Fitness Seller

iPhone 5 komt al in september

Laat maar zitten dan, zitten niet echt dingen bij waarvan ik zeg nou die heb ik nodig. Backgroundapps afsluiten hoeft van mij niet, whatsapp, bellen, viber en email staan standaard open, rest sluit ik altijd meteen af om batterij te besparen.

Als ik nou alles gratis kon downloaden, dus ook die navigaties van 80+ euro dan had ik het er wel op gewaagd, maar mn iPhone loopt prima en crashed nooit, dus dat ga ik niet verkloten voor die jailbreak.
Als het je echt alleen om gratis TomTom gaat hoef je echt niet bang te zijn dat je telefoon opeens crashed hoor.
Dat risico loop je pas als je allemaal tweaks gaat installeren die niet goed getest zijn of die conflicteren met elkaar.

iPhone is geen hype, blackberry was een hype. Ik heb zelf de iPhone 4 die al een paar jaar oud is, en ik vind em grafisch en qua besturen nog steeds beter dan de meeste telefoons die nu uit komen. Elke telefoon is gewoon verouderd na een paar jaar en loop je eigenlijk mee achter, maar met de iPhone is dat dus gewoon absoluut niet zo.

Heb het eerder over de verkoophype. Nu de Ihpone 5 eraan komt daalt de Iphone 4 in waarde = véél goedkoper. Heb me ook een 4 gekocht toen hij net uit was, koste me toen 700euro nu zie ik hem staan voor -600..

Aan de andere kant kun je de iPhone 5 over een jaartje weer voor flink veel geld doorverkopen als je er een beetje zuinig op bent geweest.

• Topic Starter Topic Starter
Yup. In feite kost een iPhone je zo maar 300 euro per jaar ofzo

Zit wel een punt in, alleen dat betekent wel dat de meeste mensen hem dan los zouden moeten kopen ivm een abbonement, dus dan mogen ze alsnog 300-400 euro neerleggen.

Zit wel een punt in, alleen dat betekent wel dat de meeste mensen hem dan los zouden moeten kopen ivm een abbonement, dus dan mogen ze alsnog 300-400 euro neerleggen.
Volgens mij ben je goedkoper uit met een sim only abonnement en los toestel

Aan de andere kant kun je de iPhone 5 over een jaartje weer voor flink veel geld doorverkopen als je er een beetje zuinig op bent geweest.

Ben ik misschien wel van plan. Er is niks aan mijn 4tje :)
Weet alleen niet voor hoeveel.???

Terug
Naar boven