Fitness Seller

Nieuws Iphone 5 aangekondigd

En de galaxy s3 is echt veel beter dan de s1? :o
Probleem is, die nieuwe Android toestellen krijg je niet eens wat van mee als ze gelanceerd worden.

Andersom is er volop gelegenheid wat te zeiken ;)

---------- Post added 14 September 2012 at 18:30 ----------

Oh wacht hier heb je ze op een rijtje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Buiten het feit dat ie elke keer nóg iets meer op een iPhone lijkt zie ik geen verschil

Pfoe, wat een verbetering :roflol:

Ze beginnen steeds meer op een iphone te gelijken, dus dat is op zich wel een verbetering.

Misschien is het handiger als Samsung gewoon de tekeningen vraagt aan Apple en dan gewoon hun logo erop zet.
Echt niet normaal... Het homescreen alleen alleen al en het toestel zelf is ook gewoon een kopie.
Maakt me verder niet uit, alle goede producten in de wereld worden gekopiëerd en het zorgt ook voor concurrentie. Enige stomme vind ik dat het gewoon ontkent wordt door sommigen :roflol:

Ze beginnen steeds meer op een iphone te gelijken, dus dat is op zich wel een verbetering.

Misschien is het handiger als Samsung gewoon de tekeningen vraagt aan Apple en dan gewoon hun logo erop zet.

True, maar ze veranderen wel meer dan de nieuwe iPhone.. Die is iets langer geworden en heeft nieuw achterkantje gekregen. :roflol:

Maar goed, ik snap niet dat iedereen zo erg op design gefocust is. Zelf de 1e iPhone is nog mooi omdat het een tijdloos ontwerp is. Vind het alleen jammer dat ze niet het minimale geheugen omhoog gedaan hebben.. Had gehoopt dat het basismodel 32 gig kreeg.:(

True, maar ze veranderen wel meer dan de nieuwe iPhone.. Die is iets langer geworden en heeft nieuw achterkantje gekregen. :roflol:

Maar goed, ik snap niet dat iedereen zo erg op design gefocust is. Zelf de 1e iPhone is nog mooi omdat het een tijdloos ontwerp is. Vind het alleen jammer dat ze niet het minimale geheugen omhoog gedaan hebben.. Had gehoopt dat het basismodel 32 gig kreeg.:(
Wat maakt dat uit dan? Voor degenen die meer nodig hebben is er toch gewoon meer?

Wat maakt dat uit dan? Voor degenen die meer nodig hebben is er toch gewoon meer?

Ja klopt.. Maar nu betaal je 200 euro meer voor 64 gig :roflol:

Maar goed, binnenkort krijgen we glasvezel dus is de upload snelheid snel genoeg dat ik overal waar wifi is gewoon films van thuis kan streamen dus is die extra ruimte ook niet nodig..

Heb de ruimte ook niet nodig eigenlijk.. Heb nu 32gb en heb hem altijd wel vol staan, maar 90% van de muziek etc staat er voor de noppes op eigenlijk... Zit te overwegen maar gewoon een 16gb model te halen

Ja het is ook niet zo dat je zoveel ruimte hebt in design mogelijkheden, het is en blijft in principe een rechthoek met ronde kanten. Maar wat dat betreft doet HTC tenminste moeite om anders te zijn. Samsung is een beetje de goedkopere Zuid-Koreaanse kloon geworden, en mensen gaan zich dan blindstaren op lijstjes waar specs naast elkaar worden geplaatst die vaak niet eens kloppen of maar de helft van het verhaal brengen. Ik vraag me soms af, kopen die mensen alles op die manier? Dus dat ze een auto willen en gewoon naar het papiertje kijken dat erbij ligt met de specs erop? Persoonlijk ga ik liever een keer erin zitten, rondje rijden, beetje ermee prutsen, om dan pas een keuze te maken. Specs tellen mee maar nogmaals vertellen niet heel het verhaal over een product. Sterker nog, kleine verschillen in specs voel je vaak niet, maar verschillen in design, OS, gebruiksvriendelijkheid, beschikbare apps, enz. merk je heel duidelijk. Dus zonder de fanboy uit te gangen: voor je wat koopt, staar je niet blind op één aspect maar bekijk en ervaar het geheel. En voor sommigen zal dan HTC of Samsung een betere keuze zijn, voor anderen zal het Apple zijn.

Not sure if srs. Mijn Nokia uit 2004 lijkt ook op ieder ander telefoontoestel van die jaren. Tablets lijken ook allemaal op elkaar. Computers ook. Flatscreens ook. Fietsen ook. Moet ik doorgaan? Patenten op ''designs'' van zulke producten zijn lachwekkend.

Als je het verschil niet ziet in design tussen een Samsung Galaxy S3 en een Iphone dan ben je serieus blind. Ik zie zelfs van 10 meter afstand het verschil in een Iphone 4s en een Iphone 5.

Verder zou ik het gewoon superfantastisch vinden moest samsung het design volledig kopieren. Het strakke van de Iphone is lekker modern en minimalistisch wat volledig mijn smaak is. Alleen is het jammer dat je dit niet meer terug vindt in modellen van de concurrentie omdat ze bang zijn voor nog meer patentoorlogen.

In architectuur heb je dit probleem niet. Wil je een strakke houten tafel dan heb je keuze tussen 15 miljoen meubelfabrikanten die deze tafel maken en die er allemaal ongeveer hetzelfde uitzien.

Wat ik graag zou zien is een smartphone uit aluminium met hetzelfde strakke design als de Iphone maar dan met mindere interne specificaties die wat meer midrange zijn en voor 400 euro ipv 650.

Not sure if srs. Mijn Nokia uit 2004 lijkt ook op ieder ander telefoontoestel van die jaren. Tablets lijken ook allemaal op elkaar. Computers ook. Flatscreens ook. Fietsen ook. Moet ik doorgaan? Patenten op ''designs'' van zulke producten zijn lachwekkend.
Het gaat natuurlijk over de mate waarin. Patenten zijn niet altijd terecht maar vaak ook wel en dan beschermen ze bedrijven tegen namaken (wat veel goedkoper is dan zelf innoveren).

Conclusie:

Je wil een iPhone maar geen 600 euro betalen, daarom vind jij dat samsung Apple maar moet kopieren zodat jij alsnog een goedkope iPhone kan kopen.

Koop gewoon een 2e hands 4s of een nieuwe 4 8gig..

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 19:01 ----------

Dit is lachwekkend

ipad-galaxy-6_620x414.jpg

Het gaat natuurlijk over de mate waarin. Patenten zijn niet altijd terecht maar vaak ook wel en dan beschermen ze bedrijven tegen namaken (wat veel goedkoper is dan zelf innoveren).

In het geval van Apple vind ik ze opvallend vaak onterecht.

In het geval van Apple vind ik ze opvallend vaak onterecht.

Je weet dat er interne memo's openbaar zijn geworden waarbij samsung leidinggevende opdracht geven de interface meer op die van de iPhone te laten lijken?

En dat de advocaat van samsung de galaxy tab pakte en vervolgens dacht dat hij de iPad in handen had :roflol:

Samsung is de kanker onder de bedrijven, innoveert totaal niet, lift mee op het succes van anderen door te kopieren. Daardoor verdrijven ze andere bedrijven die wel innovatief zijn (zoals sony enz).

Ik heb zelf ook niets tegen android maar meer tegen Samsung.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blerk!.... net een programma uit America vandaan,
ze vroegen mensen wat ze van de nieuwe iphone vonden en gaven er een maar dat was de 4s en niemand kon het verschil zien of voelen :o ,

"hij is een stuk sneller"
"groter scherm"
"lichter"

ETC ......... :D

Ja het is ook niet zo dat je zoveel ruimte hebt in design mogelijkheden, het is en blijft in principe een rechthoek met ronde kanten. Maar wat dat betreft doet HTC tenminste moeite om anders te zijn. Samsung is een beetje de goedkopere Zuid-Koreaanse kloon geworden, en mensen gaan zich dan blindstaren op lijstjes waar specs naast elkaar worden geplaatst die vaak niet eens kloppen of maar de helft van het verhaal brengen. Ik vraag me soms af, kopen die mensen alles op die manier? Dus dat ze een auto willen en gewoon naar het papiertje kijken dat erbij ligt met de specs erop? Persoonlijk ga ik liever een keer erin zitten, rondje rijden, beetje ermee prutsen, om dan pas een keuze te maken. Specs tellen mee maar nogmaals vertellen niet heel het verhaal over een product. Sterker nog, kleine verschillen in specs voel je vaak niet, maar verschillen in design, OS, gebruiksvriendelijkheid, beschikbare apps, enz. merk je heel duidelijk. Dus zonder de fanboy uit te gangen: voor je wat koopt, staar je niet blind op één aspect maar bekijk en ervaar het geheel. En voor sommigen zal dan HTC of Samsung een betere keuze zijn, voor anderen zal het Apple zijn.

Je hebt wel veel van die jonge lui die auto's puur voor specs kopen :roflol:

In car audio is het ook om te huilen.. Komen ze aan met hun 9000+ watt versterker en subwoofers. Blind staren op de getallen en vervolgens zielig kijken als ze er achter komen dat mijn installatie harder gaat en die maar 500 watt is. Vervolgens weten ze niet hoe snel ze de auto van een vriend uit moeten welke wel bijna 6000 watt is :roflol:

Je moet het aantal mensen die serieus alleen kijken naar de specs niet onderschatten..

Ik begrijp ook absoluut niet dat Samsung HTC van de markt drukt. De toestellen van HTC zijn tenminste anders dan Samsung/Apple. Bovendien ogen en zijn ze veel steviger dan bijvoorbeeld de S3, dat ding ziet eruit alsof het ieder moment uit elkaar kan vallen. Net een paar stukjes plastic aan elkaar gelijmd. One X daarentegen heeft wederom een mooi afgewerkte unibody. Samsung shell over Android is ook niet echt aantrekkelijk. Sense is mooier. iOS bevalt me overigens ook niet, daar niet van.

Terug
Naar boven