Lijkt op een iphone4s maar dan langer...ow w8 t'is een iphone 4SL
Die 5 staat voor 5 lijnen apps
Mooi product maar ik had meer verwacht.
En de galaxy s3 is echt veel beter dan de s1?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt op een iphone4s maar dan langer...ow w8 t'is een iphone 4SL
Die 5 staat voor 5 lijnen apps
Mooi product maar ik had meer verwacht.

Probleem is, die nieuwe Android toestellen krijg je niet eens wat van mee als ze gelanceerd worden.

Echt niet normaal... Het homescreen alleen alleen al en het toestel zelf is ook gewoon een kopie.Ze beginnen steeds meer op een iphone te gelijken, dus dat is op zich wel een verbetering.
Misschien is het handiger als Samsung gewoon de tekeningen vraagt aan Apple en dan gewoon hun logo erop zet.

Ze beginnen steeds meer op een iphone te gelijken, dus dat is op zich wel een verbetering.
Misschien is het handiger als Samsung gewoon de tekeningen vraagt aan Apple en dan gewoon hun logo erop zet.

Wat maakt dat uit dan? Voor degenen die meer nodig hebben is er toch gewoon meer?True, maar ze veranderen wel meer dan de nieuwe iPhone.. Die is iets langer geworden en heeft nieuw achterkantje gekregen.
Maar goed, ik snap niet dat iedereen zo erg op design gefocust is. Zelf de 1e iPhone is nog mooi omdat het een tijdloos ontwerp is. Vind het alleen jammer dat ze niet het minimale geheugen omhoog gedaan hebben.. Had gehoopt dat het basismodel 32 gig kreeg.![]()
Wat maakt dat uit dan? Voor degenen die meer nodig hebben is er toch gewoon meer?

Ja het is ook niet zo dat je zoveel ruimte hebt in design mogelijkheden, het is en blijft in principe een rechthoek met ronde kanten. Maar wat dat betreft doet HTC tenminste moeite om anders te zijn. Samsung is een beetje de goedkopere Zuid-Koreaanse kloon geworden, en mensen gaan zich dan blindstaren op lijstjes waar specs naast elkaar worden geplaatst die vaak niet eens kloppen of maar de helft van het verhaal brengen. Ik vraag me soms af, kopen die mensen alles op die manier? Dus dat ze een auto willen en gewoon naar het papiertje kijken dat erbij ligt met de specs erop? Persoonlijk ga ik liever een keer erin zitten, rondje rijden, beetje ermee prutsen, om dan pas een keuze te maken. Specs tellen mee maar nogmaals vertellen niet heel het verhaal over een product. Sterker nog, kleine verschillen in specs voel je vaak niet, maar verschillen in design, OS, gebruiksvriendelijkheid, beschikbare apps, enz. merk je heel duidelijk. Dus zonder de fanboy uit te gangen: voor je wat koopt, staar je niet blind op één aspect maar bekijk en ervaar het geheel. En voor sommigen zal dan HTC of Samsung een betere keuze zijn, voor anderen zal het Apple zijn.True, maar ze veranderen wel meer dan de nieuwe iPhone.. Die is iets langer geworden en heeft nieuw achterkantje gekregen.
Maar goed, ik snap niet dat iedereen zo erg op design gefocust is. Zelf de 1e iPhone is nog mooi omdat het een tijdloos ontwerp is. Vind het alleen jammer dat ze niet het minimale geheugen omhoog gedaan hebben.. Had gehoopt dat het basismodel 32 gig kreeg.![]()
Ze beginnen steeds meer op een iphone te gelijken, dus dat is op zich wel een verbetering.
Het gaat natuurlijk over de mate waarin. Patenten zijn niet altijd terecht maar vaak ook wel en dan beschermen ze bedrijven tegen namaken (wat veel goedkoper is dan zelf innoveren).Not sure if srs. Mijn Nokia uit 2004 lijkt ook op ieder ander telefoontoestel van die jaren. Tablets lijken ook allemaal op elkaar. Computers ook. Flatscreens ook. Fietsen ook. Moet ik doorgaan? Patenten op ''designs'' van zulke producten zijn lachwekkend.
Not sure if srs. Mijn Nokia uit 2004 lijkt ook op ieder ander telefoontoestel van die jaren. Tablets lijken ook allemaal op elkaar. Computers ook. Flatscreens ook. Fietsen ook. Moet ik doorgaan? Patenten op ''designs'' van zulke producten zijn lachwekkend.
Het gaat natuurlijk over de mate waarin. Patenten zijn niet altijd terecht maar vaak ook wel en dan beschermen ze bedrijven tegen namaken (wat veel goedkoper is dan zelf innoveren).
In het geval van Apple vind ik ze opvallend vaak onterecht.

Ja het is ook niet zo dat je zoveel ruimte hebt in design mogelijkheden, het is en blijft in principe een rechthoek met ronde kanten. Maar wat dat betreft doet HTC tenminste moeite om anders te zijn. Samsung is een beetje de goedkopere Zuid-Koreaanse kloon geworden, en mensen gaan zich dan blindstaren op lijstjes waar specs naast elkaar worden geplaatst die vaak niet eens kloppen of maar de helft van het verhaal brengen. Ik vraag me soms af, kopen die mensen alles op die manier? Dus dat ze een auto willen en gewoon naar het papiertje kijken dat erbij ligt met de specs erop? Persoonlijk ga ik liever een keer erin zitten, rondje rijden, beetje ermee prutsen, om dan pas een keuze te maken. Specs tellen mee maar nogmaals vertellen niet heel het verhaal over een product. Sterker nog, kleine verschillen in specs voel je vaak niet, maar verschillen in design, OS, gebruiksvriendelijkheid, beschikbare apps, enz. merk je heel duidelijk. Dus zonder de fanboy uit te gangen: voor je wat koopt, staar je niet blind op één aspect maar bekijk en ervaar het geheel. En voor sommigen zal dan HTC of Samsung een betere keuze zijn, voor anderen zal het Apple zijn.

Ja het is ook niet zo dat je zoveel ruimte hebt in design mogelijkheden, het is en blijft in principe een rechthoek met ronde kanten. Maar wat dat betreft doet HTC tenminste moeite om anders te zijn. Samsung is een beetje de goedkopere Zuid-Koreaanse kloon geworden, en mensen gaan zich dan blindstaren op lijstjes waar specs naast elkaar worden geplaatst die vaak niet eens kloppen of maar de helft van het verhaal brengen. Ik vraag me soms af, kopen die mensen alles op die manier? Dus dat ze een auto willen en gewoon naar het papiertje kijken dat erbij ligt met de specs erop? Persoonlijk ga ik liever een keer erin zitten, rondje rijden, beetje ermee prutsen, om dan pas een keuze te maken. Specs tellen mee maar nogmaals vertellen niet heel het verhaal over een product. Sterker nog, kleine verschillen in specs voel je vaak niet, maar verschillen in design, OS, gebruiksvriendelijkheid, beschikbare apps, enz. merk je heel duidelijk. Dus zonder de fanboy uit te gangen: voor je wat koopt, staar je niet blind op één aspect maar bekijk en ervaar het geheel. En voor sommigen zal dan HTC of Samsung een betere keuze zijn, voor anderen zal het Apple zijn.