AndroidHealthClinic

Nieuws Iphone 5 aangekondigd

Ik ga em kopen en alle haters met inferieure modellen kunnen m'n kont kussen met hun gezeik over welke telefoon zogenaamd beter is. Boeit me geen ene PEPERNOOT,

iPhone ruleert al sinds het begin en heeft de perceptie van een mobiele telefoon voor altijd veranderd. Daarvoor ben ik ze dankbaar, en daar betaal ik graag wat meer voor :D

P.s. Perfectie kun je niet verbeteren ;)

:rolleyes:

Iemand enig idee hoe ik dat het best doe zodat ik 28 sept gelijk zo'n ding in handen heb? Bij de Apple store in Amsterdam gaan halen, of toch ergens los bestellen (apple store via internet mss?)?
Ik zit al paar maand zonder smartphone omdat ik mn vorige telefoon ben kwijt geraakt :rolleyes: dus wil deze zsm hebben :D

Ben ik ook benieuwd naar..:rolleyes:

Ik verkoop denk ik mn iPhone 4 en schaf deze aan, baas boven baas :D

effe vraag tussendoor;

In amerika betaal je maar 200dollar voor iphone 4 (in het algemeen sterk goedkoper dan hier), als ik daar men mobieltje zou aankopen, kan ik die dan hier gebruiken?

Als je de gsm versie van de iPhone 4 neemt wel..

Wat bedoel je daar mee? Bedoel je simlockvrij?
Zit nu zelf met een 3gs die ik werkelijk top vind, maar de iphone's die erna zijn uitgebracht hebben te weinig meerwaarde om 400+ neer te dokken.
200dollar vind ik wel nog te doen, en ik kan men 3gs nog verkopen voor 300euro hier dus is wel nice :)

Wat bedoel je daar mee? Bedoel je simlockvrij?
Zit nu zelf met een 3gs die ik werkelijk top vind, maar de iphone's die erna zijn uitgebracht hebben te weinig meerwaarde om 400+ neer te dokken.
200dollar vind ik wel nog te doen, en ik kan men 3gs nog verkopen voor 300euro hier dus is wel nice :)

Oja.. simlock heb je ook nog :o

Je moet sowieso de gsm versie hebben.. Je hebt ook nog een cmda versie en die werkt niet in Nederland

ahzo, is de gsm versie bijvoorbeeld compatibel met de telenet sim kaart ''king''?
Kan die gsm versie minder dan de gewone versie fso? (klink toch zo)

ahzo, is de gsm versie bijvoorbeeld compatibel met de telenet sim kaart ''king''?
Kan die gsm versie minder dan de gewone versie fso? (klink toch zo)

gsm is ander soort netwerk dan cmda, heeft niets met functioneren van toestel te maken.

belgie heeft ook gsm netwerken dus zul je ook de gsm versie moeten kopen anders heb je geen drol aan je toestel

Het lijkt er wel op dat Apple de innovaties precies zo uit smeert dat ieder nieuw model een relatief even grote verbetering is tov het voorgaande model. Hierdoor krijg je ooit het gevoel dat bepaalde features best op een eerder model uit hadden kunnen komen, maar ze even 'gespaard' werden om de volgende release dat beetje meerwaarde te geven om het totaal voldoende gevoel van verbetering te geven. Dat is gewoon verstandig en de beste aanpak vanuit Apple, maar kan als gebruiker wel eens grustrerend zijn imo.

Oke thnx voor de info!!!

check dit trouwens: 148 dollar voor iphone 4s :roflol:
[Link niet meer beschikbaar]

is dat niet met abbo?

Ik weet mss niets meer maar der zijn mensen zat die meer features willen.. Ik heb nooit een iphone gehad dus ook geen idee wat ik zou veranderen. Je moet gwn de verwachtingen van je klanten overtreffen en ik denk niet dat ze daarin slagen.. maatschappij is allang kapot dat weet ik allang.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 15:07 ----------

Ok cijfers zijn niet altijd wat ze lijken maar tog..

Vind het maar achterlijk om iets te eisen als je zelf geen eens weet wat.

Laatst bewerkt door een moderator:
tumblr_maaucabASa1qck5j5o1_500.jpg

Jammer dat het nog steeds voelt alsof je een baksteen in je hand hebt. Wat dat betreft ligt de iPhone 3 veel beter in de hand. Verder vind ik het design wel mooi, maar zou er nooit een aanschaffen. (Dit ook vanwege het gesloten karakter van Apple en dat iOS mij absoluut niet bevalt.)

Terug
Naar boven