Die van jou doet dat ook niet toch?
Nu zullen we nooit elkaars playlist kunnen delen

Ik vraag me eigenlijk af of dat toestel ook de liedjes doorstuurt, want wat heb je anders aan een playlist?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oh god playlists doorsturen door elkaar aan te raken, mijn god dat wil ik al zo lang..
Oh wacht, bij spotify hoef je niet eens elkaars telefoon aan te raken![]()

Moest de Iphone5 dit kunnen en de galaxy niet zou je nu wss wel anders praten. Zou dan plots een reden zijn waarom de Iphone zoveel beter, revolutionairder is dan de galaxy.![]()

Iphones hebben dan wel een iets hogere tweedehands marktwaarde, maar dat gaat over hoogstens een paar 10tallen euro's in vergelijking met andere GSM's uit het high-end segment. De Iphone 4 kostte nieuw 650-700 euro voor 16GB. 50% daarvan is 325-350 euro. Voor een paar tientjes meer heb je een nieuwe Iphone 4 waarvan je al zeker weet dat die al 2 jaar langer meegaat en waarop je garantie hebt. Je hebt natuurlijk altijd domme mensen die die dingen niet vergelijken. 250 euro gaat al meer de goede richting uit maar is nog altijd te veel. Je moet ook rekening houden met hoe lang hij nog zal meegaan. Als je pech hebt begeeft hij het na een half jaar, als je geluk hebt doe je er nog eens 3 jaar mee. Maar dat is een risico en ondertussen heb je geen garantie meer van Apple.

Ik denk dat el smurfo een soort haat-liefde verhouding heeft met Apple. Aan de ene kant voelt hij zich enorm aangetrokken tot de producten, aan de andere kant haat hij het dat hij zoveel centjes moet sparen om het te kunnen kopen. Hij ziet al die iphone eigenaars rondlopen en kan het maar niet verkroppen dat hij er zelf geen heeft (volgens mij is dat een fenomeen dat ook bij veel Apple haters speelt). Hij probeert nu voor zichzelf uit te leggen dat Apple alleen duurder is voor de naam en dat andere merken minstens zo goed zijn of beter zodat hij het voor zichzelf kan rationaliseren. Maar telkens worden de argumenten teruggekaatst en moet hij nieuwe zoeken. Ik denk dat hij uiteindelijk toch overstag zal gaan en op een dag als de trotse eigenaar van een iphone 5 in het "Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen" zal posten.![]()

Ik denk dat el smurfo een soort haat-liefde verhouding heeft met Apple. Aan de ene kant voelt hij zich enorm aangetrokken tot de producten, aan de andere kant haat hij het dat hij zoveel centjes moet sparen om het te kunnen kopen. Hij ziet al die iphone eigenaars rondlopen en kan het maar niet verkroppen dat hij er zelf geen heeft (volgens mij is dat een fenomeen dat ook bij veel Apple haters speelt). Hij probeert nu voor zichzelf uit te leggen dat Apple alleen duurder is voor de naam en dat andere merken minstens zo goed zijn of beter zodat hij het voor zichzelf kan rationaliseren. Maar telkens worden de argumenten teruggekaatst en moet hij nieuwe zoeken. Ik denk dat hij uiteindelijk toch overstag zal gaan en op een dag als de trotse eigenaar van een iphone 5 in het "Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen" zal posten.![]()

Dit argument hoor ik nu wel vaker. Mensen haten Apple omdat ze het niet kunnen betalen. Lijkt mij nogal sterk, want 500/600 euro sparen voor een telefoon kan iedereen. Heb ik er 500/600 euro voor over? Hell no.![]()
Maar wat doe je dan met mensen die een Galaxy S3 kopen of een andere high end telefoon die in dezelfde prijscategorie zit? Die mensen kopen toch niet de Galaxy S3 omdat ze geen Iphone kunnen betalen want die kost evenveel.
Het is maar een telefoon, merk boeit toch eigenlijk geen zak? Heb een Iphone gehad, nu een HTC One X. Misschien dat ik over 2 jaar weer een Iphone heb. Totaal niet boeiend die merkenoorlog, kies gewoon hetgene wat je denkt dat op dat moment de beste mogelijkheden biedt.
zelfde phone als eric
denk dat we nu wel weten wat het beste toestel is.

Een 4 is nog maar 1 jaar oud. Een 4S is 2 jaar oud!