AndroidHealthClinic

Lees dit eerst Introductie en Regels

Inderdaad, het voordeel van de twijfel moet je krijgen.
In geval van twijfel moeten de scheidsrechters zelfs in het voordeel van de lifter kiezen...mja...beslissingen worden vaak in een fractie van een seconde genomen. En scheidsrechters zijn ook maar mensen ;).

260sq geared

Denk dat ik inactieve/gebande leden er is uit ga gooien.. Wat leuker voor degenen die er anders niet inkomen.

Als iemand die daar goed van op de hoogte is wat namen door wil pm'en zou fijn zijn :)

Als je nou eens iedereen onder de 140kg er uit gooi, dan maak ik ook nog een kansje..? :dunno:

Denk dat ik inactieve/gebande leden er is uit ga gooien.. Wat leuker voor degenen die er anders niet inkomen.

Als iemand die daar goed van op de hoogte is wat namen door wil pm'en zou fijn zijn :)

Het zou mijn kans althans niet veel verhogen, maar ik zou ze er niet uitgooien in ieder geval.. :)
Uitdaging beetje erin houden :D

het schijnt dat corpaul niet meer post

Ik heb Big CP nog gespot in het filmpje van de Prins.
Maar hij is toch gebanned vanwege zijn seksueelexpliciete privé berichten die hij rondstuurd..? :dunno:

Niemand die mij seksueelexpliciete prive berichten stuurt. :sad:

142,5kg pushpress

125kg pushpress/jerk

180 bankdrukken(RAW)

Het was zelfs een dubbel,dus binnenkort verbetering

Maar niet genoeg voor record plaats pikkie ;)

Terug
Naar boven