hitchen is, en 25 anderen posten geen filmpje en mss dat die wel nog meer hitchen.

Als ik Ylke nu verwijder staan er minstens nog 10 tussen die evengoed een shirt hebben gebruikt... En weer 10 anderen hebben 5 testokuurtjes gehad. En dan zijn er nog wat die hun kont iets van de bank aftrekken.

Misschien een idee om mensen die raw gedrukt hebben een andere kleur te geven in de lijst ofzo?

Ik zie de lijst niet als''wie is de strekste" maar meer als ''trots om te laten zien wat je gedaan hebt''
Als je de sterkse wilt zijn en dat ook wilt laten zien dan moet je aan een competitie mee doen. Wil je laten zien wat je gepresteerd hebt omdat je trots bent en je hebt daar hard voor gewerkt, dan kan dat op dit forum.
Ik ben niet zo goed in bankdrukken, maar wel trots op die 220.

Mensen die twijfels hebben over het kunnen van een ander gaan zich op deze manier uiten. Prima, dat zegt meer over hen dan over mij. In die zin maak jij je zenuwachtig anders had je niet zo moeilijk gedaan.

Daarbij snap ik niet goed wat je bedoelt met weglopen en niet opkomen dagen?

Jammer dat je niet als een Champ gedraagd

Ik zie de lijst niet als''wie is de strekste" maar meer als ''trots om te laten zien wat je gedaan hebt''
Als je de sterkse wilt zijn en dat ook wilt laten zien dan moet je aan een competitie mee doen. Wil je laten zien wat je gepresteerd hebt omdat je trots bent en je hebt daar hard voor gewerkt, dan kan dat op dit forum.
Ik ben niet zo goed in bankdrukken, maar wel trots op die 220.

Mensen die twijfels hebben over het kunnen van een ander gaan zich op deze manier uiten. Prima, dat zegt meer over hen dan over mij. In die zin maak jij je zenuwachtig anders had je niet zo moeilijk gedaan.

Daarbij snap ik niet goed wat je bedoelt met weglopen en niet opkomen dagen?

Jammer dat je niet als een Champ gedraagd

Heel goed dat je er trots op bent!

Er zijn veel meer gevoelens dan zenuwachtigheid!
Mensen die twijvels hebben over het kunnen van een ander.. zijn dus zenuwachtig? Iemand die twijvels heeft is twijvelachtig! ik weet dat het laatste woord hetzelfde is en daarom kan je je vergissen.
Het feit dat ik zo praat zegt idd iets over mij!

Het feit dat de regels zijn bij voorkeur RAW en bent trots dat je shirted BP tussen de raw drukker staat geeft aan dat je je niet aan de regels houd en dat zegt weer meer over jou dan over mij!
Dus wat zegt het over mij? dat ik opkom voor rechtvaardigheid! en me dus als een Champ gedraag

Als het anders was, dan had ik toch gewoon niets gezegt en mijn pr met filmpje gepost! Waar ik overigens niet zo trots op ben als jij op jou pr..
trots zijn op zo een pr zal er nooit voor zorgen dat je beter gaat presteren!
Daar draait het om! prestaties! mijn tekst had ervoor moeten zorgen dat je zei : ooh is mijn 220 raw niet goed genoeg, dan ga ik zo hard werken dat ik het RAW doe.. maar dat zegt weer meer over jou dan over mij:p

Weglopen en niet opkomen dagen kan ik wel een topic over openen hoor..?
Maar het af en toe vaag vermelden vind ik leuker in mijn spel passen!

Heel goed dat je er trots op bent!

Er zijn veel meer gevoelens dan zenuwachtigheid!
Mensen die twijvels hebben over het kunnen van een ander.. zijn dus zenuwachtig? Iemand die twijvels heeft is twijvelachtig! ik weet dat het laatste woord hetzelfde is en daarom kan je je vergissen.
Het feit dat ik zo praat zegt idd iets over mij!

Het feit dat de regels zijn bij voorkeur RAW en bent trots dat je shirted BP tussen de raw drukker staat geeft aan dat je je niet aan de regels houd en dat zegt weer meer over jou dan over mij!
Dus wat zegt het over mij? dat ik opkom voor rechtvaardigheid! en me dus als een Champ gedraag

Als het anders was, dan had ik toch gewoon niets gezegt en mijn pr met filmpje gepost! Waar ik overigens niet zo trots op ben als jij op jou pr..
trots zijn op zo een pr zal er nooit voor zorgen dat je beter gaat presteren!
Daar draait het om! prestaties! mijn tekst had ervoor moeten zorgen dat je zei : ooh is mijn 220 raw niet goed genoeg, dan ga ik zo hard werken dat ik het RAW doe.. maar dat zegt weer meer over jou dan over mij:p

Weglopen en niet opkomen dagen kan ik wel een topic over openen hoor..?
Maar het af en toe vaag vermelden vind ik leuker in mijn spel passen!

Ik merk dat we verschillen van inzichten, terwijl ik je niet eens ken.
Ik ken mijn zwakke punten, daar is bankdrukken er een van. En concentreer me op de andere oef. Hoe is jou buig en dead? nog steeds -300?

Ik ken mijn zwakke punten, daar is bankdrukken er een van. En concentreer me op de andere oef. Hoe is jou buig en dead? nog steeds -300?

gehe tot hij weer is!dan owned hij je!:D

Jij kent jou zwakke punten. ik de mijne!
maar buig en dead -300? er staan filmpjes van mij op youtube dat ik 3x 300kg pak.. en dead.. tja ik ken mijn zwakke punten

maar say the word! just ask! en dan zal ik in 1,5 jaar laten zien waar jij van droomt!

Je hoeft het alleen maar te zeggen.. zeg maar : Champ wil jij mij in 2010 laten zien wat een champ kan!!

ik bedoel! (dat is mijn motivatie) als jij het kan, kan ik het zeker! ik ben Jonger! betere genen en meer motivatie!

maar buig en dead -300? er staan filmpjes van mij op youtube dat ik 3x 300kg pak.. en dead.. tja ik ken mijn zwakke punten

maar say the word! just ask! en dan zal ik in 1,5 jaar laten zien waar jij van droomt!

Je hoeft het alleen maar te zeggen.. zeg maar : Champ wil jij mij in 2010 laten zien wat een champ kan!!

ik bedoel! (dat is mijn motivatie) als jij het kan, kan ik het zeker! ik ben Jonger! betere genen en meer motivatie!

Dan hoop ik voor je dat je 1000kg kan draaien in een officiele wedstrijd.
succes

Oja, dat filmpje verveel je me al een aantal jaar mee, nu ben je ouder en je blijft een onervaren powerlifter

Heb je een link? Lijkt me wel tof om je filmpjes te bekijken!

maar Ylke je kent Champ toch niet?hoezo zeg je dan dat hij je verveeld met een bepaald filmpje?

115 pc + pp

Terug
Naar boven