MuscleMeat

iPhone 5 komt al in september

Bezoekers in dit topic

Wat bedoel je met dat laatste?

:D


Stel dat je via bluetooth een liedje met iemand wilde delen, dan kon en kan dat alleen maar van iPone naar iPhone.'

Grootste nadeel met betaalde apps van cydia is het niet meer werken van deze apps indien een jailbreak straks echt niet mogelijk is.
 
Stel dat je via bluetooth een liedje met iemand wilde delen, dan kon en kan dat alleen maar van iPone naar iPhone.'

Grootste nadeel met betaalde apps van cydia is het niet meer werken van deze apps indien een jailbreak straks echt niet mogelijk is.
Liedjes delen kan niet eens van iPhone naar iPhone.

En betaalde Cydia apps kun je ook wel gratis krijgen hoor, als dat je grootste nadeel is (via bepaalde sources)

Maar ik zelf vind het echt geen probleem een dollar te lappen voor apps die ik veel gebruik
 
Stel dat je via bluetooth een liedje met iemand wilde delen, dan kon en kan dat alleen maar van iPone naar iPhone.'

Grootste nadeel met betaalde apps van cydia is het niet meer werken van deze apps indien een jailbreak straks echt niet mogelijk is.

Ach, youtube, autoradio, thuis pc, nee een liedje delen over de telefoon heb ik nog nooit gedaan, heb ook 0 mp3's op me iPhone.

Heb indd de bluetooth functie ook nooit gebruikt, en zal het ook nooit hoeven te gebruiken denk ik, bluetooth is verleden tijd, als ik iets met iemand wil delen doe ik dat wel via whatsapp.
 
Ik heb nu een Galaxi 1... kan over maand nieuwe uitzoeken.. beter wacht ik tot de IPHONE 5???

Wie kan mij hier overtuigen dat ik van android naar apple moet overstappen? :o
 
Ik heb nu een Galaxi 1... kan over maand nieuwe uitzoeken.. beter wacht ik tot de IPHONE 5???

Wie kan mij hier overtuigen dat ik van android naar apple moet overstappen? :o

Niemand, moet je zelf maar ondervinden, maar met iPhone heb je iig een zekerheid dat je goed zit.

Voor de iPhone 5 ga je wel veel neerleggen, en ook al neem je hem met abbo dan ga je alsnog bij moeten betalen of je moet achterlijk veel belminuten erbij willen nemen, maar met wifi+viber heb je die belminuten helemaal niet nodig.

iPhone 4S is ook prima, al zou ik em inderdaad omdat de iPhone 5 bijna uit is, afsluiten met een 1-jarig abbonement ipv 2.
 
Heb ik mensen ook voor gewaarschuwd hier om niets van Apple te kopen tot het najaar, omdat er dan veel nieuwe producten zouden uitkomen.

Jammer van de haters die in elke Apple topic het nodig vinden om hun haat te spuwen. Als je een ander merk beter vindt koop dat dan en stop met zeiken.


Ik heb nu een Galaxi 1... kan over maand nieuwe uitzoeken.. beter wacht ik tot de IPHONE 5???

Wie kan mij hier overtuigen dat ik van android naar apple moet overstappen? :o
Zoals al gezegd, niemand. In 2008 vond ik Apple nog niet echt boeiend. Heb toen puur uit nieuwsgierigheid een Macbook Pro gekocht en nooit meer omgekeken. Daarna iphone, zelfde verhaal.

Wat ik kan zeggen over deze keuze maken is dat het niet allemaal om specs draait, algemene tevredenheid hangt af van meer dingen.
 
Als je het toestel los koopt plus simonly, ben je dan goedkoper uit?
 
Hoppa haat posts verwijderd. Dit topic gaat over de iphone 5 release. Haten doe je maar lekker op een andere site.
 
iphone5


ICame-Ghostbusters.jpg

ICame.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tumblr_lfcvjgVUMH1qcyizq.png

d33.jpg

Fap-Meme.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
rowdy-roddy-piper-i-change-the-questions.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tumblr_m3i9ivmaTH1ql8dh3.jpg

rainbowMeme.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja potverdomme net nu ik bepaald had dat ik over zou stappen op samsung s3 komt dit verhaal weer. Heb al bij 2 providers een aanvraag gedaan en allebei afgeketst. Heb nu de shit dusdanig klaar liggen dat ik wel een goede aanvraag kan doen (shit met woonadres hoop jada jada). Misschien is het een voorteken. Maar ik was zo blij dat ik eindelijk af zou kunnen stappen van iTunes.
 
Volgensmij wil je gewoon gebanned worden....


Ik ben nog steeds erg te spreken over mijn 3gs, ik ben wel benieuwd naar de iphone 5 ook al ga ik hem waarschijnlijk niet direct halen.

Integendeel hij heeft karma gekregen. :D

Heb ook nog steeds de 3GS, prima toestel en onverwoestbaar. Kan niet op 2 handen tellen hoe vaak hij al gevallen is, inclusief 3x van 1 meter op beton. Paar schrammetjes meer zie je er niet aan. Bij de 4S was dit anders geweest. Ik ben eigenlijk vooral benieuwd hoe stevig de iphone 5 gaat worden. Er zijn geruchten over een nieuw materiaal dus ben benieuwd. Anders blijf ik gewoon nog de 3GS gebruiken. Snelheid en nieuwe features boeien me minder.
 
Integendeel hij heeft karma gekregen. :D

Heb ook nog steeds de 3GS, prima toestel en onverwoestbaar. Kan niet op 2 handen tellen hoe vaak hij al gevallen is, inclusief 3x van 1 meter op beton. Paar schrammetjes meer zie je er niet aan. Bij de 4S was dit anders geweest. Ik ben eigenlijk vooral benieuwd hoe stevig de iphone 5 gaat worden. Er zijn geruchten over een nieuw materiaal dus ben benieuwd. Anders blijf ik gewoon nog de 3GS gebruiken. Snelheid en nieuwe features boeien me minder.

Agree, ik wil alleen wel een accu die wat langer mee kan dan deze. En dat van het vallen klopt ook wel al heb ik er altijd een hoesje om heen die ook veel klappen opvangt.
 
Voor de hardware hoef je het allemaal niet meer te doen. Maar IOS is gewoon zoveel beter dan de OS van de concurrentie.
 
Ken je de hardware van de iphone 5 al dan? ;)
 
Ken je de hardware van de iphone 5 al dan? ;)

Zit waarschijnlijk weer een camera in met wat megapixels extra waar je geen **** aan hebt. Zit waarschijnlijk weer een iets betere processor in, wat een voordeel van 2ms oplevert. Is allemaal zo standaard. Pas wanneer innovatie de volgende stap gaat zetten, krijg je baanbrekende hardware verschillen.

Ik vind IOS gewoon heerlijk werken, dus daarom heb ik een iPhone. Galaxy S3 is ook een prachtig toestel. Maar dat besturingssysteem, daar word ik gewoon eng van.
 
We zullen zien, Apple is
meestal degene die de innovatie doet waarop de anderen het vervolgens immiteren. Maar ben het eens, gaat mij ook in grotere mate om de software, gebruiksgemak waarom ik ervoor kies. Ben toch benieuwd naar de nieuwigheden zoals stevigheid vs 4s.
 
Zit waarschijnlijk weer een camera in met wat megapixels extra waar je geen **** aan hebt.
Lol je hebt toch vrij propere foto's met een Iphone4? Ga in ieder geval even wachten tot de hype voorbij is. Zo betaal ik toch weer 100+euro minder.
 
Zit waarschijnlijk weer een camera in met wat megapixels extra waar je geen **** aan hebt. Zit waarschijnlijk weer een iets betere processor in, wat een voordeel van 2ms oplevert. Is allemaal zo standaard. Pas wanneer innovatie de volgende stap gaat zetten, krijg je baanbrekende hardware verschillen.

Ik vind IOS gewoon heerlijk werken, dus daarom heb ik een iPhone. Galaxy S3 is ook een prachtig toestel. Maar dat besturingssysteem, daar word ik gewoon eng van.

IOS is baas indd. Gewoon zo logisch gemaakt.

Lol je hebt toch vrij propere foto's met een Iphone4? Ga in ieder geval even wachten tot de hype voorbij is. Zo betaal ik toch weer 100+euro minder.

iPhone is geen hype, blackberry was een hype. Ik heb zelf de iPhone 4 die al een paar jaar oud is, en ik vind em grafisch en qua besturen nog steeds beter dan de meeste telefoons die nu uit komen. Elke telefoon is gewoon verouderd na een paar jaar en loop je eigenlijk mee achter, maar met de iPhone is dat dus gewoon absoluut niet zo.
 
Ja dat kan wel, maar in principe is het met name handig omdat je je hele telefoon kunt tweaken/extra opties toevoegen. Veel jailbreakapps moet je ook gewoon voor betalen ;). Het gaat met name om handige kleine tweaks zoals een knop om alle background apps in één keer af te sluiten, een extra rij op je keyboard met cijfers of dat je met de volumebuttons een foto kunt maken. Apple kwam daar zelf mee met iOS5. Dankzij alle tweaks kon ik met iOS4 bijna alles al wat nieuw kwam in iOS5 ;)

Risico's heb je zelf in de hand. Het jailbreaken zelf vormt geen risico maar sommige jailbreakapps kunnen wel risico met zich mee brengen. De maker van cydia (jailbreakappstore) heeft alle onveilige sources afgeschermd, maar als je wil kun je die gewoon toevoegen. Maar als je dat niet doet kan er echt niks fout gaan.
Mn telefoon is wel is een paar keer goed gecrashed, maar dat kwam ook omdat ik allemaal shit in beta ging installeren. Maar dan moet je hem gewoon ff restoren, backup installeren en opnieuw jailbreaken.

@Masters: Nee heb geen carkit. Maar als ik het wel zou hebben zou ik bluetooth gewoon aan laten staan, scheelt weer de dat onhandige gedoe in het menu ;)

Laat maar zitten dan, zitten niet echt dingen bij waarvan ik zeg nou die heb ik nodig. Backgroundapps afsluiten hoeft van mij niet, whatsapp, bellen, viber en email staan standaard open, rest sluit ik altijd meteen af om batterij te besparen.

Als ik nou alles gratis kon downloaden, dus ook die navigaties van 80+ euro dan had ik het er wel op gewaagd, maar mn iPhone loopt prima en crashed nooit, dus dat ga ik niet verkloten voor die jailbreak.
 
Back
Naar boven