AndroidHealthClinic

Nieuws Iphone 5 aangekondigd

weet niet. nog niet geprobeerd lol

Oh god playlists doorsturen door elkaar aan te raken, mijn god dat wil ik al zo lang..

Oh wacht, bij spotify hoef je niet eens elkaars telefoon aan te raken :roflol:

Moest de Iphone5 dit kunnen en de galaxy niet zou je nu wss wel anders praten. Zou dan plots een reden zijn waarom de Iphone zoveel beter, revolutionairder is dan de galaxy. :P

Moest de Iphone5 dit kunnen en de galaxy niet zou je nu wss wel anders praten. Zou dan plots een reden zijn waarom de Iphone zoveel beter, revolutionairder is dan de galaxy. :P

T zou mij echt geen drol uitmaken :roflol:

Je hebt al van die apps dat je facebook profielen kan delen door telefoon tegen elkaar aan te stoten.. Niet zo heel origineel dus maar goed.

Iphones hebben dan wel een iets hogere tweedehands marktwaarde, maar dat gaat over hoogstens een paar 10tallen euro's in vergelijking met andere GSM's uit het high-end segment. De Iphone 4 kostte nieuw 650-700 euro voor 16GB. 50% daarvan is 325-350 euro. Voor een paar tientjes meer heb je een nieuwe Iphone 4 waarvan je al zeker weet dat die al 2 jaar langer meegaat en waarop je garantie hebt. Je hebt natuurlijk altijd domme mensen die die dingen niet vergelijken. 250 euro gaat al meer de goede richting uit maar is nog altijd te veel. Je moet ook rekening houden met hoe lang hij nog zal meegaan. Als je pech hebt begeeft hij het na een half jaar, als je geluk hebt doe je er nog eens 3 jaar mee. Maar dat is een risico en ondertussen heb je geen garantie meer van Apple.

Mobistar neemt de 4s van 8gb over voor 250 euro

Ik denk dat el smurfo een soort haat-liefde verhouding heeft met Apple. Aan de ene kant voelt hij zich enorm aangetrokken tot de producten, aan de andere kant haat hij het dat hij zoveel centjes moet sparen om het te kunnen kopen. Hij ziet al die iphone eigenaars rondlopen en kan het maar niet verkroppen dat hij er zelf geen heeft (volgens mij is dat een fenomeen dat ook bij veel Apple haters speelt). Hij probeert nu voor zichzelf uit te leggen dat Apple alleen duurder is voor de naam en dat andere merken minstens zo goed zijn of beter zodat hij het voor zichzelf kan rationaliseren. Maar telkens worden de argumenten teruggekaatst en moet hij nieuwe zoeken. Ik denk dat hij uiteindelijk toch overstag zal gaan en op een dag als de trotse eigenaar van een iphone 5 in het "Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen" zal posten. :)

Het is maar een telefoon, merk boeit toch eigenlijk geen zak? Heb een Iphone gehad, nu een HTC One X. Misschien dat ik over 2 jaar weer een Iphone heb. Totaal niet boeiend die merkenoorlog, kies gewoon hetgene wat je denkt dat op dat moment de beste mogelijkheden biedt.

Snap niet waarom hier zoveel over de prijs wordt geluld. Al die High-end toestellen kosten wel rond de 500-600 euro.

"Je kan een Iphone niet betalen" Maar heeft dan wel een one x/S3 die maar 50-100 euro schilt:rolleyes:

De gebruiksvriendelijkBS van een Iphone is ook al lang van de baan hoor. Elke bébé kan wel met een android toestel omgaan..

Mobistar neemt de 4s van 8gb over voor 250 euro

Een 4 is nog maar 1 jaar oud. Een 4S is 2 jaar oud!

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 18:58 ----------

Ik denk dat el smurfo een soort haat-liefde verhouding heeft met Apple. Aan de ene kant voelt hij zich enorm aangetrokken tot de producten, aan de andere kant haat hij het dat hij zoveel centjes moet sparen om het te kunnen kopen. Hij ziet al die iphone eigenaars rondlopen en kan het maar niet verkroppen dat hij er zelf geen heeft (volgens mij is dat een fenomeen dat ook bij veel Apple haters speelt). Hij probeert nu voor zichzelf uit te leggen dat Apple alleen duurder is voor de naam en dat andere merken minstens zo goed zijn of beter zodat hij het voor zichzelf kan rationaliseren. Maar telkens worden de argumenten teruggekaatst en moet hij nieuwe zoeken. Ik denk dat hij uiteindelijk toch overstag zal gaan en op een dag als de trotse eigenaar van een iphone 5 in het "Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen" zal posten. :)

:roflol:
Ik moet niet met nieuwe argumenten komen, ik moet alleen telkens uitleggen dat de tegenargumenten van Applefans niet kloppen :')
En ik voel me idd wel een beetje aangetrokken door de Iphone, maar dat heeft alleen met het design te maken.

Laatst bewerkt:

Dit argument hoor ik nu wel vaker. Mensen haten Apple omdat ze het niet kunnen betalen. Lijkt mij nogal sterk, want 500/600 euro sparen voor een telefoon kan iedereen. Heb ik er 500/600 euro voor over? Hell no. :roflol:

Dit argument hoor ik nu wel vaker. Mensen haten Apple omdat ze het niet kunnen betalen. Lijkt mij nogal sterk, want 500/600 euro sparen voor een telefoon kan iedereen. Heb ik er 500/600 euro voor over? Hell no. :roflol:

Vriend van mij heeft een galaxy s gekocht omdat hij de iPhone niet kon betalen.

Maand later was het van oh android is zoveel beter dan iPhone enz enz

Heb nog steeds een printscreen van zijn smsje dat hij zegt dat hij geen geld heeft voor de iPhone.

Maar wat doe je dan met mensen die een Galaxy S3 kopen of een andere high end telefoon die in dezelfde prijscategorie zit? Die mensen kopen toch niet de Galaxy S3 omdat ze geen Iphone kunnen betalen want die kost evenveel, maar als mensen dan minder willen betalen voor een GSM, dan is die persoon plots iemand die een goekopere GSM koopt omdat die zich geen IPHONE kan permitteren. Sounds logicproof.

Maar wat doe je dan met mensen die een Galaxy S3 kopen of een andere high end telefoon die in dezelfde prijscategorie zit? Die mensen kopen toch niet de Galaxy S3 omdat ze geen Iphone kunnen betalen want die kost evenveel.

Met abo is een s3 wel stuk goedkoper dan een iPhone.

Maar goed, ik heb niets tegen android gebruikers die hun keuze prima kunnen beargumenteren en daarnaast niet de eigenaar zijn van een nep iPhone (samsung toestel). Probleem is alleen dat ze 9 van de 10x aankomen met android is beter want android is open en vervolgens hun toestel moeten rooten omdat hij niet open genoeg is.

Het is maar een telefoon, merk boeit toch eigenlijk geen zak? Heb een Iphone gehad, nu een HTC One X. Misschien dat ik over 2 jaar weer een Iphone heb. Totaal niet boeiend die merkenoorlog, kies gewoon hetgene wat je denkt dat op dat moment de beste mogelijkheden biedt.

dit!

zelfde phone als eric

denk dat we nu wel weten wat het beste toestel is.

zelfde phone als eric

denk dat we nu wel weten wat het beste toestel is.

Deze
NokiaRiot.png

damn, ontelbaar uren snake gespeeld op dat ding

damn, ontelbaar uren snake gespeeld op dat ding

Same, heb ook wel eens ipv een bal met deze nokia potje voetbal gespeeld. Hoog houden en hard tegen aan schoppen, niks kon hem kapot maken.

Btw iemand al Iphone 5 besteld?

Donderdagnacht wezen stappen in Nijmegen, nadien maar ff doorgereden naar Oberhausen om die nieuwe iPhone te halen.
Wát een verschrikking. De wachtrij was echt de grootste hel die ik ooit heb meegemaakt. Tel daarbij op slaaptekort en voedingtekort...
Om 6u sochtends kwam er een apple medewerker aanlopen en die meute rende er als strontvliegen op af, dwars door afzetlinten etc die security had geplaatst om een soort nette wachtrij te creeren.
Vielen her en der wel wat rake klappen van woeste mensen die de hele nacht in een slaapzak een plekje hadden gereserveerd en opeens voorbij werden gerend door mensen die om 6u sochtends aan kwamen lopen... Resultaat was echt een persende menigte waarin je geen haar ruimte had. En als je pech had - zoals ik- kwam je ergens achteraan terecht, terwijl je dus een redelijk goede plek had in eerste instantie...

Echt verschrikkelijk. Van een chille plek op een campingstoeltje stond je een paar minuten later opeens samengepropt. Het duurde gewoon letterlijk 10 uur voordat ik mn 'tickets' had gekregen van een apple medewerker (kaartje die je garantie geeft op bepaalde uitvoering..). Daarna kwam je nog twee uur in een rij terecht en binnen in het winkelcentrum nógmaals. Echt zwaar klote, ik had me erop ingesteld rond 11u weer de auto terug naar huis te pakken, maar dat werd dus 18u. In ieder geval geprobeerd, maar zéker niet voor herhaling vatbaar :D

Eindresultaat is wel dat ik nu drie iPhone 5's heb waarvan ik er twee met wat geluk met flink wat winst kan doorverkopen :)

Terug
Naar boven