MuscleMeat

Lees dit eerst Introductie en Regels

Update:

Snatch van 85 @88kilo

Supersterk Alex!

en Arjan ook, vind dat echt knap met snatchen

nice squat alex!

Nice !

Waarom 1 rood? vanwege je hoofd die iets los komt?

Misschien omdat stang iets ongelijkmatig omhoog ging.

Ze houden er wel de spanning in met dat laatste lampje :p

Ziet er toch uit als een zeer nette beurt, René. Ongelijk omhoog komen moet normaal gesproken geen probleem zijn, als de strekking van de armen (aan het einde van de lift dus) maar niet ongelijk is. Dat is de nieuwe regel in ieder geval. Misschien je hoofd ja, maar dat was toch ook minimaal.
Afijn, wat maakt t uit. Topbeurt gewoon :thumbs:

Thnx! Het was inderdaad omdat er beweging in mijn hoofd zat...ongelijk omhoog komen is geen reden meer tot afkeur als inderdaad in de eindfase de armen gelijk worden gestrekt. Op zich ben ik blij dat de regels iets soepeler zijn geworden. Daarnaast moet je op een wedstrijd ook een beetje geluk hebben. Soms zien de scheidsrechters alles en heb je pech, en soms vallen bepaalde dingen niet op en heb je geluk! ;)

Laatst bewerkt:
Nice bench Rene, zit echt nog wel meer in man.

Nice bench Rene, zit echt nog wel meer in man.
Thnx...240(+) wordt het streven voor het nieuwe wedstrijdseizoen. 250kg hoop ik op de langere termijn ooit nog te drukken, daarna verwacht ik dat de rek er wel zo'n beetje uit zal zijn.
Belangrijkste is dat ik er plezier in heb en dat ik gestaag nog altijd progressie weet te boeken en last but not least heel blijf! :)

idd heel blijven is het belangrijkste, naast dat je er natuurlijk plezier aan beleefd.

Mooie beurt beertje. Dat van je hoofd is een detail maar je ziet aan het filmpje dat er nog plaats is voor meer ;)

Thnx! Het was inderdaad omdat er beweging in mijn hoofd zat...ongelijk omhoog komen is geen reden meer tot afkeur als inderdaad in de eindfase de armen gelijk worden gestrekt. Op zich ben ik blij dat de regels iets soepeler zijn geworden. Daarnaast moet je op een wedstrijd ook een beetje geluk hebben. Soms zien de scheidsrechters alles en heb je pech, en soms vallen bepaalde dingen niet op en heb je geluk! ;)

Ja idd en soms zien ze volgens mij ook dingen anders van persoon tot persoon;) Nette beurt snap niks van die rooie lamp.

En geluk vind ik gelul. In geval van twijfel moet de lift gewoon gegeven worden maar das mijn mening.

Laatst bewerkt:
Ja idd en soms zien ze volgens mij ook dingen anders van persoon tot persoon;) Nette beurt snap niks van die rooie lamp.

En geluk vind ik gelul. In geval van twijfel moet de lift gewoon gegeven worden maar das mijn mening.

Inderdaad, het voordeel van de twijfel moet je krijgen.

Terug
Naar boven