MuscleMeat

iPhone 5

Iemand die niet automatisch synct moet dus zelf op zijn data letten inderdaad. Ikzelf heb niks bijzonders op mijn telefoon staan. Syncen van contacts etc gaat gewoon online via exchange. Foto's kopieër ikzelf zo nu en dan naar mijn pc.

Ik weet ook niet wat hij precies heeft gedaan. Het is iig geen digibeet. Wel hoor ik vaker mensen vloeken om dat iTunes. Als het echt zo gebruiksvriendelijk zou zijn zouden ook de minder computerbegaafden ermee moeten kunnen werken.

Het is idd niet moeilijk om die batterij eruit te slopen, echter ben je wel je garantie kwijt.

Ben je niet kwijt ten eerste zijn er geen void stickers voor het wisselen ervan. En als je het door een Apple service provider laat doen is er al helemaal niets aan de hand.

Zoals gezegd alleen Windows gebruikers klagen over iTunes.

Mobile me synced ook perfect via internet hoor. Al mijn muziek en video's streamen. Contacten online. Agenda's met alle apparaten in huis.

die gozert van apple is nu de rijkste gast hoorde ik .niet meer onze billyyy

Er is zelfs genoeg alternatief om iTunes niet te moeten gebruiken. Maar dat getier over iTunes is alleen onder windoos gebruikers omdat ze het gemak en het systeem van Apple niet snappen. iPhone iTunes etc werkt gewoon perfect met en Mac. Lekker slepen en droppen.
Dat is ook mijn ondervinding. Je moet gewoon ff wennen aan het hele concept.

Er is zelfs genoeg alternatief om iTunes niet te moeten gebruiken. Maar dat getier over iTunes is alleen onder windoos gebruikers omdat ze het gemak en het systeem van Apple niet snappen. iPhone iTunes etc werkt gewoon perfect met en Mac. Lekker slepen en droppen.

Ik gebruik geen Mac en ondervind ook geen sync problemen met iTunes en iPhone.

Zelfde verhaal voor de batterij. Die batterijen worden gewoon na zeker een jaar (met mijn gebruik) al minder qua capaciteit. Ik bestel gewoon een nieuwe accu voor 20 euro en good to go. Weer een helemaal 100% fris toestel.

Fout gebruik van de batterij dan (wat de meeste mensen wel niet weten).
En indien het binnen een jaar zou zijn, gewoon garantie vragen.
Maar gelijk heb je wel dat de batterijen beter kunnen zijn (hangt natuurlijk af van wat je gebruikt op je gsm)

de witte iphone 4 komt ook uit deze maand
Omvorm kit voor witte iphone 4 was al een jaartje "illegaal" uit.

De kritiek op iTunes heb ik nooit begrepen, ik kan zoveel sleuren en pleuren in iTunes als ik wil. Je bent helemaal niet verplicht om te kopen via Apple.

Ik snap de kritiek ook niet. Ik "sleur en pleur" ook constant met mijn iTunes, syncen vind ik ook erg easy.

Ben benieuwd naar de eerste fotos en filmpjes hiervan.

Trouwens Warren Buffet is toch de rijkste man ter wereld?

Ben benieuwd naar de eerste fotos en filmpjes hiervan.

Trouwens Warren Buffet is toch de rijkste man ter wereld?

nee een mexicaan ,al 2 jaar .iets van 80 MILJARDDDDDDDD.en nee idd heb me fout laten informeren.het is idd niet mr jobs

Carlos Slim dan

Dit komt omdat Bill Gates 80% van zijn vermogen heeft weggegeven aan het goede doel ( Gates foundation) gerunt door hem en zijn vrouw.

Hij roept dan ook alle milljardairs op om ook 80% weg te geven. Zijn ze nog steeds milljardairs.

Vind het opzicht goede zaak. Goed persoon die Gates

Dit komt omdat Bill Gates 80% van zijn vermogen heeft weggegeven aan het goede doel ( Gates foundation) gerunt door hem en zijn vrouw.

Hij roept dan ook alle milljardairs op om ook 80% weg te geven. Zijn ze nog steeds milljardairs.

Vind het opzicht goede zaak. Goed persoon die Gates

80is wel echt veeeeeeel.wel idd goed.dat geld krijg je noooit op

dat ie dan ook aan mij geeft,hij heeft dan toch nog genoeg, 5miljone ben ik al tevreden mee

Terug
Naar boven