MuscleMeat

Lees dit eerst Introductie en Regels

Ik zat erover te denken het wat eerlijker te maken bij Strongman onderdelen door het invoeren van minimum afstanden en dergelijke, zodat er bijvoorbeeld bij Conan's Wheel minimum 360 graden is, en er vanaf dan alleen nog naar gewicht wordt gekeken bij de rangschikking. Tenzij er natuurlijk gelijke gewichten zijn..

Moet ik ff wat respons van de Strongmen hebben of dat een goed idee is, heb zelf namelijk nog nooit die onderdelen beoefend ;)

Zouden dit goede minimumafstanden zijn?
Stones: 1.40m (hoogte)
Conans Wheel: 360 graden
Farmer Walk: 15 (of 20) meter
Wheel Flip: Minimum of maximum diameter wellicht?
Yoke: 15 of 20 meter?

stones zou ik 1m20-1m30 van maken, de rest is vrij redelijk denk ik, enkel wheel flip gaat niet lukken want wie weet de de preciese dimensies van banden? Ik heb geen idee van hoe groot die van Jimmy is bvb

Wat een nette Squat, man! En dan nog onder parallel. Erg knap!

lekker explosief ook allemaal erg goed :)

Bench Press: 85
Deadlift: 130
Squat: 105

Squat 200, totaal 580.

Squat 290 @ 76 kg bw.
Bench 70 @ 76 kg bw. (ke*ker oefenening)
Deadlift 170 @ 88 kg bw

Totaal 560

Jullie zijn bijna alle in overtreding! De regelementen zeggen : Bij voorkeur raw!!

ik zie overal bandages en shit! zelfs die 220kg met shirt van ylke is niet te vergelijken met die 220kg RAW die op de eerste plaats staat!

Dan zou het mooi zijn als er een recordlijst zou komen voor equipmentrecords.:D Dan hoeft niemand zenuwachtig te worden:angstig:

Ben zelf een groot voorstander voor, om je record plaatsen als je daar bewijslast voor hebt. :thumbs:

Dan zou het mooi zijn als er een recordlijst zou komen voor equipmentrecords.:D Dan hoeft niemand zenuwachtig te worden:angstig:

Ben zelf een groot voorstander voor, om je record plaatsen als je daar bewijslast voor hebt. :thumbs:

Zenuwachtig? waarom? wees eens wat specifiker..

ik ben er trouwens ook een voorstander van! en dan vooral voor PL-ers!
omdat de ene persoon 30kg uit zijn shirt haalt en de ander 60kg..
zou mooi zijn als er RAW en geared records vergeleken zou worden

Goed idee om duidelijke filmpjes verplicht te stellen. Anders hou je toch die flauwe internet totalen van non powerlifters, lees; stuiterdrukkers, assisted upright rows, quartersquats en hitch deadlifts. Dat is net zo'n stomme vergelijken als geared vs raw.

Goed idee om duidelijke filmpjes verplicht te stellen. Anders hou je toch die flauwe internet totalen van non powerlifters, lees; stuiterdrukkers, assisted upright rows, quartersquats en hitch deadlifts. Dat is net zo'n stomme vergelijken als geared vs raw.

OI mijn 290kg hitched thighlift blijft mooi staan !

Inderdaad.

Hierom heb ik mezelf uit de records laten verwijderen.
Ik deed alles RAW, maar anderen niet- gaf vertekend beeld.

Op deze wijze houd je het eerlijker denk ik.
Zou een mooie lijst worden dan.

Ik vind dat jij lager hoort te staan dan iemand die zelfde aantal kg doet maar dan RAW.
Jij hebt een pak aan en weet ik veel nog meer aan voordelen ten opzichte van RAW.[/
QUOTE]

Hahahahaha! Damn recht voor zijn raap! mijn held

Gelukkig is het maar een lijstje op een forum.....

Terug
Naar boven